Renault Clio GT i RS wycenione

Renault podało ceny nowych wersji silnikowych modelu clio. Ceny zaczynają się od 67 000 zł za 120-konne GT

Kamienie milowe Renault

Clio GT 120 EDC - od 67 000 zł

GT ma różne znaczenie w zależności od producenta. W Mustangu oznacza mocną wersję V8, w BMW komfortowe liftbacki, a u Renault mocną, ale nie najmocniejszą wersję benzynową. Jest to silnik benzynowy, o pojemności 1,2 litra z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Współpracuje on z dwusprzęgłową skrzynią EDC o sześciu przełożeniach, zapewniającą szybką zmianę przełożeń, a jednocześnie dbającą o niskie spalanie. W cyklu mieszanym GT zużywa tylko 5,2 l/100 km. Nowe Clio GT występuje w wersji hatchback oraz kombi, ale charakteryzuje się wyposażeniem typowym dla Renault Sport, jak wlot powietrza, przednie i tylne zderzaki, spojler przedni, tylny i specjalne spojlery progowe, felgi 17-calowe, oddzielne diodowe światła dzienne, podwójny chromowany wylot rury wydechowej. Nowe Clio GT 120 EDC będzie dostępne w specjalnym niebieskim kolorze nadwozia Malte (w opcji).

Clio RS 200 EDC - od 89 900 zł

W aucie zastosowano skrzynię biegów z podwójnym sprzęgłem EDC i nowy, turbodoładowany silnik o pojemności 1.6 i mocy 200 KM, skonstruowany przez Renault Sport, co oznacza przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 6,7 sekundy; 1000 m ze startu zatrzymanego auto pokonuje w 27,1 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 230 km/h. Najnowsze auto Renault Sport można rozpoznać po sportowym stylu: specjalnych zderzakach i spojlerach progowych, podwójnej końcówce wydechu, dużych kołach. Model jest dostępny w kilku opcjach, m.in.: z Pakietem Cup obejmującym zawieszenie typu Cup, obręcze kół ze stopu metali lekkich 18" w kolorze czarnym i czerwone zaciski tarcz hamulcowych (4000 zł), z systemem R.S. Monitor 2.0 (1000 zł) z multimedialnym tabletem Renault R-Link (2200 zł) oraz systemem wspomagania parkowania (1000 zł) i kamerą cofania (1500 zł).

Zastanawiacie się, jak nowe Clio RS wypada na tle innych hot-hatchy segmentu B? Najlepszym sprinterem jest DS3 Racing, ale też zdecydowanie za drogim. Nowa Fiesta ST jest niewiele wolniejsza, a decydując się na Forda "oszczędzamy" ponad 16 tys. zł. Tyle, że Clio RS, podobnie jak Skoda i VW oferuje skrzynię dwusprzęgłową w standardzie, a w Fieście nie dostaniemy jej nawet za dopłatą. Najtańsza jest Fabia RS, choć już mocno wiekowa. Niedługo do tego grona dołączy jeszcze Peugeot 208 GTI. Macie już swojego faworyta?

* - cena w promocji

>>> Renault Clio - poszukaj wygodnego mieszczucha z drugiej ręki <<<

Więcej o:
Copyright © Agora SA