Ford Kuga od 95 900 zł

Druga generacja kompaktowego SUV-a właśnie wjeżdża do polskich salonów. Wiemy, ile za nową Kugę trzeba będzie zapłacić

Nowa Toyota RAV4 w całej okazałości

Klienci zainteresowani kupnem auta, muszą przygotować co najmniej 95 900 zł. Wówczas będą mogli wyjechać z salonu Kugą w podstawowej wersji wyposażenia Trend i z benzynowym, turbodoładowanym silnikiem EcoBoost o pojemności 1,6 litra pod maską. Jednostka rozwija moc 150 koni mechanicznych, a cały potencjał przekazywany jest na koła osi przedniej. Bardziej wymagający klienci mogą zdecydować się na ten sam model w bogatszej wersji Titanium za 103 900 zł.

Szukający auta z silnikiem benzynowym i napędem na obie osie muszą wydać przynajmniej 103 900 zł. Oprócz układu AWD, w cenie otrzymają mocniejszą odmianę benzynowego 1.6, rozwijającego moc 180 koni mechanicznych. Ceny wersji Titanium startują od 121 400 zł.

Zwolennicy jednostek wysokoprężnych mają do wyboru dwa warianty 2-litrowego TDCi: 140- oraz 163-konny. Auto ze słabszym dieslem kosztuje 101 900 zł w przypadku wersji z napędem na przednią oś i 110 900 zł w aucie z napędem AWD. Ceny auta z mocniejszą odmianą 2-litrowego TDCi (w standardzie napęd na obie osie) startują od 114 350 zł dla wersji Trend i 122 350 zł w bogatszej wersji Titanium.

Silnik Napęd Skrzynia
biegów
Wersja
wyposażenia
Cena
1.6 EcoBoost 150 KM 2WD MT6 Trend 95 900 zł
1.6 EcoBoost 150 KM 2WD MT6 Titanium 103 900 zł
1.6 EcoBoost 180 KM AWD AT6 Trend 113 400 zł
1.6 EcoBoost 180 KM AWD AT6 Titanium 121 400 zł
2.0 TDCi 140 KM 2WD MT6 Trend 101 900 zł
2.0 TDCi 140 KM AWD MT6 Trend 110 900 zł
2.0 TDCi 140 KM AWD PowerShift Trend 119 900 zł
2.0 TDCi 140 KM 2WD MT6 Titanium 109 900 zł
2.0 TDCi 140 KM AWD MT6 Titanium 118 900 zł
2.0 TDCi 140 KM AWD PowerShift Titanium 127 900 zł
2.0 TDCi 163 KM AWD MT6 Trend 114 350 zł
2.0 TDCi 163 KM AWD PowerShift Trend 123 350 zł
2.0 TDCi 163 KM AWD MT6 Titanium 122 350 zł
2.0 TDCi 163 KM AWD PowerShift Titanium 131 350 zł


Na liście wyposażenia standardowego znajdują się m.in. ABS, ESP, 7 poduszek powietrznych, klimatyzacja manualna, elektrycznie sterowane szyby, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka boczne, radioodtwarzacz CD/MP3 i sześć głośników, światła przeciwmgłowe oraz 17-calowe, stalowe obręcze kół. Dopłata do wersji Titanium pozwala cieszyć się m.in. dwustrefową klimatyzacją automatyczną, tempomatem, czujnikiem deszczu, 17-calowymi obręczami ze stopów lekkich oraz systemem multimedialnym z 3,5-calowym wyświetlaczem.

ZOBACZ TAKŻE:

Ford B-Max w wersji studyjnej | Galeria

Ford Focus RS AD 2015

Ford Kuga - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (42)
Ford Kuga od 95 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • chelsea72

    Oceniono 11 razy 7

    i znowu nas ładują w dupe!!!! Ford Kuga w USA: 2 litry, benzyna, automat, nawigacja, skory plus inne "bajery" - 22 tys. $....... Co daje 70 tys!!!!!!!!!!!!!!!!! Masakra

  • Gość: właściciel kugi

    Oceniono 7 razy 5

    więc ile trzeba zapłacić za model ze zdjęć? 150 tys wystarczy?

  • Gość: Pan Tadeusz

    Oceniono 7 razy 5

    Fajny lekko agresywny design, ciekawe przetłoczenia (szczególnie maska), ale za sensowny egzemplarz trzeba dać 100tys.

  • Gość: AutoB

    Oceniono 10 razy 2

    Kupiłem obecną generację Kugi w 2010 roku. Silnik 2.0 TDCI - niestety mimo normalnego (wręcz delikatnego ) traktowania są problemy ze sprzęgłem / kołem dwumasowym i skrzynią biegów. Gwarancją Forda to ściema - zdaniem Ford Polska to że kazdy bieg wchodzi z innym oporem, zmiana biegu trwa dobrze ponad sekundę a sprzęgło drga po wciśnięciu to sprawa normalna a auto jest sprawne! Ostrzegam was przed kupnem Forda bo usłyszycie to samo - haczące biegi i drgania to nie wada - ten typ tak ma! (chociaz nie miał!) Acha to wszystko przy przebiegu 30 tyś km. Porażka: lekceważenie i upokarzanie klienta na porządku dziennym , napiszę jeszcze do zarządu Forda na Europę wschodnią niech wiedzą dlaczego mają takie wspaniałe statystyki sprzedaży~!

  • Gość: Tomasz

    Oceniono 4 razy 2

    Mam obecną wersję nadwozia ... awd , 140 km, wystarcza, zawieszenie ok, cicho , i o dziwo oszczędne mimo ciężkiej nogi .... ale nie wiem gdzie ja miałem oczy ! teraz wsiadając do tego auta - nie mam co zrobić z tel, fajkami, kluczami od firmy itp pierdołami ! brakuje mi takiej "dziury" jak w rav4 .... ze schowkami jest koszmar , a ten pośrodku to wydaje mi się ,że nie ma dna i schowałbym tam deskę snowboardową ....

  • Gość: micorasol

    Oceniono 7 razy 1

    Mój ojciec chciał kupić poprzednią generację Kugi, ale cena jest zaporowa, wyposażenie dość ubogie (jak na tę klasę auta), a silniki benzynowe pozostawiają wiele do życzenia. Mam nadzieję, że ten będzie lepszy od poprzednika.

  • Gość: baca

    0

    przód: zadzieram kiecę i lecę
    tył: hyundai
    wnętrze: znowu hyundai

  • Gość: alejaja

    Oceniono 2 razy 0

    ja nie rozumiem tylko 1 rzeczy, dlaczego zamiast silników są takie pierdzidełka.
    163KM max + powershift przerabiałem w Mondeo.
    Dziękuję - wolę C klasę 1.8 compres. +automat. - bez porównania, cena ta sama, a auto jedzie jak rakieta.

    Nie można dodać do takiego auta jakiejś V6 turbo, żeby to miało z 250KM i do setki chociaż te 7s miało ?

  • sselrats

    0

    A kiedy ceny nowej Syreny Sport? Czekamy.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX