Gdyby była seryjna...

Jeśli Toyocie GT86 czegoś brakuje, to porządnego, a w zasadzie potężnego silnika. Japoński tuner zadbał więc o zastrzyk mocy

Prezentacja "poprawionej" Toyoty GT86 nastąpi w połowie stycznia przyszłego roku, ale już teraz znamy pierwsze szczegóły dotyczące tego projektu.

Japoński tuner o nazwie Spiral 86 przygotował pakiet stylistyczny i techniczny dla małej sportowej Toyoty. Najważniejszym elementem dodanym do seryjnego auta jest sprężarka mechaniczna HKS GT, która w parze z dodatkowych chłodzeniem wodnym i sportowym wydechem podnosi możliwości silnika. Moc zamiast 200 wynosi aż 258 KM. Zyskał też moment obrotowy, rosnąc z 205 do 296 Nm.

Aby auto mogło sprostać oczekiwaniom spragnionych adrenaliny kierowców zastosowano zawieszenie Hipermax IV GT i hamulce Dixcel.

Tuning optyczny jest dość agresywny, ale przez to pasuje do charakteru auta. Z przodu mamy duże wloty powietrza, z tyłu o odpowiedni image dba ogromny dyfuzor w kolorze czarnym, a efekt uzupełnia spoiler tylnej klapy i ogromne 19-calowe koła Prism III.

>>> Celica - ośka, czy GT Four? Wybór należy do ciebie <<<

Więcej o:
Komentarze (28)
Gdyby była seryjna...
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gege

    Oceniono 15 razy 7

    Ja nie widzę problemu w tym, że samochód ma być nastawiony na dawanie sportowej przyjemności i jednocześnie mieć 200 koni. Standardowemu kierowcy takie auto będzie dawało większą przyjemność z jazdy, od samochodu, który ma bardziej spektakularną nadwyżkę mocy.
    Nie rozumiem za to, dlaczego Toyota i Subaru są takie niejednoznaczne przy zapowiedziach mocniejszej wersji. Może to tylko marketingowe podgrzewanie atmosfery.

  • Gość: 84

    Oceniono 4 razy 4

    to juz tylko dla koneserow hehe orginalna standardowa wersja jest idealna na te czasy hehe GT 86 to udany model i ruch w kompaktowej klasie wkocu sie cos ruszylo RCZ tez wporzadku maszyna ;))

  • Gość: Hmm

    Oceniono 12 razy 4

    Z tyłem to "pojechali". Wygląda jakby tam się miał zaraz silnik rakietowy wysunąć. Natomiast sama idea dodania koni bardzo słuszna. Tylko można było chyba jednak dobić do 3 z przodu.

  • Gość: korzenny

    Oceniono 3 razy 3

    To jakie jest to "ale" z tytułu na głównej, bo coś wolno kojarzę? Poproszę bystrego autora o wyjaśnienie.

  • Gość: sti

    Oceniono 2 razy 2

    czekam na BRZ STI

  • Gość: Podpisz się

    Oceniono 1 raz 1

    Nadal napęd tylko na jedną oś. Celica VII generacji miała napęd tylko na przód, GT86 ma napęd tylko na tył. Jest postęp, ale kiedy wreszcie pojawi się prawdziwy samochód, czyli taki z napędem na cztery koła?

  • Gość: RPWL

    Oceniono 3 razy 1

    Więcej mocy = 3 x TAK!!! I nieważne czy turbo, czy mechaniczne doładowanie. Tyle, że dodatkowe 58 KM to jakiś żart.

    Natomiast zestaw wizualny = 300000 x NIE!!!!!! Spieprzyli całkiem ładne auto.

  • Gość: jacek88

    Oceniono 21 razy 1

    Wygląda IMPONUJĄCO !!! Kolor super , taki tuning to coś , lekkość a zarazem agresywność , nie te niemieckie KLOCKI z wymuszonym .....tuningiem.

  • Gość: Dominic

    0

    Jak ja bym byl na Miejscu KRRiT toja bym dal jakies prmgraoy dladzieci np.nickeoldeon lub disneychannel albo i nawet disney xD azamiast TTV dac TVN24 a namiejsce ATM ROZRYWKA DiscoveryChannel a na ten kanal testowyPULS 2 FOX Life albo HBO a na tepoloTV jakis program plotkarski EENTERTAINMENT albo tvn TURBO anie tam jakis TV TRWAM moimzdaniem wszystkie te kanaly mux 1sa do dupy oprocz Eska TV

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX