Focus RS i inne plany Forda

Nie ma co myśleć o Fieście RS. Dwie magiczne literki RS pojawią się na jednym modelu. Będzie to Focus, a jego debiut spodziewany jest za dwa lata
Ford Focus ST - test | Pierwsza jazdaFord Focus ST - test | Pierwsza jazda

Właściciele Focusów RS pierwszej generacji musieli zadowolić się mocą 215 KM. Druga generacja oferowała już znacznie więcej, bo 305 KM, RS500 nawet 350 KM. Ile koni będzie do dyspozycji w trzeciej? Najczęściej pada liczba 335 KM.Ma ją generować czterocylindrowy silnik 2.3 EcoBoost

Cała ta moc nadal ma trafiać na przednią oś. Ford tłumaczy, że zaawansowane przednie zawieszenie z mechanizmem różnicowym wyposażonym w szperę, system RevoKnuckle oraz elektroniczny system ograniczający szarpanie kierownicą przy ostrym przyspieszaniu powodują, że napęd obu osi nie jest niezbędny.

Roelant de Waard, szef marketingu Forda w Europie powiedział dziennikarzom Autocar, że Ford nie planuje oferować więcej, niż jednej wersji RS w tym samym czasie. To oznacza, że debiut Focusa RS przekreśla szanse na powstanie najmocniejszej w historii Fiesty. Działania koncernu na Starym Kontynencie skupiają się teraz wokół wprowadzenia na rynek kolejnej generacji Mustanga.

Aby sprostać naszym gustom i potrzebom, podstawowa jednostka w Mustangu ma mieć cztery cylindry. Będzie to 2.3 EcoBoost, ale najpewniej w innej specyfikacji niż silnik przygotowany dla RS-a.

>>> Ford Focus RS - ogłoszenia <<<

Więcej o:
Komentarze (19)
Focus RS i inne plany Forda
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: driv3r

    Oceniono 26 razy 20

    Ok. Tylka ja weszedłem tutaj przeczytać informacje o mustangu i musiałem przebrnąć przez część o fokusie. Szanujcie czas użytkowników.

  • Gość: swoboda_t

    Oceniono 13 razy 11

    Mustangi z R4 już były, świat się nie kończy. Przez 20 lat podstawowym napędem dla Mustangów drugiej i trzeciej generacji był 2,3-litrowy silnik typu Lima.

  • Gość: sztamajza99

    Oceniono 7 razy 5

    drogie szpecjalisty, mustang byl z silnikiem 4 cylindrowym, bodaj 80koni oferowany przez dwadziescia lat (73-93, druga i trzecia generacja) a gdyby normy emisji spalin w EU byly takkie jak mamy w USA to 70% was nie mialo by czym jezdzic bo test emisji przechodzi kazde zarejstrowane auto co dwa lata....

  • Gość: Jamnick

    Oceniono 3 razy 3

    1) Droga Gazeto : Tytuł linka był o mustangu. Zmieńcie na "Dużo trucia o focusie i dwa zdania o mustangu".

    2) "Działania koncernu na Starym Kontynencie skupiają się teraz wokół wprowadzenia na rynek kolejnej generacji Mustanga." - Wow... to będzie nowszy niż teraz "dostępny" w Europie? Może powinni też zmienić stare Explorery na nowe w Europejskiej ofercie ;) ;) ;)

  • Gość: lanou

    0

    To zaroi się na ulicach od wypasionych, sportowych 2.3 litra. Byle beema wyciśnie takiego "mustanga" ze świateł. To ma być sportowy samochód? Z 4 cylindrami? A gdzie stary, dobry charakter samochodu z V8 i ogromną mocą? Czy klienci nie przerzucą się na Camaro albo Chargera? Jak ktoś wyłoży 250 tys. na sportowe auto to nie będzie chciał wyglądać tak samo jak ten, który da za niego 100 tys. i ma tam te 2.3l.

  • Gość: e_gregor

    Oceniono 14 razy 0

    Moja astra ma czasem problem z przeniesieniem 110KM pomimo dobrych szerokich opon a co dopiero ponad 300KM. To po prostu kpina bo ta moc będzie dostępna tylko w specyficznych warunkach a w 99% przypadków elektronika ją ograniczy.Przedni napęd to po prostu tanie mięso do którego dorobili bajkę o bezpieczeństwie

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX