Snowareg - Volkswagen dla wymagających

Zwiększony prześwit i większe koła to za mało, by SUV-a móc nazwać terenówką. Jednak Volkswagen przygotował Touarega, który na to miano w pełni zasługuje

Niemcy stworzyli tylko jeden egzemplarz Snowarega. Od standardowego SUV-a Volkswagena odróżniają go jedynie cztery elementy, którymi zastąpiono koła. Mowa o gąsienicach, które przemieniają zwykłego Touarega we wszędobylskie wozidło, któremu niestraszne śnieżne zaspy.

>>> Ile kosztuje używany Volkswagen Touareg? <<<

Snowareg powstał w ubiegłym roku na zlecenie szwedzkiego oddziału Volkswagena. Oczywiście nie jest na sprzedaż - to jedynie marketingowy haczyk.

Pod maską Snowarega znajduje się standardowy diesel V8 o pojemności 4.2 litra. Wysokoprężna jednostka generuje 340 KM mocy i 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Osiągi silnika robią wrażenie, ale wyposażony w gąsienice SUV Volkswagena rozpędza się maksymalnie do 64 km/h.

Więcej o:
Komentarze (16)
Snowareg - Volkswagen dla wymagających
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: Miki

    Oceniono 22 razy 14

    Wszystko fajnie, ale jak TDI padnie to gdzie znaleźć lawetę na którą da się go zapakować z gąsienicami?

  • eurotaxt

    Oceniono 9 razy 7

    Który z Was pogardziłby białym Touaregiem V8 z takim audio niech pierwszy rzuci kamieniem ;-)

  • Gość: Ggyf

    Oceniono 4 razy 2

    Stary pomysl, dawno jet cos takiego i z lepszym napedem:
    http://www.v10.pl/Subaru,WRX,STI,TRAX,Impreza,Kena,Blocka,jako,400konny,pogromca,sniegu,36853.html

  • Gość: gostek_gostek

    Oceniono 4 razy 2

    Najlepszy w tym aucie jest tweater od Duńczyków, z Dynaudio:)

  • Gość: 5

    Oceniono 11 razy 1

    Co tam jakis kolejny holcwagen!

    Panowie, to nie halasliwe wydmuszki typu Bose, B&O czy inny lep dla bogatych ignorantow...
    ... to Dynaudio, czapki z glow!
    :)

  • eurotaxt

    0

    W Polsce przy obecnej akcji rabatowej w salonach Volkswagena podstawowa wersja nowego Touarega (oczywiście bardzo dobrze wyposażona) z silnikiem V6 3,0 TDI kosztuje już od ok. 200 tys zł (przed rabatem ok. 212 tys zł) więc jak ktoś ma chęć i kasę to lepszego momentu raczej nie będzie ;-)

  • Gość: tyjo

    0

    Ciekawe rozwiązanie na głęboki śnieg, przypomina napęd z filmu Taxi, ale myślę że w ciężkich warunkkach nawet zwykłe 4 Motion spokojnie sobie poradzi

  • zigzaur

    Oceniono 4 razy 0

    W obliczu tzw. globalnego ocieplenia projekt raczej nietrafiony. No, chyba że przewiduje się raptowną degradację europejskich szos.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX