BMW - przed nadejściem dwójki

Po prezentacji nowej serii 4 BMW szykuje zupełnie nową serię 2. Ale zanim to nastąpi klienci otrzymają jeszcze specjalną pakiet Limited Edition Lifestyle do najmniejszego modelu marki
BMW 123d Cabrio - test | Za kierownicą

W styczniu w Detroit odbędzie się największy w USA salon samochodowy. Na stoisku BMW największą gwiazdą będzie seria 4, czyli następca serii 3 coupe i 3 kabriolet. Zmiana w nazewnictwie obejmie także serię 1. Coupe i kabriolet oparte na drugiej generacji jedynki będą oznaczone jako seria 2. Debiut tego modelu powinien nastąpić w 2013 roku. Nie jest znana dokładna data, ale najpóźniej seria 2 zostanie pokazana we Frankfurcie w 2013 roku.

Tymczasem klienci mają jeszcze rok by zdecydować, czy kupić jedynkę w "sportowym" nadwoziu, czy poczekać na dwójkę. Jak to bywa w przypadku samochodów kończących swój produkcyjny żywot producent zaoferuje coś specjalnego. W Detroit "zadebiutuje" specjalny pakiet Limited Edition Lifestyle dedykowany jedynce coupe i kabriolet.

Pakiet Limited Edition Lifestyle obejmuje nowe obręcze 18-calowe, białe wykończenie łopatek grilla, chromowane ramki drzwi, a w przypadku kabrioletu także brązowy dach z efektem srebrnego połysku. Wewnątrz znajdziemy brązową tapicerkę skórzaną z drewnianymi wstawkami. Cenę pakietu poznamy w przyszłym roku.

Więcej o:
Komentarze (8)
BMW - przed nadejściem dwójki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: bimer

    Oceniono 10 razy 4

    Ciekawe kto jest tym kretem w BMW?
    Coraz wiecej modeli ktore na krotka mete poprawia wyniki finansowe marki, ale niestety firma ta zatraci w przyszlosci swoj indywidualizm. Po co komu seria 1 coupe, 2, 4, X6, 5GT, 6 GT, M50d, itp?
    Czekac tylko, az zaczna robic auta z napedem na przod. Silnikow wolnossacych juz przeciez nie robia :-( (poza S65 w M3). Diesle zaczynaja sygnowac M motorsport.
    Kret kopie niezly dol pod firma.

  • Gość: rahmanov

    0

    do pełnej gamy potrzebna jest jeszcze seria 8 czyli 7 coupe żeby bmw miał czym konkurować z CL klasą

  • Gość: bimer

    Oceniono 2 razy 0

    Wookiee,
    Powiedz wpierw czemu zawsze na forum musi sie znalzc cep ktory mysli ze jest jedynym uzytkownikiem nowego BMW w calej Polsce? Reszta trzyma swoje 20letnie auta pod blokiem, tak?
    Osobiscie uzytkuje tegoroczne 335i e92 i powiem szczerze ze przed zakupem jaralem sie strasznie. Po zakupie tez, ale z czasem czar prysl.
    Ok, auto jezdzi fajnie ale spodziewalem sie czegos innego czytajac tyle o BMW i wywalajac 270tys.
    Niech sobie BMW robi nawet wozki elektryczne, napedy hybrydowe i nazywa je M sport. Frajerow takich jak ty zawsze znajdzie co wywala za to dwa razy wiecej niz jest to warte.
    Mnie napewno nie bedzie juz wsrod ich klientow (nowych aut).
    Stare E36 dawalo wiecej funu niz ich najnowsze wynalazki.

  • wookiee.chewbacca

    Oceniono 7 razy -1

    Gość: bimer powiedział "Kret kopie niezly dol pod firma"

    Zapomniałeś dodać po co ten kret kopie wielki dół. Otóż będą w tym dole trzymać całą kasę, która już się nie mieści w banku, ha, ha.
    Idiotyczne są pytania "po co komu ten czy tamten samochód?" Te decyzje podejmują ludzie dużo mądrzejsi od Ciebie z ogromnym doświadczeniem na rynku i WIEDZĄ pozwalająca na podjęcie takiej decyzji. To że Tobie nie jest potrzebny dany samochód nie oznacza, że nie kupią go prawdziwi klienci BMW. Przy czym pamiętaj, że prawdziwym klientem jest ten, kto kupuje NOWY samochód.

    Nie wiem, jak te inne modele, które wymieniłeś, ale sam jestem użytkownikiem 5GT i jestem samochodem zachwycony. Gdybym miał go kupić znowu nie zawahałbym się ani chwili. Gdy wyjdzie nowy model 5GT zdecydowanie kupię ponownie bo to auto po prostu wymiata. A moje 5GT będzie pewnie jeszcze jeździć kolejne 20 lat aż trafi na parking przed jakimś blokiem.

  • Gość: Vinc

    Oceniono 6 razy -2

    Jeżdżę piątką, ale jedynka zawsze robiła na mnie wrażenie. Oj sprawiłbym sobie taką wersję limitowaną z mocnym silnikiem..

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX