Hyundai i30 3d od 49 900 zł

Poznaliśmy polskie ceny Hyundaia i30 w wersji trzydrzwiowej. Za auto z benzynowym silnikiem 1.4 o mocy 100 KM trzeba zapłacić niespełna 50 tys. zł. W ofercie koreańskiej marki znalazły się atrakcyjne cenowo pakiety wyposażenia

Porównaj ceny i30 z konkurencją

Hyundai i30 3d jest dostępny w Polsce w sześciu wersjach wyposażenia. Podstawowa (Base) jest dostępna wyłącznie z najsłabszym benzyniakiem (1.4 MPI, 100 KM) oraz dieslem (1.4 CRDi, 90 KM). W przypadku pierwszej opcji cena wynosi 49 900 zł. I30 z najtańszym motorem wysokoprężnym to wydatek 57 900 zł. W porównaniu z pięciodrzwiowym hatchbackiem, odmiana 3d jest o 2 tys. zł tańsza (w przypadku podstawowej jednostki benzynowej; bez uwzględnienia rabatu).

Koreańska marka oferuje kilka pakietów wyposażenia w atrakcyjnych cenach:
- Pakiet mistrzowski (felgi aluminiowe, skórzana kierownica i dźwignia zmiany biegów, czujniki parkowania, welurowe dywaniki) - 2 799 zł,
- Pakiet multimediów firmy Blaupunkt lub Clarion (radio, DVD, nawigacja) - 2 999 zł + 299 zł za opcjonalną kamerę cofania.

Tak prezentuje się pełny cennik Hyundaia i30 w wersji trzydrzwiowej:

Hyundai i30 - cennik

Więcej o:
Komentarze (64)
Hyundai i30 3d od 49 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: kkk

    Oceniono 71 razy 59

    Ja nie jestem zainteresowany samochodami tego typu,ale doceniam fakt,ze koreanskie skosy opieraja sie modzie na downsizing,pie...wate 3 cylindry w klasie kompakt i turbo albo turbo i kompresor.Zwykly prosty jak cep wolnossacy silnik,ktory daje nadzieje na przejechanie 300 tys km i ze nie bedzie sie co chwila cos sypalo jest wiecej warte niz oszczedzenie litra paliwa na 100km.

  • Gość: ELEKTRYK

    Oceniono 20 razy 8

    No niestety trzeba tu zacytowac sprzedawcę z salonu, którego przy okazji przeglądu zapytałem o rabaty na nowe modele "Tanio to już było"...

  • czujny_obywatel

    Oceniono 40 razy 6

    Będzie sukces rynkowy. I30 ma doskonałe silniki MPI 1.4 i 1.6 które są długowieczne i świetnie się gazują. Nikt normalny, mając taki wóz do wyboru nie będzie kupował wozów z koncernu VW czyli VW/Skód/Seatów wyposażonych w rozlatujące się już po kilkunastu tysiącach kilometrów przebiegu silniki TSI.

    Ludzie nie są idiotami, kupią wóz z dobrym, oszczędnym, bezawaryjnym i długowiecznym silnikiem. TSI nadają się tylko na śmietnik.

  • Gość: k

    Oceniono 13 razy 5

    Nie za bardzo się cenią?

  • Gość: żółty ryż

    Oceniono 31 razy 5

    podobno takie kolejki po wozidła za 50tys że mają wprowadzić zapisy
    ja chyba wezmę ze dwa bo to musi być prawdziwy cymes

  • Gość: p1wosz

    Oceniono 13 razy 3

    d.py nie urywa

  • Gość: JerzyR

    Oceniono 2 razy 2

    Za wersję Seasond ESP (Comfort + ESP) zapłaciłem 3 lata temu 56tys za i30 cw (kombi). Hyundai się zaczyna wysoko cenić. Nie wiem czy to dobry pomysł w tych czasach...

  • Gość: realista

    Oceniono 3 razy 1

    Azjatycki hatchback nigdzie nie będzie bił rekordów.
    Wynika to z 2 przyczyn:
    1) Jedyny kontynent gdzie popularny jest kompakt (Europa) ceni po prostu auta narodowe bardziej niż japonskie czy koreanskie.
    2) Tam gdzie japonskie czy koreanskie są poplularniejsze (inne kontynenty) - dominują sedany (np. corolla sedan, elantra).

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX