Salon Nowy Jork 2013 | Nowy Cadillac CTS

Przygotowano go zgodnie z nowym językiem stylistycznym, który Cadillac nazwał Art & Science (Sztuka i Nauka). Nowy CTS jest eleganckim sedanem doprawionym nutką agresywności. Oto pierwsze zdjęcia pełnoprawnego amerykańskiego konkurenta BMW serii 5 i Mercedesa Klasy E

Oto polskie ceny wszystkich konkurentów nowego Cadillaca CTS

Nowy CTS urósł. Choć Cadillac jeszcze nie podał jego dokładnych wymiarów, wiadomo już, że po raz pierwszy amerykańska marka ma dosłownie bezpośredniego konkurenta dla średnich limuzyn europejskiej klasy premium. Wcześniejsze generacje modelu lawirowały pomiędzy BMW serii 3 a serią 5, sprytnie udając auta, którymi de facto nie były. Najnowsza generacja modelu to zmienia.

We wnętrzu czuć powiew innych (tańszych) produkcji General Motors, ale tylko pod względem stylistyki. Cadillac obiecuje, że materiały użyte do wykończenia nowego CTS-a są najwyższej jakości. Mając kontakt jedynie z dopieszczonymi zdjęciami, stwierdzić tego nie możemy.

Pod maską Ameryka. Na liście silników znalazły się trzy jednostki benzynowe: turbodoładowany dwulitrowiec o mocy 272 KM, 3.6-litrowe V6, które bez żadnych "wspomagaczy" osiąga 321 KM oraz nowość, czyli 3.6-litrowe V6 z podwójnym turbo o mocy 420 KM. Wszystkie motory sprzężono z 8-stopniowym automatem. Napęd przekazywany jest na tylne koła. Opcjonalnie do dwóch bazowych silników można zamówić napęd na obie osie.

Ceny są na razie nieznane. Więcej szczegółów dotyczących nowego CTS-a poznamy na dniach. Nie omieszkamy ich Wam przekazać.

Więcej o:
Komentarze (34)
Salon Nowy Jork 2013 | Nowy Cadillac CTS
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: asd(R)

    Oceniono 11 razy 9

    Ciekawe kiedy wersja CTS-V z V8 pod maską?

  • Gość: Wombat

    Oceniono 8 razy 6

    Świetny! Tak, jak XTS nie podoba mi się zupełnie, tak tego CTS-a przygarnąbym tak, jak stoi. W wersji V6, rzecz jasna.

  • karakalla

    Oceniono 5 razy 5

    Jeżeli trafi do Europy, to z tym dwulitrowcem może być w Polsce całkiem atrakcyjną propozycją... Ale brak zapowiedzi Diesla od razu radykalnie ogranicza szanse na Starym Kontynencie, dwulitrówki Opla raczej nie są godne klasy wyższej, silnik V6 2,9 niestety nie doczekał się produkcji. W ogóle Cadillac od powrotu do modeli tylnonapędowych robi coraz lepsze samochody, już bieżący CTS jest godnym rywalem np. MB klasy E, układy jezdny i kierowniczy ma zrobione wręcz znakomicie, jeżeli ktoś spodziewa się stereotypowego amerykańskiego tapczanu o właściwościach manewrowych tankowca, może się zdziwić niepomiernie. Jeżeli ten będzie kontynuował kierunek, efekt może być powalający. No i stylistyka ostatnich modeli nabrała nowego wyrazu, o ile te wcześniejsze były wyraziste, ale przynajmniej mi podchodziły średnio, ATS i te zdjęcia prezentują się powabnie.

  • Gość: aviq

    Oceniono 10 razy 4

    Tak dla ścisłości 8 biegowy automat Aisin tylko z 3,6 V6 TT. Pozostałe silniki z 6 biegami.
    Ale autko b. fajne, sądząc po nowym ATS bedzie lepiej jezdzil od BMW 5. Tylko pewnie do Europy nie dotrze...

  • Gość: Tommi

    Oceniono 2 razy 2

    Piekne auto , chciałbym takie

  • Gość: mr. beno

    Oceniono 24 razy 2

    Mógłbym mówić wiele, ale powiem tylko jedno słowo PRZEPIĘKNY! i dodam, że potencjalny konkurent-BMW 5 nie ma z nim szans pod żadnym względem.

  • wowo5

    0

    CTS ma byc najlzejszy w swojej klasie (ponad 100 kg lzejszy niz BMW 5). Zawieszenie wykonane jest glownie z aluminium. Nawet dzrzwi sa aluminiowe, by obnizyc mase (to moze byc uznane przez niektorych za wade - koszty naprawy beda wyzsze).

  • Gość: wiki

    Oceniono 6 razy 0

    przypomina mi się jakaś modelka jak patrze na ten samochód

  • blue911

    Oceniono 2 razy -2

    To sa wolne zarty,prosze panstwa! Hahah. Zagrozeniem dla BMki I Merca moze byc tylko AUDI!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX