Jaguar F-Type od 387 500 zł

Wiemy już, ile będzie w Polsce kosztować jedno z ładniejszych aut ostatnich lat. Ceny Jaguara F-Type startują od 387 500 zł

Wielka galeria pięknego kabrioletu z Polski

Produkcyjna wersja nowego roadstera zadebiutowała podczas ubiegłorocznych targów w Paryżu. Idealne proporcje nadwozia, w którym delikatne linie przeplatają się ze stanowczo nakreślonymi elementami, mają obrazować kompromis pomiędzy współczesnym, sportowym duchem F-Type i wytwornym stylem klasycznych aut z drapieżnym kotem na masce. Naszym zdaniem, jest to jeden z ładniejszych samochodów ostatnich lat. Jeśli jesteście podobnego zdania, ucieszy Was zapewne informacja, iż model ten jest zwiastunem nowego stylu projektowania, który będzie wykorzystywany podczas tworzenia wszystkich przyszłych modeli Jaguara.

Jeśli chodzi o nowego roadstera, w ofercie dostępne będą trzy wersje: F-Type, F-Type S oraz F-Type V8S, napędzane odpowiednio: nowym 3,0-litrowym benzynowym V6 z doładowaniem w dwóch wersjach 340KM i 380KM oraz 5,0-litrowym benzynowym silnikiem V8 z doładowaniem oferującym aż 495KM i 625Nm. Wszystkie silniki współpracują z ośmiostopniową skrzynią biegów, która może być obsługiwana za pomocą manetek przy kierownicy. Topowy model przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,3 sekundy i osiąga maksymalną prędkość 300 km/h. Model F-Type S z 380-konnym silnikiem V6 przyspiesza od 0 do 100 km/h w 4,9 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 275 km/h. Osiągi podstawowej odmiany F-Type'a to odpowiednio: 5,3 sekundy i 260 km/h. Poniżej znajdziecie ceny poszczególnych wersji.

W bazowej odmianie auta, na liście wyposażenia standardowego znajdują się m.in.: czołowe poduszki powietrzne, poduszki powietrzne boczne dla kierowcy i pasażera, automatyczna klimatyzacja, system multimedialny z odtwarzaczem CD/MP3, sześcioma głośnikami i 8-calowym, dotykowym wyświetlaczem, fotel kierowcy i pasażera regulowane w 6 kierunkach, LED-owe oświetlenie wnętrza, bezkluczykowy system uruchamiania silnika, biksenonowe reflektory oraz 18-calowe obręcze kół z lekkich stopów.

>> Mocny kabriolet Jaguara z minimalnym przebiegiem <<

BMW serii 3 cabrio10 kabrioletów w cenie do 20 tys. zł

W droższej odmianie modelu (F-Type S), dopłaty nie wymagają również: mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu, aktywne zawieszenie, aktywny układ wydechowy, 19-calowe obręcze kół oraz LED-owe oświetlenie kabiny z możliwością zmiany koloru światła. Najmocniejszą - i jednocześnie najlepiej wyposażoną - wersję V8S można poznać m.in po: 20-calowych obręczach kół, dwóch podwójnych końcówkach wydechu i fotelach wykończonych skórą. Kierowca będzie mógł również skorzystać ze sterowanego elektronicznie aktywnego mechanizmu różnicowego.

Więcej o:
Komentarze (50)
Jaguar F-Type od 387 500 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: mr. beno

    Oceniono 26 razy 18

    Niewtajemniczonym może wydawać się, że skoro ceny startują OD 400tys zł to z dobrym wyposażeniem będzie kosztować milion - ale to nie jest VW czy nawet Mercedes, w Jaguarze nie ma ubogich wersji wyposażenia. A w odmianie z największym silnikiem wyposażenie w standardzie jest takie jak u innych marek pełny full a można do tego jeszcze nie jedno dodać :-)

  • Gość: Janusz Karolak

    Oceniono 21 razy 7

    Ciekawe czy dają dywaniki od razu ,czy trzeba straszyć dilera, że się pójdzie z mordą do kierownika?

  • Gość: taka prawda

    Oceniono 14 razy 6

    Ceny w Niemczech od 73400 EURO do 99900 EURO. Chyba polaczkowa sieć dealerska na łeb upadła z cenami.

  • Gość: Gość

    Oceniono 16 razy 6

    Jaguar F-type
    MInimalna cena (brytyjska) - 58,500GBP
    Minimalna cena (polska) - 387,500zł

    Przelicznik - funt po 6,62zł

    Frajerów państwo sprzedawstwo szukajcie gdzieś indziej...

  • Gość: occam

    Oceniono 11 razy 3

    "... jedno z ładniejszych aut ostatnich lat"

    De gustibus non est disputandum Panie Bartoszu :DD

  • Gość: st

    0

    Ceny mocno przesadzone. Za równowartość bazowego F-Type można mieć np. Mercedesa SLK 55 AMG. Zostanie zresztą nawet kilkadziesiąt tysięcy w kieszeni na paliwo czy dodatkowe wyposażenie.

  • sselrats

    0

    Drogi ten dolar w Polsce. Ponad 5 zetow....

  • Gość: li

    Oceniono 4 razy 0

    Nie lubię samochodów, nawet takich małych, które z tyłu nie mają choćby najwęższej ławki. Świadomość ,ze już nie mogę się odsunąć a tam z tyłu jak dawniej z żuku jest ograniczenie działa fatalnie. Poza tym są kierowcy, którzy lubią prowadzić w pozycji nieco z odgiętym oparciem, w takich roadsterach nie daje się tego zrobić.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX