>> Fiat 500 już za mniej niż 30 tys. zł <<
Nie ma więcej koni mechanicznych, lepszych hamulców czy twardszego zawieszenia. Nie jest bardziej sportowy, ale bardziej sportowo się prezentuje. Z zewnątrz Fiat 500S będzie wyróżniać się dzięki przeprojektowanym zderzakom, przyciemnionym szybom, aluminiowym obręczom kół o nowym wzorze, subtelnej lotce nad tylną szybą oraz agresywniej stylizowanym nakładkom na progi. Znakiem charakterystycznym będą również ciemne, chromowane ramki wokół okien.
Na liście modyfikacji wnętrza znalazły się natomiast sportowe fotele, podobnie jak kierownica i lewarek dźwigni zmiany biegów pokryte są skórą z ozdobnymi, czerwonymi przeszyciami oraz unikalne wykończenie deski rozdzielczej (srebrny, matowy lakier).
"Eskę" będzie można zamówić z każdym silnikiem z gamy 500-ki, z wyjątkiem jednostki napędzającej Abartha 500.