Kia pro_cee'd od 56 990 zł

Do polskich salonów Kii wjeżdża nowe wcielenie modelu pro_cee'd. Za auto trzeba będzie zapłacić co najmniej 56 990 zł

Nowe samochody dla policji

Tak jak i w przypadku poprzedniej generacji modelu, nowy pro_cee'd to coś więcej niż cee'd pozbawiony jednej pary drzwi. Od słupka A do tyłu, to zupełnie inne auta. Uwagę zwracają przede wszystkim bardzo szeroki słupek C, głębokie boczne przetłoczenia, mocno podniesiony "zadek" oraz nowe, nieco wyłupiaste tylne lampy. Dla trzydrzwiowego kompaktu styliści Kii przygotowali również nowe zderzaki, ostrzej nakreślony grill oraz aluminiowe obręcze kół o nowym wzorze.

>> Używana Kia cee'd za 20 tys. zł <<

Klienci będą mieli do wyboru cztery silniki. W gamie jednostek benzynowych znalazło się 100-konne 1.4 oraz 1.6 rozwijające moc 135 koni mechanicznych. Zwolennicy silników wysokoprężnych mogą zdecydować się na 90-konne 1.4 albo 128-konne 1.6. Standardowo wszystkie silniki oferowane są w tandemie z sześciostopniową, ręczną skrzynią biegów. Do mocniejszych jednostek można zamówić opcjonalny sześciobiegowy automat (w przypadku silników benzynowych jest to dwusprzęgłowa skrzynia DCT). Poniżej znajdziecie szczegółowy cennik wszystkich możliwych wersji.

Wersja
wyposażenia
Paliwo Silnik Skrzynia
biegów
Cena
M Pb 1.4 100 KM MT6 56 990 zł
M Pb 1.6 135 KM MT6 61 990 zł
M Pb 1.6 135 KM AT6 DCT 67 990 zł
M ON 1.4 90 KM MT6 64 990 zł
M ON 1.6 128 KM MT6 67 990 zł
M ON 1.6 128 KM AT6 71 990 zł
L Pb 1.4 100 KM MT6 62 990 zł
L Pb 1.6 135 KM MT6 DCT 67 990 zł
L Pb 1.6 135 KM AT6 DCT 73 990 zł
L ON 1.4 90 KM MT6 70 990 zł
L ON 1.6 128 KM MT6 73 990 zł
L ON 1.6 128 KM AT6 77 990 zł
XL Pb 1.4 100 KM MT6 74 490 zł
XL Pb 1.6 135 KM MT6 79 490 zł
XL Pb 1.6 135 KM AT6 DCT 85 490 zł
XL ON 1.4 90 KM MT6 82 490 zł
XL ON 1.6 128 KM MT6 85 490 zł
XL ON 1.6 128 KM AT6 89 490 zł


Jeśli poziom wyposażenia pro_cee'da odpowiada temu z pięciodrzwiowej wersji hatchbacka, w podstawowej odmianie (za 56 990 zł) klienci otrzymają w cenie m.in. systemy ABS, ESC (stabilizacji toru jazdy), TCS (kontrola trakcji) oraz HAC (wspomagający ruszanie na wzniesieniu), centralny zamek, czołowe poduszki powietrzne, poduszki boczne dla kierowcy i pasażera, kurtyny powietrzne, system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3 z sześcioma głośnikami, funkcją sterowania z kierownicy i złączami USB, AUX, iPod i Bluetooth, manualną klimatyzację, elektrycznie regulowane przednie szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, kierownicę regulowaną w dwóch płaszczyznach, reflektory halogenowe, światła do jazdy dziennej, światła przeciwmgłowe oraz 15-calowe, stalowe obręcze kół.

Więcej o:
Komentarze (42)
Kia pro_cee'd od 56 990 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: P.D.M.

    Oceniono 50 razy 46

    Proszę wybaczyć moje czepianie się, ale z tabelki wynika, że auto opcjonalnie napędzane jest... ołowiem!!!

  • pluuto

    Oceniono 56 razy 28

    Usportowione auto i najmocniejszy silnik jaki oferują ma tylko 135KM... nędza

  • Gość: idontknow88

    Oceniono 19 razy 11

    Śmieszne silniczki! To ma być bardzie sportowa wersja Ceed'a?! 135 koni to dużo za mało jak na auto o bardziej sportowych ambicjach. 150 KM to absolutny minimum jeśli miałby konkurować z autami innych producentów.

  • Gość: m

    Oceniono 16 razy 6

    A zastanawiałem się kto pierwszy zgapi od beemki F30 reflektory łączące się z grillem w postaci szczeliny. No i proszę.... :-)

  • Gość: axs

    Oceniono 11 razy 3

    Eeeee... jak na koreańca ładne :).

  • Gość: stop

    Oceniono 1 raz 1

    Za mało koni, za mało sportowy... Lepiej nauczcie się jeździć poprawnie po mieście, nauczcie się parkować, nauczcie się kultury jazdy. Zacznijcie od rowerka, potem motorynka, a po testach na głowę jakieś małe autko....

  • Gość: gostek_gostek

    Oceniono 11 razy 1

    W Oplu chyba nie śpią najlepiej... Auto świetnie wygląda. Lepiej niż europejska konkurencja. Myślę, że nawet włosi mogą zazdrośnie zerkać na ten produkt. Podobno szef VW bardzo żałuje, że pozwolił odejść Peterowi Schreyerowi. No ale co to za przygoda dla prawdziwego artysty pracować w VW?:D więc chyba nie było takiej siły, która by go tam zatrzymała.
    Zdecydowanie potrzeba mocniejszego silnika w ofercie jeśli auto ma się kojarzyć ze sportem. Dzisiejsze kompakty są po prostu bardzo ciężkie, do tego wszędobylskie duże i szerokie koła. tu wolnossące 1.6 nie popisze się...

  • mikelondon

    Oceniono 2 razy 0

    Kijanka - 7 lat gwarancji z czego 5 w warsztacie. Dziękuję, wolę coś czym da się jeździć :)
    Całkiem ładne jest to coś, ale po co to kupować? Żeby poprawiać wygląd warsztatu nowym "mebelkiem"?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX