Mitsubishi ASX po faceliftingu - ceny

Do polskich salonów Mitsubishi wjeżdża odświeżone wcielenie małego crossovera. Ceny nowego ASX-a startują od 65 300 zł

Mitsubishi Outlander - pierwsza jazda

ASX jest globalnym rynkowym przebojem firmy Mitsubishi Motors. W 2012 roku był też najlepiej sprzedającym się modelem tej marki w Polsce. Mimo to, japoński producent postanowił nieco dopieścić popularnego crossovera. Co się zmieniło?

Z zewnątrz auto można poznać m.in. po przeprojektowanych zderzakach, nowych reflektorach oraz niedostępnym do tej pory, perłowo-białym kolorze. Poprawiła się też jakość materiałów w kabinie pasażerskiej, a na listę wyposażenia trafiły nowe wzory tapicerki. Zmienił się także wygląd kierownicy, a zamiast obrotowego przełącznika zastosowano przycisk aktywacji napędu na wszystkie koła (AWC). Nowy ASX otrzymał również nowy odtwarzacz CD/MP3, a stacja Rockford Fosgate oraz multimedialny system MMCS kuszą klientów odświeżonym wyglądem.

>> Ile kosztują używane ASX-y sprzed liftingu? <<

Warto też wspomnieć o zmianach niewidocznych na pierwszy rzut oka. Inżynierowie przekonstruowali tylne zawieszenie wielowahaczowe, dzięki czemu - jak zapewnia producent - w znaczący sposób poprawiła się stabilność pojazdu oraz komfort jazdy. Auto otrzymało też skuteczniejszy układ hamulcowy.

Klienci mogą wybierać spośród dwóch dostępnych silników, jednego benzyniaka i jednego turbodiesla. Jednostka benzynowa ma pojemność 1,6 litra, rozwija moc 117 koni mechanicznych i współpracuje z pięciostopniową skrzynią ręczną. 150 koni mechanicznych oferuje wysokoprężne 1.8, które występować będzie w tandemie ze skrzynią sześciobiegową. Napęd na wszystkie koła dostępny jest wyłącznie dla aut z dieslem.

Wersja Silnik Skrzynia biegów Cena
Benzynowe
1.6 Inform 2WD 1.6 (117 KM) ręczna, 5-biegowa 65 300 zł
1.6 Invite 2WD 1.6 (117 KM) ręczna, 5-biegowa 70 990 zł
1.6 Intense 2WD 1.6 (117 KM) ręczne, 5-biegowa 76 390 zł
Wysokoprężne
1.8 DID Invite 4WD 1.8 (150 KM) ręczna, 6-biegowa 92 390 zł
1.8 DID Intense 4WD 1.8 (150 KM) ręczne, 6-biegowa 97 890 zł


Jeśli oferta wydaje się Wam kusząca, nie warto czekać z decyzją o zakupie. Podane ceny są bowiem cenami promocyjnymi i będą obowiązywać tylko do końca stycznia. Po tym czasie, z pewnością wzrosną.

Więcej o:
Komentarze (52)
Mitsubishi ASX po faceliftingu - ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: przemekthor

    Oceniono 17 razy 11

    Ja tam się nie znam, ale jaki sens ma taki crossover z napędem na jedną oś? Przecież to zwyczajny kompakt, tylko z wyższą ceną na metce.

  • Gość: ralliart fan

    Oceniono 23 razy 11

    Nie tylko w EU w polsce też jest i będzie coraz bardziej niszowe, powody:
    - sa lepsze "japońskie" marki - Honda, Mazda
    - jeden z droższych serwisów
    - bardzo duży spadek wartości ( colt, lancer)
    - słaba a przede wszystkim droga oferta

    auta małe - Colt
    dość fajne auto ale zastępuję je nijaki mirage ( a właściwie space star... )
    bardzo duży spadek wartości - ciekawe dlaczego?

    kompakt - Lancer
    niestety to nie evo albo rallairt ( swoją drogi kiepski był)
    od 2008 ten sam wygląd - konkurencja poszła do przodu w przypadku mitsu jedyni mrzonki o następcy ( napewno nie w 2013)
    słabe plastiki w środku
    1.6 nie jedzie a 1.8 pali jak smok
    na plus są rzeczywiście w miarę nie zawodne
    za ponad 70k to naprawdę można kupić coś lepszego

    ASX
    słabe silniki 1.6 ledwo jedzie i wcale tak mało nie pali jak się wydaje
    ciasny i jakość w środku słaba
    mały bagażnik
    na plus lepszy od nissana quasqai ale rankingi sprzedaży mówią coś innego
    diesel z mivec 1.8 bardzo fajny ale cena już nie

    Outlander
    poprzednia wersja miała to coś choć był drogi , nie dokońca przemyślany ( brak 2 strefowej klimy i regulacji kierownicy w aucie za ponad 100k to przesada)
    ale jeżdził fajnie
    Nowy - wygląd tragedia
    w środku poprawili jakość ale nadal tragedia z silnikami i kombinacjami
    dobrze wyposażony diesel ponad 150k jak już miałbym kupić aut z tego segmentu za ta cene to raczej gdzieś indziej (mazda,volvo,bmw)

    L200
    fajny dla farmera :)

    Pajero
    cóż po sprzedaży widać ze Land Cruiser o wiele lepszy

    Quo Vadis Mitsu???

  • Gość: bb

    Oceniono 17 razy 11

    Marna reklama. Najtańsza wersja 4WD czyli jedyna sensowna to ponad 90k a za tą cenę mamy już np. bardzo bogato wyposażonego Sportage'a. Z kolei za cenę bazowego 2WD dostaje się chociażby Dustera z napędem na cztery koła.

  • Gość: gostek_gostek

    Oceniono 7 razy 7

    Brakuje jednej ważnej informacji. Co z systemem MIVEC? czy jest w nowych silnikach? Ostatnio Mitsu biło rekordy jeśli chodzi o poziom spalania w autach. To były naprawdę oszczędne silniki, ale podobno mieli się wycofać z tego systemu. No i poza tym czy większy brat nie może tak wyglądać jak ten mały ASX? Dlaczego tak oszpecili Outlandera?

  • Gość: Veyron

    Oceniono 4 razy 4

    Mitsubishi chyba idzie w złą stronę... ASX nie ma w sobie tego "czegoś". Bo np. Outlander, bardzo ładny SUV i ten jego rekini "pysk". Nie wspomnę już o dawnym Galancie 5 i 6 generacji... To były piękne wozy...

  • pluuto

    Oceniono 3 razy 3

    Mało elastyczny jest Mitsubishi skoro nie montuje napędu 4x4 w benzyniakach a diesli z 2x4. Taka moda, że kompakt w budzie crossovera się sprzedaje z napędem 2x4 bo tańszy w eksploatacji i taki będzie miał największe wzięcie.

  • Gość: Colorado

    Oceniono 3 razy 3

    Jeśli Mitsubihi nie zrobi coś z wyjątkowo leniwymi i złodziejskimi servisami w Polsce to firmie grozi zniknięcie z polskiego rynku. Przykład warszawski dealer Auto GT.

  • Gość: Boibo

    Oceniono 2 razy 2

    Jeśli te ceny wzrosną, to nikt nie kupi tego samochodu i tyle. Ostrzegam Mitsubihi przed polityką wysokich cen w tym kraju, bo mając wybór nikt ich nie kupi.

  • Gość: smrudnug

    Oceniono 4 razy 2

    auto niby japonskie ale silniki chyba murzynskie . Jak to ?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX