BMW serii 4 - na to czekali fani marki

To na razie wersja koncepcyjna, ale bardzo, bardzo mocno zbliżona do tej, która trafi do salonów BMW. ?Czwórka? to coupe pełną gębą o bardzo dynamicznym wyglądzie i z luksusowym wnętrzem. Oto jej pierwsze zdjęcia

”Czwórka” Coupe to nie ”trójka” pozbawiona drzwi i lekko skrócona. To auto o wyglądzie rasowego coupe, narysowane na nowo, które zasługuje na wyraźne oddzielenie go - poprzez nazwę - od najmniejszej bawarskiej limuzyny, z którą dzieli płytę podłogową. Idealne proporcje, które do niedawna były domeną Audi, za sprawą serii 4 stają się też mocną bronią w rękach BMW. ”Czwórka” ma coś jeszcze - powyginaną w fantazyjny sposób karoserię z odważnymi przetłoczeniami, która z każdej strony przywodzi na myśl jedno słowo - coupe.


Już wiadomo, jak będzie wyglądało BMW 3 GT

Przyglądając się ”czwórce” trudno nie odnieść wrażenia, że projektanci chcieli zaadaptować tylny zderzak do przedniej części auta. O ile z tyłu wygląda on bajecznie (ciężko znaleźć drugie auto, którego końcówki układu wydechowego w tak przyjemny dla oka sposób komponują się ze zderzakiem, będąc jakby jego integralną częścią), o tyle z przodu już nie do końca. Wizualnie poszerza auto, co w przypadku coupe powinno się podobać, ale połączenie płaskich, poziomych reflektorów z wlotami powietrza o zbliżonym kształcie, owocuje wrażeniem nadmiernego spłaszczenia. Przedni zderzak wersji produkcyjnej mógłby wyglądać nieco inaczej.

W środku jest luksusowo, elegancko, a różnice między ”czwórką” i ”trójką” najpewniej ograniczą się jedynie do pozycji za kierownicą.

Gama silnikowa pozostaje jeszcze tajemnicą, ale można się spodziewać, że pod maskę serii 4 trafią te same silniki, które dziś można spotkać w ”trójkach”. Możliwe, że BMW zaaplikuje im kilka dodatkowych koni, by podkreślić charakter modelu. W planach Bawarczyków znajdują się też odmiana Gran Coupe oraz M4. Premiera ”koncepcyjnej czwórki” odbędzie się za kilka tygodni na Salonie Samochodowym w Detroit.

ZOBACZ TAKŻE:

BMW 320i za jednego dolara

G-Power M5 Hurricane RRs - mocniejszych nie ma

Prawie jak Zagato Roadster - ile kosztuje używane BMW Z4?

Więcej o:
Komentarze (78)
BMW serii 4 - na to czekali fani marki
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: fragles102

    Oceniono 28 razy -16

    dlaczego Japończycy mają najlepsze auta sportowe?
    dlatego że ich stać pod każdym względem wyjechać na inny kontynent z całym zapleczem technologicznym konkurować i wygrać ,
    pokazać kto tu rządzi
    Niemcy POtrafią tylko szabelką machać a są ciency jak glizda w pasie

  • Gość: fragles102

    Oceniono 24 razy -14

    laczego Japończycy mają najlepsze auta sportowe?
    dlatego że ich stać pod każdym względem wyjechać na inny kontynent z całym zapleczem technologicznym konkurować i wygrać ,
    pokazać kto tu rządzi
    Niemcy POtrafią tylko szabelką machać a są ciency jak glizda w pasie

  • Gość: Tomek

    Oceniono 8 razy -6

    BMW = burakowóz

  • Gość: fragles102

    Oceniono 10 razy -4

    Jedyna nowość to garbata maska
    co też nie jest nowością w bmw
    nudowoz część dalsza

  • Gość: MiłośnikGarbusa

    Oceniono 7 razy -3

    Bleeeeeeeeeeee. Szrotwagen naładowany awaryjną nowoczesną elektroniką.Pewnie spełnia Euro5, więc zez serwisu się nie obejdzie, a po 2 latach czyli po gwarancji tylko drogi serwis (wjazd 11tys).lub szrot. Poza linią zewnętrzną czyli design-e. Nic godnego uwagi.

  • Gość: NIck

    Oceniono 12 razy -2

    Przód będzie idealnie współgrał z twarzami wysiadających z auta dresami.

  • Gość: mirekk

    Oceniono 4 razy -2

    Nudne auto dla starych pierdzieli :P

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX