Toyota Auris Hybrid od 84 900 zł

W połowie kwietnia w polskich salonach Toyoty zadebiutuje hybrydowa odmiana Aurisa. Ceny auta startują od 84 900 zł

Toyota i-ROAD Concept

Hybrydowa wersja japońskiego kompaktu, od odmian napędzanych wyłącznie silnikami spalinowymi, będzie wyróżniać się zarówno unikalnymi elementami nadwozia jak i detalami wnętrza. Z zewnątrz będzie ją można rozpoznać m.in. po matowo-grafitowym dolnym grillu, dyfuzorze w tylnym zderzaku, tylnych lampach w technologii LED oraz błękitnym wykończeniu detali, znanym z innych hybrydowych modeli Toyoty. Na potrzeby ekologicznego Aurisa styliści przygotowali też nowe wzory 15- i 17-calowych obręczy kół z lekkich stopów. Różnice w kabinie to przede wszystkim: niebieskie przeszycia tapicerki, błękitna dźwignia zmiany biegów oraz specjalny ekran monitorujący pracę systemu hybrydowego ze wskaźnikiem ekonomicznej jazdy.

>> Hybryda za droga? Aurisa można kupić już za 20 tys. zł <<

Sercem zespołu napędowego Aurisa Hybrid jest silnik elektryczny zasilany akumulatorami niklowo-metalowo-wodorowymi (NiMH), współpracujący z jednostką benzynową o pojemności 1,8 litra. Łączna moc systemu hybrydowego wynosi 136 KM. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje autu 10,9 sekundy a prędkość maksymalna wynosi 180 km/h. Producent zarzeka się, że w trybie miejskim średnie zużycie paliwa wynosi zaledwie 3,7 l/100 km, co czyni Aurisa najbardziej oszczędnym kompaktem na rynku. Integralnym elementem układu hybrydowego Toyoty jest automatyczna przekładnia planetarna. Została ona zmodyfikowana pod kątem bardziej płynnej i cichej pracy przy przyśpieszaniu.


Nowa Toyota RAV4 wyceniona

Ceny nowej kompaktowej hybrydy Toyoty startują od 84 900 zł. Na liście wyposażenia standardowego znajdują się m.in. automatyczna skrzynia biegów, siedem poduszek powietrznych, system stabilizacji toru jazdy i kontroli trakcji, system wspomagający pokonywanie podjazdów, światła do jazdy dziennej typu LED, felgi aluminiowe, klimatyzacja automatyczna, system multimedialny Toyota Touch oraz system audio z zestawem głośnomówiącym Bluetooth. W ofercie znajduje się także pakiet w promocyjnej cenie 990 zł, zawierający system automatycznego parkowania (SIPA) z czujnikami z przodu i z tyłu, podwójną podłogę bagażnika z systemem składania kanapy w płaską podłogę, elektrycznie regulowane szyby tylne, oraz  podgrzewane fotele przednie z podparciem lędźwiowym fotela kierowcy.

Więcej o:
Komentarze (80)
Toyota Auris Hybrid od 84 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: asfdvgas

    Oceniono 3 razy -3

    a ja chetnie bym kupil ale z lpg i wtedy placilbym jak za 2-3l na 100km

  • Gość: vito

    Oceniono 15 razy -3

    Bajki o oszczednosci hybryd wymyslone dla ciemnej masy.
    NIE ma zadnych cudownych osiagow:takie same albo lepsz ema kazdy porzadny ,zwykly silnik bezynowy i to jest oczywiste.Przeciez zeby napedzic silnik elektryczny,dokladamy kolejne ogniwo,czyli kolejne starty.A jadac na samym elektrycznym,zuzywamy akumulator,ktory potem trzeba naladowac: z gniazdka albo poprzez zwykly motor.
    Euforia wybuchla na poczatku,bo silniki do hybryd byly projektowane wyjatkowo starannie,lepiej niz "zwykle".teraz jest inaczej i jest na rynku mnostwo aut zuzywajacych mniej niz 4 litry na normalnym motorze.

  • Gość: aprox99

    Oceniono 5 razy -3

    bardzo oszczędna???2 L wody

  • Gość: motor

    Oceniono 2 razy -2

    moja toyota bardzo awaryjna. Nigdy juz nie kupie takiego szmelcu. wypieli sie na klienta. wspomaganie chodzi jak w traktorze, mowia ze ten model tak ma. Ekspoloatacja droga, a jak nie serwisujecie u nich w ASO to maja was w nosie. A jak jeżdizłam do ASO to nie umieli naprawic prostej usterki. NIe polecam. Te ich reklamy to zwykły pic, nabierzesz sie, a pozniej martw sie.

  • Gość: Czesiu

    Oceniono 4 razy -2

    Wyprodukowanie tego cacka wyemituje tyle CO2, że w okresie użytkowania takiego auta (10 lat bo na tyle podobno dają gwarancję) bilans w porównaniu ze zwykłą benzyną lub dieslem będzie niekorzystny. Ale w sumie emisja CO2 interesuje tylko eko terrorystów i handlarzy limitami emisji. Więc w sumie można to olać.

  • Gość: dasau

    Oceniono 6 razy -2

    Bardzo ciekawy i udany samochód, jeden z najładniejszych kompaktów na rynku. Niemieccy szczekacze mogą sobie ujadać, podniecać się, że awaryjne golfy tsi sprzedają się lepiej, ale to o niczym nie świadczy, tzn. jedynie o kompleksach i ciągłej chęci porównywania się do Toyoty.

  • johanek4e

    Oceniono 8 razy -2

    Najlepsze są te "superekologiczne" baterie - dobrze,że za kilka lat będą już nowe kondensatorki drukowane carbonem z lekka zmodyfikowanym - 10 razy lżejsze i 10 razy tańsze,również w utylizacji...

  • Gość: d

    Oceniono 8 razy -2

    Brzydszego wnetrza nie widzialem nigdy! fuuu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX