-
Stary tył był wg was ładniejszy? https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=images&cd=&cad=rja&docid=yG-q9tC82sZp4M&tbnid=SyEQBcUFtE8rbM:&ved=0CAUQjRw&url=http%3A%2F%2Fwww.thetorquereport.com%2F2008%2F07%2F2010_chevy_camaro_reaches_060.html&ei=wJVVUaStDomEO5ungLAN&bvm=bv.44442042,d.ZWU&psig=AFQjCNHnpuDlciLQKUWkT6kGlBj8Tk5MRQ&ust=1364649783832781
Oba są słabe, więc ten nowy to raczej krok w bok niż wstecz.
Swoją drogą mogli poprawić deskę i wychrzanić ohydne obudowy zegarów. Żeby nawiązywać do tradycji trzeba jakąś mieć. A Camaro to nie E-Type, czy GTO i nie ma sensu czerpać inspiracji z paskudnej deski tylko dlatego, że jest stara. -
-
-
Ciekawe czy poprawili tłumienie szumu opon. W pierwszej wersji w środku powyżej 60 mil tak huczało, że nie dało się normalnie jeździć, to było strasznie męczące na dłuższą metę. Automatyczna skrzynia działała z ponad sekundowymi opóźnieniami co jak na możliwości silnika było fatalne. Jeśli to się nie zmieniło, mamy auto tylko do lansu i to tylko na wygląd z zewnątrz.
-
-
-
-
Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX
Gość: Paszczak
Oceniono 10 razy -8
Tył samochodu to "mała" katastrofa (przód wg mnie OK)...nie wiem kto jest projektantem, ale gość po lobotomi miałby więcej polotu i fantazji...dobrze że nie wstawili drewnianych paneli po bokach, albo nie dorobili mu paki ładunkowej a'la pickup...
jak można zeszpecić taką fajna furę ???