Salon Genewa 2013 | Honda Civic Wagon Concept

W przeddzień rozpoczęcia dni prasowych Salonu Samochodowego w Genewie, Honda opublikowała oficjalne zdjęcia koncepcyjnego Civika Wagon. Oto, jak prezentuje się japoński kompakt w wersji kombi

Konkurencja w klasie kompaktów jest ostra. Które auto wypada najlepiej? Porównaj ceny

Wcześniej prezentowane przez nas szkice auta zapowiadały, że koncepcyjny Civic Wagon nieznacznie będzie się różnił od wersji produkcyjnej. Pierwsze oficjalne zdjęcia modelu tylko to potwierdzają i dodają coś jeszcze - Honda Civic Wagon będzie najbardziej dynamicznym kombi w swojej klasie.

A w niej część konkurencji zadomowiła się na dobre. Dostępny już od dawna Focus kombi skutecznie odbiera - szczególnie flotową - klientelę tym, których kompakty nie są dostępne właśnie w tej odmianie. Z powiększonym kufrem dostępne są też m.in. Opel Astra, Kia Cee'd, Hyundai i30, Peugeot 308 i Renault Megane, a do walki dołączą niebawem Toyota Auris, Volkswagen Golf i Seat Leon. W tym gronie nie mogło zabraknąć Hondy i jej Civica.

Pod maską zaprezentowanego na Salonie Samochodowym w Genewie konceptu będzie pracował nowy diesel japońskiej marki - 1.6-litrowy, czterocylindrowiec o mocy 120 KM i maksymalnym momencie obrotowym o wartości 300 Nm. Silnik oszczędny nie tylko na papierze, ale i w warunkach drogowych, o czym mieliśmy się już okazję przekonać (test Hondy Civic 1.6 i-DTEC już niebawem na Moto.pl).

Więcej o:
Komentarze (59)
Salon Genewa 2013 | Honda Civic Wagon Concept
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Pawel

    0

    Wyglada jak Kia Cee'd SW. Ktos tu ostro zżyna od konkurencji.

  • Gość: Qropatwa

    Oceniono 2 razy 0

    Wygląda jak VAN!, a nie kombi. Zwłaszcza, że jest postawione na dużych felgach mających za zadanie maskować ten efekt nadmuchania. Na zwykłych 15, czy 16tkach to auto będzie karykaturalnie wysokie jak na swoją klasę. Gdzie te stare Civiki, które były o chyba pół metra niższe niż obecne generacje - miejsca na głową było tyle samo co teraz, były też przez to lżejsze, czyli mniej paliły, miały lepsze osiągi i do tego najważniejsze wyglądały lepiej niż te współczesne worki na kartofle. Dobre proporcje to klucz do ładnie wyglądającego auta. To ma tylko ładne detale i tyle.

  • Gość: jan

    Oceniono 1 raz 1

    Z tą widocznością z tyłu to przesadzacie...

    Jak patrzę na zdjęcie wprost na tył, to nie różni się ta szyba specjalnie od innych kombiaków.
    Patrząc na profil, jest złudzenie, ale szyba potem opada poniżej linii tylnych świateł.
    Widoczność może być "normalna" jak we wszystkich innych współczesnych kobiakach, pomimo tego bajeranckiego designu.

  • Gość: jan

    Oceniono 1 raz 1

    Prezentuje się na prawdę świetnie!
    Kompakt do mnie nie pasuje. Sedan ma mniej ciekawe wnętrze.
    No i oto jest wersja kombi. Ten mi pasuje bardzo!
    Ma pazura.

    Do tego oszczędny dieselek w pojemności poniżej 2.0 (rozwiązany problem z akcyzą, więc cena powinna być lepsza niż do tej pory). Chociaż ja bym chyba i tak wybrał benzyniaka...

  • pluuto

    Oceniono 1 raz 1

    Japońcy chyba kapnęli się, że wyszedł im stylistyczny potworek bo tył już lepiej wygląda, niestety został koszmarny przód z oklapniętym nosem do ziemi. Wygląda jak większość nowych koreańczyków i z tyłu niczego nie widać.

  • Gość: folcwagen

    0

    fajne klamki

  • Gość: gostek_gostek

    Oceniono 2 razy 0

    Nawet nie wiem czy mi się podoba - zatkało mnie. Auto lekko karykaturalne. jakby żywcem zdjęte z deski kreślarskiej stylisty. Chyba trzeba zobaczyć na żywo albo przyzwyczaić się. Bo jak rozumiem to jest to już bardzo bliskie wersji produkcyjnej. Mam nadzieję, że niebawem będzie można spotkać to UFO na ulicy:)

  • Gość: Podpisz się

    0

    Projekty kreślarskie to sobie można pokazać ... Niech pokażą realny samochód a nie komiksową fantazję.

  • Gość: gość

    Oceniono 3 razy 3

    całkiem ładny, ale Hondę mam dlatego, że nie lubię kombiaków i diesli :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX