Hołowczyc ambasadorem Motointegratora

Od początku 2013 roku Krzysztof Hołowczyc jest ambasadorem brandu Motointegrator. Hołek wesprze komunikację w mediach internetowych, a także podczas eventów offline organizowanych dla fanów motoryzacji.

Krzysztof Hołowczyc | Wywiad

Motointegrator to projekt grupy Inter Cars. Serwis jest platformą, która nie tylko umożliwia zakup części, opon i akcesoriów samochodowych, ale również ich montaż w jednym z ponad 5000 warsztatów sieci Inter Cars. Od czasu premiery (1 września 2012) stronę www.motointegrator.pl odwiedziły ponad 3 miliony użytkowników. Ten wynik daje jej pierwsze miejsce wśród internetowych sklepów motoryzacyjnych.

Wypowiedź Krzysztofa Hołowczyca na temat współpracy:

"Z Motointegratorem nasze drogi zeszły się już na początku jego istnienia, bowiem we wrześniu ubiegłego roku wystartowałem w ich barwach w Masters Race podczas Inter Cars Motor Show, a kilka tygodni później w czasie 69. Rajdu Polski utworzyliśmy zespół razem z Krzysztofem Oleksowiczem, właścicielem Inter Cars S.A. Od pierwszego kontaktu z Motointegratorem i Inter Cars czułem niezwykły entuzjazm i pasję ludzi tworzących te przedsięwzięcia. Teraz cieszę się, że wezmę udział w budowaniu bardzo dynamicznej i innowacyjnej marki, której istota jest tak bliska mojej motoryzacyjnej pasji. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się zmienić internetowy rynek usług motoryzacyjnych w Polsce".

Wypowiedź Krzysztofa Soszyńskiego, v-ce prezes Inter Cars S.A. o pozyskaniu Hołowczyca jako ambasadora marki:

"Dla nas, jako nowej marki na rynku, współpraca z Krzysztofem otwiera możliwość dotarcia do szerokiej grupy odbiorców. Jest uosobieniem idei, którą chcemy promować jako marka. Wielokrotnie udowadniał jak dużo pracy wymaga dążenie do sukcesu, a ambicja i gra fair play są od wielu lat kojarzone z jego osobą. Taki właśnie kierunek obraliśmy tworząc markę Motointegrator."

Więcej o:
Copyright © Gazeta.pl sp. z o.o.