Porsche Panamera po faceliftingu

Wygląd zmienił się nieznacznie, ale prawdziwemu liftingowi poddano paletę silników. Przed Wami pierwsze zdjęcia odświeżonej Panamery

Ile trzeba zapłacić za nową Panamerę i inne modele Porsche?

Pod względem stylistycznym zmianom uległy jedynie zderzaki i reflektory. Oczywiście pod kloszami nie mogło zabraknąć LED-ów. To by było na tyle. Przejdźmy zatem do tego, co zmieniło się w znacznie większym stopniu.

Mowa oczywiście o silnikach. Chociaż dotyczące ich informacje nie zostały jeszcze oficjalnie potwierdzone, to zagraniczne źródła, które o nich donoszą, są przekonane o ich autentyczności. Przede wszystkim do gamy dołącza opcja S E-Hybrid, która zastąpi Panamerę S Hybrid. Składowymi nowej hybrydy jest benzynowe V6 o pojemności 3 l, który wspomagany jest przez silnik elektryczny. Łączna moc układu wynosi 416 KM. Panamera S E-Hybrid ma przyspieszać do setki w około 5,6 s.

To nie koniec zmian pod maską Panamery S. Z gamy zniknie 4.8-litrowe V8 generujące 400 KM. Ma je zastąpić 3-litrowe V6 z podwójnym turbo. Jednostka ma moc 419 KM i 521 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Więcej szczegółów poznamy już wkrótce, kiedy to Porsche zdecyduje się na opublikowanie oficjalnego oświadczenia oraz obszernej galerii zdjęć odświeżonej Panamery. Wówczas dowiemy się, czy podane wyżej informacje są prawdziwe.

Więcej o:
Komentarze (45)
Porsche Panamera po faceliftingu
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: ka

    Oceniono 1 raz -1

    kilka drobnych zmian a dużo lepiej

  • Gość: gość

    Oceniono 18 razy 2

    Technicznie- zapewne majstersztyk- zresztą jak każde inne Porsche. Ale stylistycznie- wiem, wiem,-podobno o gustach się nie dyskutuje, ale na litość boską- jak można stworzyć coś tak pokracznego?

  • Gość: grzes

    Oceniono 33 razy 11

    dla mnie piękny - idealne proporcje, środek zachowawczy bez żadnych futurystycznych akcentów.
    Ale i tak nasi rodacy prawdziwi znawcy motoryzacji skwitują, że to tylko Wieśwagen.

  • globalneocipienie

    Oceniono 13 razy 7

    Wiertarka zamiast V8? Oj, przyszłe pokolenia będą się z nas śmiać.

  • Gość: DasAuto

    Oceniono 1 raz 1

    W Polsce i tak 90% kupujących wybierze jednostkę TurboDiesel ... Niskie spalanie i duży moment obrotowy jest najważniejszy dla tysięcy nabywców w naszym kraju.

  • Gość: SENSOR

    Oceniono 5 razy 1

    Drobne poprawki stylistyczne sprawiły, że wreszcie nadszedł czas by go kupić. Bez urazy, ale poprzedni model głównie przez światła był mniej agresywny... Pozdrawiam

  • Gość: kkk

    Oceniono 18 razy 0

    Ciekawe czy dalej sie bedzie tak rozsypywac...Porsche to swietne samochody dopoki sie nie zepsuja a od konca lat 90 psuja sie wyjatkowo czesto,zwlaszcza silniki. Zaczelo sie od modeli Boxster (986) i 911 (996), wady fabryczne silnikow ktore nie usunieto takze w 987 i 997,istna loteria.Jeden silnik potrafil przezyc 400 000 km przebiegu a inny wymieniany byl juz przy 25 000km.Jak ktos mial gwarancje to pal licho ale kupujac 3-4 letnie Porsche juz po gwarancji,z malym przebiegiem nigdy nie wiedziales w ktorym momencie czeka wymiana silnika a koszt uzywki to 25-30 tys. zl.i wciaz jest to silnik z ta sama wada ktory znowu moze sie rozsypac.Jak ktos chce poczytac o tych fackupach to wystarczy wpisac w google fraze "911 AMS" i "911 IMS". Wyskocza setki postow z for i artykulow.Do tego w Cayenne rowniez te silniki V8 rozsypywaly a Panamera to zlom jakich malo,sypie sie silnik,zawieszenie,elektornika-to wszystko potwierdzaja ludzie z ASO i wlasciciele na calym swiecie.Porsche to sa genialne samochody,kiedys byly mega trwale ale to sie skonczylo wraz z modelem 911 993.Teraz niestety to taki sam syf jak VW i jego TSI.Tylko ze bardziej kultowy i 10 razy drozszy.Szkoda...

  • Gość: ja

    Oceniono 13 razy 1

    To nie koniec zmian pod maską Panamery S. Z gamy zniknie 4.8-litrowe V8 generujące 400 KM. Ma je zastąpić 3-litrowe V6 z podwójnym turbo.

    I wszystko jasne. Dwie turbiny to dwa razy większe prawdopodobieństwo awarii i zarobek po parę tysięcy dla firmy. Nie myślcie że idea 2 razy turbo jest dla waszej wygody :) już czekam zresztą na silniki 2 litrowe z poczwórnym turbo wyciągające 450 koni. I potem padają jedna po drugiej, a aso tylko zaciera ręce.

  • Gość: ed

    Oceniono 29 razy 25

    A teraz dajcie zdjęcia tego nowego !

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX