Odświeżony Ford Fiesta od 43 950 zł

W Paryżu Ford przedstawił odświeżoną wersję Fiesty. Wiemy już, ile za nowego malucha trzeba będzie zapłacić w polskich salonach

Top 10 | Najtańsze auta z polskich salonów

Chociaż słowo "nowy" jest określeniem nieco na wyrost. Co tak naprawdę się zmieniło? Z zewnątrz auto można poznać po zmienionym pasie przednim, nawiązującym do nowej stylistyki Forda. Jest większy grill w kształcie trapezu oraz LED-owe światła do jazdy dziennej. Więcej nowości znajdziemy we wnętrzu, choć tak naprawdę nie chodzi o wykończenie kabiny, a mnogość elektronicznych systemów, które znalazły się na liście (głównie opcjonalnego) wyposażenia. Ford zafundował Fieście m.in. system multimedialny ze sterowaniem głosem niektórymi funkcjami (telefon, nawigacja), aktywny system o nazwie City-Stop, chroniący przy małych prędkościach przed najechaniem na poprzedzający samochód oraz kluczyk MyKey -  można w nim zaprogramować wiele indywidualnych funkcji (ustawienie głośności radia czy prędkości maksymalnej). Więcej o tym rozwiązaniu, znajdziecie w: Ford Fiesta z systemem MyKey.

Jedną z ważniejszych nowości jest benzynowy trzycylindrowiec o pojemności 1 litra, który wydłużył listę dostępnych silników. Turbodoładowana jednostka dostępna jest w dwóch wariantach: 100- oraz 125-konnej. Klienci, którzy zdecydują się na ten silnik, będą musieli przygotować się na spory wydatek. A to dlatego, że mały EcoBoost dostępny jest wyłącznie w Fiestach z wyższym poziomem wyposażenia (od Titanium w górę). Najtańsza odmiana z trzycylindrowcem pod maską kosztuje 57 150 zł dla wersji 3-drzwiowej i 58 150 zł dla Fiesty z pięciorgiem drzwi.

>> Używaną Fiestę można kupić już za mniej niż 1000 zł <<

Podstawowa wersja auta kosztuje 43 950 zł. Za taką kwotę, klienci mogą kupić trzydrzwiową Fiestę z 60-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1,25 litra i najuboższym wariantem wyposażenia Ambiente. Zwolennicy silników wysokoprężnych muszą natomiast przygotować co najmniej 52 600 zł. Tyle kosztuje mały Ford z 75-konnym 1.5. Poniżej znajdziecie cennik najtańszych wariantów Fiesty dla danej wersji nadwozia i silnika.

Silnik Paliwo Skrzynia biegów Wersja wyposażenia Cena
3-drzwiowe
1.25 60 KM Pb MT5 Ambiente 43 950 zł
1.25 82 KM Pb MT5 Ambiente 46 450 zł
1.4 96 KM Pb MT5 Trend 49 100 zł
1.0 100 KM Pb MT5 Titanium 57 150 zł
1.0 125 KM Pb MT5 Titanium 60 900 zł
1.6 105 KM Pb AT6 Trend 65 350 zł
1.5 75 KM ON MT5 Ambiente 52 600 zł
1.6 95 KM ON MT5 Trend 55 950 zł
5-drzwiowe
1.25 60 KM Pb MT5 Ambiente 44 950 zł
1.25 82 KM Pb MT5 Ambiente 47 450 zł
1.4 96 KM Pb MT5 Trend 50 100 zł
1.0 100 KM Pb MT5 Titanium 58 150 zł
1.0 125 KM Pb MT5 Titanium 61 190 zł
1.6 105 KM Pb AT6 Trend 66 350 zł
1.5 75 KM ON MT5 Ambiente 53 600 zł
1.6 95 KM ON MT5 Trend 56 950 zł


Podstawowa wersja wyposażenia Ambiente zawiera, m.in.: systemy ABS (z elektronicznym układem podziału siły hamowania oraz układem wspomagania hamowania awaryjnego) i ESP, elektrycznie sterowane przednie szyby, podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka boczne, czołowe poduszki powietrzne, airbag chroniący kolana kierowcy, kurtyny powietrzne, 14-calowe, stalowe obręcze kół, system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu, centralny zamek oraz regulację kierownicy w dwóch płaszczyznach. Klimatyzacja manualna wymaga dopłaty w wysokości 4,5 tys. zł, a system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3 (6 głośników, zdalne sterowanie, gniazda AUX-IN i USB) kosztuje kolejne 1300 zł.

Dopłacając do wersji Trend, klienci w cenie otrzymają dodatkowo wspomniany wcześniej system MyKey, 15-calowe, stalowe obręcze kół, pakiet stylizacyjny wnętrza (welurowe dywaniki z przodu i z tyłu, kierownicę oraz dźwignię zmiany biegów wykończone w skórze oraz nakładki progowe ze stali nierdzewnej), klamki zewnętrze z wykończeniem chromowanym. Klimatyzacja oraz system audio, podobnie jak w wersji Ambiente, figurują na liście opcji.

Więcej o:
Komentarze (34)
Odświeżony Ford Fiesta od 43 950 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: magic

    Oceniono 1 raz -1

    Mam Fiestę z 2009r nie moge narzekac ale powiem że bardziej mi sie podoba aniżeli ta zmieniona nowa Fiesta sory ale ten otwary pysk tylko go szpeci, jak teraz miałbym wybrać to napewno nie byłaby to Fiesta ( głównie chodzi o wygląd, stara jest ok) wybór padłby wtedy napewno na Polo

  • Gość: hęhą

    Oceniono 1 raz 1

    grill tottaly look like Aston Martin :D

  • Gość: b.

    0

    ahahahahahaha :D to dobre :D 50tys. za auto bez klimy i radia:) myślałem,że tylko fiat takie bzdury wymyśla, patrz 500L :)

  • Gość: tak to widzę

    Oceniono 2 razy 0

    Pamiętajcie Ford gó-no wort , tak było , jest i będzie na wieki wieków amen

  • Gość: ~piotr

    0

    Standard nawet bez radia? Dzisiaj to trochę już śmieszy. Podusmowując, za Fiestę 5-drzwiową z w miarę dobrym silnikiem (1.2. 82KM) + radio + klima man. trzeba bedzie zapłacić ok. 53 tysiące. Drogo, ale wbrew pozorom, to ceny katalogowe większości modeli z tego segmentu. Pytanie więc brzmi: jakie będą promocje w stosunku do konkurencji?

  • Gość: sdsd

    0

    za tę samą cenę co w polsce w włoszech masz z klimą i paroma dodatkani , więc kiedy przestaną nas dymać z cenami !!!!!!
    fajerów jest coraz mniej i jedyni to dilerzy !!!!

  • Gość: randomehro

    0

    Mam 305 konnego Mustanga, i place 3.5$ za galona.

  • theeagle

    Oceniono 2 razy 2

    Moim zdaniem b.ładne auto. Przynajmniej nic nie udaje. A tak do malkontentów, nie każdemu zależy na kupowaniu największego auta za jak najmniejsze pieniądze, wtedy zawsze bezkonkurencyjna będzie dacia logan albo fiat linea czy inny rapid, tylko jakoś tych samochodów nie ma za dużo na ulicy. Jezeli chce kupić fajne auto seg B to ford go dostarcza po prostu, bez udawania. Nowoczesna linia i sportowy design to samochód dla młodych ludzi ewidentnie, w przeciwieństwie do hondy jazz czy fabii siwych włosów raczej za dużo nie będzie wystawać zza szyb ;)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX