Salon Genewa 2013 | Dacia Logan MCV

Przestronna, niezawodna i, przy wszystkich zaletach, niezwykle przystępna cenowo - taka ma być nowa Dacia Logan MCV. Auto zadebiutowało podczas targów w Genewie

Po nowych wcieleniach Logana, Sandero i Sandero Stepway, Dacia uzupełnia swoja ofertę o nowego Logana MCV, czyli - jak sama reklamuje "maxi-kombi za minicenę". Mierzące 449 cm długości auto, może pochwalić się bagażnikiem o pojemności 573 litrów, pozwalający przewozić - po złożeniu oparć tylnej kanapy - przedmioty o długości dochodzącej do 2,7 metra.

Nowy Logan MCV zyskał na dynamice, zwłaszcza dzięki pochylonej tylnej szybie, ale również dzięki dopracowanej linii bocznej, która pojawiła się w modelach Lodgy i Duster. Dzięki nowemu designowi Nowy Logan MCV bardziej kojarzy się ze światem samochodów osobowych, nie rezygnując jednocześnie z przestronnego wnętrza. Jest w nim mnóstwo miejsca i to widać - mówi David Durand, dyrektor designu gamy Entry

Oprócz atrakcyjniejszego nadwozia, nowy Logan MCV przekonywać ma do siebie znacznie lepszą jakością wykończenia kabiny oraz przemyślanemu rozmieszczeniu praktycznych schowków.


Nowa Dacia Logan tańsza od Sandero

Klienci będą mogli wybrać jeden z dwóch silników benzynowych: 75-konne, wolnossące 1.2 16V oraz nową, trzycylindrową jednostkę z turbodoładowaniem, oferującą kierowcy moc 90 koni mechanicznych. Filigranowy silnik, zdaniem producenta, pozwala osiągać średnie zużycie paliwa na poziomie 5 l/100 km.

>> Używane Logany już od... <<

Oferta silników wysokoprężnych koncentruje się na jednostce 1.5 dCi, dostępnej w wersji 75- i 90-konnej. Bardziej ekonomiczna wersja może pochwalić się średnim zużyciem paliwa na poziomie 3,8 l/100 km. Wszystkie silniki występować będą w tandemie z pięciostopniową skrzynią manualną.

Nowością w Loganie MCV będzie tryb Eco. System ten, za sprawą specjalnie przygotowanej mapy zapłonu oraz ograniczeniu działania układu klimatyzacji, pozwoli na redukcję średniego zużycia paliwa nawet o 10 proc.

Więcej o:
Komentarze (63)
Salon Genewa 2013 | Dacia Logan MCV
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: tupet

    Oceniono 80 razy 64

    Kolejna propozycja tak pogardzanych rumunów,a polska przesrała swój przemysł,na klęczkach przed zachodem i nie ma teraz nic.Co za tępota solidaruchów.

  • Gość: mkb

    Oceniono 47 razy 45

    Mój Tata, pan już podeszłym wieku, ma Logana. Muszę powiedzieć, że dla niego - zapalonego działkowca to samochód idealny. NA początku byłem sceptycznie nastawiony, ale teraz czapki z głów! Owszem, samochód ma kilka wad (cegła jest bardziej opływowa :)), ale jest pojemny i tani. I o to w tym chodzi. Na wyjazdy rodzinne na morze też się nadaje. Wiem, sprawdzałem, bo kiedyś Tata pożyczył to autko. 2. małych dzieci, wszelkiej maści wiaderka, grabki i foremki, pies - dawno nie widziałem tak pojemnego samochodu! Szczerze mówiąc, to poważnie się zastanawiam nad zakupem nowego modelu. Nawet z pełnym wyposażeniem są to rozsądne pieniądze.

    A w marzeniach jeżdżę Warszawą, wyprodukowaną w Polsce - nieważne z czyją technologią...

  • Gość: mikołaj

    Oceniono 36 razy 28

    No to chyba Skoda rapid dostatnie ostateczny cios - to auto nie wygląda gorzej od niej a sądząc po cenach sedana będzie nadal tańsze o min 15 tys! A jeśli zestawimy ceny diesli z klima/radiem to różnica pewnie nadal utrzyma się na poziomie ponad 20tys.

    Teraz tylko czekać na test EuroNCAP - liczę że tym razem będą jednak 4 gwiazdki a nie 3

  • Gość: m

    Oceniono 26 razy 22

    Chyba czas zmienić moje polo...

  • Gość: m

    Oceniono 26 razy 18

    Passat już nie będzie nr 1 ! nareszcie

  • Gość: rla

    Oceniono 11 razy 11

    Wygląda spoko, byle był cichszy w środku Sandero.

  • Gość: c

    Oceniono 23 razy 7

    a teraz czekam na silnik dwucylindrowy bi-turbo o mocy 120 km i żywotnosci 120 tys. km.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX