BMW 3 GT od 150 900 zł

BMW 3 GT wjeżdża do polskich salonów. Za najtańszą odmianę modelu przyjdzie nam zapłacić ponad 150 tys. zł. Co dostaniemy w zamian?

W gamie silników znajduje się pięć pozycji: benzynowe 320i, 328i, 335i oraz diesle 318d i 320d. Co ciekawe, najtańszą z nich jest motor wysokoprężny o pojemności 2 l, mocy 143 KM i maksymalnym momencie obrotowym o wartości 320 Nm (318d). Za auto trzeba zapłacić 150 900 zł, a w standardzie otrzymamy m.in. 17-calowe felgi aluminiowe, światła przeciwmgielne, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą, klimatyzację automatyczną i system bezkluczykowego odpalania silnika.

>>> Ile trzeba zapłacić za nowe BMW? Oto ceny wszystkich modeli <<<


Najciekawsze prototypy BMW
z ostatnich lat

Za pozostałe wersje BMW serii 3 GT trzeba zapłacić:
- 320i - 151 900 zł,
- 328i - 169 500 zł,
- 335i - 223 300 zł,
- 320d - 163 300 zł.

Na pokładzie praktycznej "trójki" debiutują dwie nowości od BMW. Pierwszą z nich jest tzw. Air Breathers, czyli niewielkie wyloty powietrza umieszczone w tylnej części przednich nadkoli. Druga to aktywny spoiler, którego do tej pory nie posiadał żaden seryjnie produkowany model bawarskiej marki.

Więcej o:
Komentarze (32)
BMW 3 GT od 150 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • kamuta

    Oceniono 45 razy 13

    BMW 3 GT jest paskudny. No może trochę mniej paskudny od 5 GT ale wciąż to jest paskudny wóz.
    Zdjęcia na folderach i materiałach promocyjnych ukrywają nieco paskudną bryłę 3 GT która została przeszczepiona z większej paskudy jakim jest 5 GT :)

  • Gość: Biwak

    Oceniono 13 razy 9

    Jeszcze doczekacie się siódemki kombi w wersji long, zobaczycie.

  • Gość: Pele

    Oceniono 15 razy 5

    To auto ma się sprzedawać a nie podobać. Dla tych, którzy płaczą na paskudną linią auta, może być załamujące to, że auto się i tak sprzeda w liczbach śrubujących rekordy i trzeba będzie na nie długo czekać przy zamówieniu. Może faktycznie coś w tym jest, że linia tego auta zaczyna się podobać ludziom, którzy na koncie mają sześciocyfrowe liczby.

  • 159tbi

    Oceniono 15 razy 5

    Foking joke.

  • Gość: no_wizard

    Oceniono 4 razy 4

    Zaskakująca sytuacja z tymi liftbackami.
    Jak Francuzi wypuścili liftbacki w klasie średniej wyższe(laguna, xantia) i wyższej(safrane, xm) to cała prasa grzmiała, że to niewypada w takiej klasie.
    Jak po 20 latach wpadli na to Niemcy (że niby bardziej sportowe, lifestyle'owe) to cała prasa piała z zachwytu jakby wynaleźli koło:]
    zaskakujące

  • Gość: sadhu_satana666

    Oceniono 12 razy 4

    Technicznie i jakościowo zapewne bez większych zarzutów, a z zewnątrz..no cóż.. o gustach się nie dyskutuje ;-)

  • kochaj.forumowicza.jak.siebie

    Oceniono 5 razy 3

    Ten model wkroczy do polskich wsi za 15 lat i znowu wtedy będziemy słyszeć o 5 nastolatkach zabitych na drzewie o 2 w nocy po dyskotece....

  • Gość: gregorio

    Oceniono 15 razy 3

    Patrząc na kształt bryły widzę coś pomiędzy coupe a kombi.
    Czy to ma być konkurent dla A5 Sportback?
    Myślicie, że ma szansę?
    Jak dla mnie, przy całej sympatii do BMW, właściciel tego auta nie może rozwinąć liter z logo na kierownicy w "Bóg Mnie Wysłuchał"
    :))

  • Gość: xxx

    Oceniono 3 razy 1

    za 150tys. to się większosc Polaków może zadlużyć na 30 lat za 35metrową dziplę w bloku z PRLu

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX