Bugatti Veyron z 1945 roku

Zastanawialiście się kiedyś, jak mógłby wyglądać Bugatti Veyron z 1945 roku? Zapewne to samo pytanie zadawał sobie zdolny polski artysta o pseudonimie rc82, który do stylistyki najszybszego auta świata wplótł charakterystyczne elementy słynnego Garbusa. Co z tego wyszło?

Rolls-Royce Ghost made in Poland

Pomysł był równie szalony jak zabawny. Wkomponowanie w Veyrona lamp, obręczy kół i innych elementów Garbusa to niełatwa sprawa. Zrobienie tego z zachowaniem najwyższej staranności i uzyskanie takiego efektu, jaki osiągnął rc82 to wyczyn godny podziwu. Ten trzydziestolatek to kolejny dowód na to, że Polska to kraj genialnych stylistów.

Zagraniczne media już rozwodzą się nad geniuszem Polaka. Jego projekt jest nazywany "najszybszym samochodem z silnikiem chłodzonym powietrzem, jaki kiedykolwiek powstał", a sam autor "czarodziejem Photoshopa".

To niepierwszy projekt zdolnego Polaka. Więcej prac rc82 WorkChop znajdziecie na jego profilach: facebookowym i na Autemo.

Więcej o:
Komentarze (40)
Bugatti Veyron z 1945 roku
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: xyz

    Oceniono 1 raz -1

    Dramatyczne obrzydlistwo !!!

  • Gość: Kazirod

    Oceniono 1 raz 1

    bogaty waran

  • cucurucu

    Oceniono 3 razy -1

    Przeciez to jakis absmak i po co takie goowno publikowac?

  • cucurucu

    Oceniono 1 raz -1

    Ktore zagraniczne media bo jakos nie widzialem i nie slyszalem.....

  • Gość: Rio

    Oceniono 1 raz 1

    Oryginalniejszy od... oryginałU! :-D

  • Gość: sceptyk

    Oceniono 17 razy 9

    poprosze o jeden link ktore POWAZNE zagraniczne media sie zachwycaja

    dziekuje za uwage

  • Gość: z Poznania

    Oceniono 11 razy 3

    Projekt ładny, ale to nie Veyron a la 1945 rok. Wyjdźmy od tego, że w 1945 marka Bugatti wciąż istniała, żył Ettore Bugatti i Pierre Veyron, więc chyba można powiedzieć, że wiedziano jak powinien wyglądać samochód Bugatti. Tak więc na pewno miałby nakręcany zegar firmy Doxa, który dostarczał zegary dla Bugatti. Zapewne miałby kręgosłup-przetłoczenie jak typ 57. Technologicznie pewnie byłby bardziej odpowiednikiem typu 101. Wewnątrz, na desce rozdzielczej królowałoby raczej drewno a nie skóra jak dziś.

  • Gość: joka

    Oceniono 24 razy 18

    Zaraz, zaraz. Nic z tego nie rozumiem. Przerobił Bugatti, czy przerobił zdjęcie Bugatti?
    No jest pewna różnica :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX