Tak się reklamuje Ford

Ford India stworzył serię reklam dla modelu Figo. Kampania która wywołała u wielu spore oburzenie nam się podoba. Co wy o niej sądzicie?

Ford Ranger - test | Chuck Norris approvedFord Ranger - test | Chuck Norris approved

Przekaz jest jasny - slogan reklamowy Figo brzmi: Zostaw swoje zmartwienia z bardzo dużym bagażniku Figo. Mamy więc Silvio Berlusconiego, który albo jedzie, albo wraca z Bunga Bunga, Michaela Schumachera, który unieszkodliwił młode talenty F1 i  Paris Hilton wywożącą za miasto swoją konkurencję - dziewczyny z reality show Rodzina Kardashianów. Reklamą oburzeni są Amerykanie i nie tylko. Krytyka idzie głównie w stronę politycznej niepoprawności i seksistowskiego charakteru niektórych rysunków. Póki co nie wiemy co na to sami bohaterowie. Jednak wg. nas świat trzeba traktować z przymrużeniem oka. Brawo dla Ford India za odwagę.


Więcej o:
Komentarze (19)
Tak się reklamuje Ford
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: xyz*

    Oceniono 11 razy 9

    Gdyby nie ilość gwałtów (w których kobiety czasem giną) w Indiach to może by przeszła. Trochę antyreklama im wyszła.

  • roman_

    Oceniono 6 razy 4

    Nie sadze żeby można napisać iż te reklamy są seksistowskie. Osoby w nich pokazane żyją ze swojej ponad przeciętnej seksualności . Wykorzystują to do przesady . Jeżeli seksistowskie pozastrzeganie ich osób uważamy za naganne to chyba odbieramy im "chleb" . Co nie znaczy ze te reklamy grzeszą inteligencją . Myślę jednak że większość reklam samochodów jest dla półgłówków . Sugeruję się w nich że samochody kupuję się pod wpływem chwilowej emocji . A ci co tak postępują czysto drogo za to płaca w serwisach. Zwłaszcza, według mnie, dotyczy to samochodów na F co potwierdza również artykuł :)

  • Gość: Rauber

    Oceniono 5 razy 3

    Niezwykle prymitywne.

  • Gość: życzliwy

    Oceniono 3 razy 3

    The JWT India team, which created the ad, posted it online to the website, Ads of the World, without official approval. It has since been removed and was never formally aired.

    JWT zespół Indie, które stworzył reklamę, zamieścił go w Internecie na stronie internetowej, reklamy na świecie, bez oficjalnej zgody. Od tego czasu zostały usunięte i nigdy nie został formalnie antenie.

  • Gość: Martian

    Oceniono 15 razy 3

    A gdzie rysunek z Pietruszką i trzema Popiełuszkami?

  • Gość: tekla

    Oceniono 8 razy 2

    Cokolwiek. Nikt takich reklam nie bierze pod uwagę jak kupuje samochód. Wizerunkowe starania zawsze są żałosne i podszyte kłamstewm, a w tym wypadku chyba po prostu muszą być kontrowersyjne, bo ten samochód wygląda na najbardziej nudziarski model ever. Taki żeby zmieścić psa, dzieci, zakupy i spakować się na wakacje, ziew. Szkoda, że Redakcja takim bzdetom przyklaskuje, ale jak widać w komentarzach Czytelnicy już nie. Pozdrawiam.

  • Gość: Szymi

    Oceniono 16 razy 2

    Sam pedzie i eurocioty tu komentują, idzcie na forum rowerowe na podforum o pdealach.

    To jest o motoryzacji a reklama jest zajebista ta z Silwiem i z Szumacherem - tej trzeciej nie kapuje bo nie wiem kto to jest. Najlepsza z Silwiem hehe.

  • Gość: spec

    Oceniono 3 razy -1

    SUPER:):):)Najlepsza reklama jaka widziałem od 10lat!!!!!!!Nobel sie nalezy:)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX