Salon Genewa 2013 | Subaru Viziv

Ktoś w Subaru zauważył, że szeroko pojęta publiczność nie jest zachwycona z obecnej stylistyki samochodów tej marki. Ktoś też postanowił coś z tym zrobić

Salon Genewa 2013 | Przewodnik po najważniejszych premierach

Prototypy to bardzo przydatna rzecz. Za ich pomocą można pokazać przybliżony kształt przyszłego modelu, zaprezentować nową technologię, albo pochwalić się własną wizją przyszłości motoryzacji. Można też pokazać, w jakim kierunku będzie podążać stylistyka modeli firmy. Subaru Viziv należy do tej ostatniej kategorii.

Viziv to crossover, wielkością podobny do Forestera, chociaż znacznie lepiej od niego wyglądający. Subaru najwyraźniej doszło do wniosku, że obłe nowoczesne kształty nie muszą kłócić się z dotychczasowym wizerunkiem marki. Jeśli Viziv rzeczywiście zwiastuje stylistykę przyszłych modeli, o przyszłość Subaru możemy być spokojni.

Rzut oka pod maskę daje nam wiedzę na temat technologii nad którą pracują inżynierowie Subaru. Podstawą napędu jest dwulitrowy bokser z zapłonem samoczynnym. Odpowiada za napęd na przednią oś, tylna jest "dopędzana" przez dwa silniki elektryczne. To oczywiście nie oznacza rezygnacji z obecnie stosowanych rozwiązań, a jedynie dodanie do oferty nowych.

>>> Subaru Outback - ogłoszenia <<<

Więcej o:
Komentarze (26)
Salon Genewa 2013 | Subaru Viziv
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: bebedil

    0

    Wygląd to kwestia gustu. "Szeroko pojęta publiczność" lubi discopolo i skody. Ale kto dkn zatrudnia ludzi, którzy nie potrafią sklecić poprawnie zdania. " nie jest zachwycona z obecnej stylistyki "

  • Gość: nie znam się

    Oceniono 2 razy 2

    Łomatko, w zasadzie to większość koncepcyjnych zawsze była i nadal jest zwyczajnie brzydkich, ale teraz przyszedł czas że koncepcyjne auta wszystkich marek niczym się od siebie nie różnią, nie mają własnego charakteru. To równie dobrze mogłoby być mitsu, mazda, ssangyoung, land lub range rover i wiele innych. Unifikacja i do tego wygląda to jak zwykły paździerz. Najgorsze że w samochodach produkcyjnych sytuacja się powtarza.

  • Gość: realista

    0

    równie dobrze mogliby zrobić je w kształcie penisa bo tyle to ma analogii do rzeczywistości

  • Gość: kutaws

    Oceniono 1 raz 1

    nadal są brzydkie

  • Gość: newklear

    0

    Grill zerżnięty dokładnie z Hyundaia ix45 i bardzo podobny do nowych/przyszłych Fordów. Lampy zarówno przednie jak i tylne zerżnięte z konceptów Hondy. Chyba tylko wnętrze jest w miarę niepowtarzalne co nie znaczy, że jakoś wyjątkowo zachęcające.

    Ja rozumiem, że nie każdy potrafi zaprojektować ładne auto, ale kopiowanie po kawałku z innych projektów to jest przestępstwo.

  • atomekkk

    Oceniono 6 razy 2

    Subaru się zmienia bo musi. Tego oczekuje rynek, a dokładniej klienci. Dziś patrząc na nowe Subaru widzę nadal filozofię, której ta marka jest wierna od lat.
    Jest taki kraj w Europie, gdzie ludzie są smutni i bardzo biedni. Nie znają się w ogóle na jakości i na dodatek warunki na drogach mają fatalne, a słownie co 3 samochód na ulicy to Subaru. No ale to jacyś Szwajcarzy, nie to co my Polacy. My przecież wiemy wszystko, jesteśmy najmądrzejsi. Wiemy wszystko na temat designu, masowości kół w sprzęgle, jakości zawieszenia, itd.

  • Gość: karakalla

    Oceniono 2 razy 0

    Najgorsze czasy Subaru ma już chyba za sobą. Poprzednia Impreza była tragiczna, Legacy jest słabe. Ale już nowa Impreza i XV - w porządku, Forester zawsze był nieszczególnie ładny, więc i obecny ujdzie. Jeżeli w kierunku Viziva pójdzie nowa rodzina Legacy/Outback, która powinna zostać pokazana w przyszłym roku, biorąc pod uwagę fajne silniki (z polskiego punktu widzenia w końcu dwulitrowe turbo, a nie 2,5 kosztujące kosmicznie przez akcyzę), powinien być strzał w dziesiątkę, nawet jeżeli wyjdzie pewne podobieństwo do Mazdy 6.

  • wookiee.chewbacca

    Oceniono 4 razy -2

    Bardzo ładny. Takie Subaru to bym nawet kupił. Ponad roku temu zastanawiałem się nad Foresterem (dla żony), ale nie miał automatu (tylko jakiś żałosny 4-biegowy) i trzeba było czekać 7 miesięcy, więc stanęło na X3. Co prawda X3 kosztował prawie 100% więcej, ale za to jaka satysfakcja.

  • Gość: kozi_rocks

    Oceniono 2 razy 0

    ...to subaru kupuje się dla opakowania?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX