Odświeżony Ford Fiesta od 43 950 zł

W Paryżu Ford przedstawił odświeżoną wersję Fiesty. Wiemy już, ile za nowego malucha trzeba będzie zapłacić w polskich salonach

Top 10 | Najtańsze auta z polskich salonów

Chociaż słowo "nowy" jest określeniem nieco na wyrost. Co tak naprawdę się zmieniło? Z zewnątrz auto można poznać po zmienionym pasie przednim, nawiązującym do nowej stylistyki Forda. Jest większy grill w kształcie trapezu oraz LED-owe światła do jazdy dziennej. Więcej nowości znajdziemy we wnętrzu, choć tak naprawdę nie chodzi o wykończenie kabiny, a mnogość elektronicznych systemów, które znalazły się na liście (głównie opcjonalnego) wyposażenia. Ford zafundował Fieście m.in. system multimedialny ze sterowaniem głosem niektórymi funkcjami (telefon, nawigacja), aktywny system o nazwie City-Stop, chroniący przy małych prędkościach przed najechaniem na poprzedzający samochód oraz kluczyk MyKey -  można w nim zaprogramować wiele indywidualnych funkcji (ustawienie głośności radia czy prędkości maksymalnej). Więcej o tym rozwiązaniu, znajdziecie w: Ford Fiesta z systemem MyKey .

Jedną z ważniejszych nowości jest benzynowy trzycylindrowiec o pojemności 1 litra, który wydłużył listę dostępnych silników. Turbodoładowana jednostka dostępna jest w dwóch wariantach: 100- oraz 125-konnej. Klienci, którzy zdecydują się na ten silnik, będą musieli przygotować się na spory wydatek. A to dlatego, że mały EcoBoost dostępny jest wyłącznie w Fiestach z wyższym poziomem wyposażenia (od Titanium w górę). Najtańsza odmiana z trzycylindrowcem pod maską kosztuje 57 150 zł dla wersji 3-drzwiowej i 58 150 zł dla Fiesty z pięciorgiem drzwi.

>> Używaną Fiestę można kupić już za mniej niż 1000 zł <<

Podstawowa wersja auta kosztuje 43 950 zł. Za taką kwotę, klienci mogą kupić trzydrzwiową Fiestę z 60-konnym silnikiem benzynowym o pojemności 1,25 litra i najuboższym wariantem wyposażenia Ambiente. Zwolennicy silników wysokoprężnych muszą natomiast przygotować co najmniej 52 600 zł. Tyle kosztuje mały Ford z 75-konnym 1.5. Poniżej znajdziecie cennik najtańszych wariantów Fiesty dla danej wersji nadwozia i silnika.

Podstawowa wersja wyposażenia Ambiente zawiera, m.in.: systemy ABS (z elektronicznym układem podziału siły hamowania oraz układem wspomagania hamowania awaryjnego) i ESP, elektrycznie sterowane przednie szyby, podgrzewane i elektrycznie regulowane lusterka boczne, czołowe poduszki powietrzne, airbag chroniący kolana kierowcy, kurtyny powietrzne, 14-calowe, stalowe obręcze kół, system ułatwiający ruszanie na wzniesieniu, centralny zamek oraz regulację kierownicy w dwóch płaszczyznach. Klimatyzacja manualna wymaga dopłaty w wysokości 4,5 tys. zł, a system audio z radioodtwarzaczem CD/MP3 (6 głośników, zdalne sterowanie, gniazda AUX-IN i USB) kosztuje kolejne 1300 zł.

Dopłacając do wersji Trend, klienci w cenie otrzymają dodatkowo wspomniany wcześniej system MyKey, 15-calowe, stalowe obręcze kół, pakiet stylizacyjny wnętrza (welurowe dywaniki z przodu i z tyłu, kierownicę oraz dźwignię zmiany biegów wykończone w skórze oraz nakładki progowe ze stali nierdzewnej), klamki zewnętrze z wykończeniem chromowanym. Klimatyzacja oraz system audio, podobnie jak w wersji Ambiente, figurują na liście opcji.

Więcej o:
Copyright © Agora SA