Milionowy Fiat 500

Z polskich zakładów Fiata w Tychach wyjechał milionowy egzemplarz nowej 500-ki. By osiągnąć tę magiczną liczbę, producent potrzebował pięciu lat

Gorąca reklama Abartha 500 | Wideo

Współczesne wcielenie Fiata 500 zadebiutowało w 2007 roku. Retro-maluch spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem, a w salonach Fiata rozdzwoniły się telefony od klientów, pragnących zamówić egzemplarz dla siebie. Początkowo oferowany wyłącznie na Starym Kontynencie, dziś sprzedawany jest w ponad 100 krajach na całym świecie i niezmiennie cieszy się wielką popularnością. Do niedawna modny Fiat produkowany był wyłącznie w polskich zakładach w Tychach. Od 2011 roku 500-ki zjeżdżają także z linii produkcyjnej w meksykańskim mieście Toluca.

Siłą modelu jest jego różnorodność. Fiata 500 można zamówić w wersji silnikiem benzynowym albo dieslem, z normalnym dachem albo składanym. Jest również ognista odmiana Abarth i ekologiczna TwinAir. Klienci mają też ogromne możliwości personalizacji swojego egzemplarza. Można przebierać w kolorach nadwozia, ozdobnych kalkomaniach, wzorach aluminiowych obręczy kół i możliwych wariantach wykończenia wnętrza. W ciągu pięciu lat Fiat wypuścił też mnóstwo specjalnych, limitowanych edycji modelu. Dla każdego, coś miłego.

Jubileuszowy egzemplarz Fiata 500, wyprodukowanych w tyskich zakładach, to auto w wersji Lounge z trójwarstwowym, perłowym lakierem Bianco Perla, napędzane silnikiem benzynowym o pojemności 1,2 litra i mocy 69 KM.

ZOBACZ TAKŻE:

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

Fiat 500, który chciał być Ferrari

Ogłoszenia | Fiat 500

Więcej o:
Komentarze (8)
Milionowy Fiat 500
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: VAG NA GNOJU

    Oceniono 7 razy -3

    a tu wciasz germance godoja zw Fiat bankruta strzela to kto te miliony robi?Chincyki???Huhu pitola jak potluceni huhu.

  • blue911

    Oceniono 20 razy -2

    JAKIE AUTO Z POLSKI ?????????????? Przestancie fantazjowac i mydlic oczy ludziom. Ten sukces to jest obraz naszego upadku,a nie chluby. Jestesmy w tej fabryce zwyklymi robolami - nie mamy absolutnie zadnego prawa decyzji ani w projekcie,ani w tworzeniu technologii, ani marketingu ,ani w niczym innym! Po co te klamstwa???? Ogladam te Fiaciki w USA i na zadnym nie jest napisane "made in Poland". To samo z silnikami Diesl'a VW - pisza na etykiecie :made in Germany", bo fakt,ze sa robione faktycznie w Polsce odstraszylby klientow !

  • Gość: asd(R)

    0

    Panie Bartoszu zdjęcie 11 i 23 to nie Fiat 500 a Abarth Punto.

  • Gość: KOLO

    0

    A jak z awaryjnością tego modelu?

  • sselrats

    Oceniono 4 razy 2

    A ja widzialem oscypki i bylo na nich napisane Made in Poland. Nie wiem jak z piecsetka...

  • Gość: stanczyk

    Oceniono 12 razy 2

    @blue911 - generalnie prawda ...
    Naród nędzarzy / najemników / wyrobników .. brak klasy średniej ...tylko wierchuszka-cwaniactwo ma się dobrze --> charakterystyka kraju 3-go świata ...
    Oprócz tego, że "takie są uwarunkowania globalne" to podległa rola polandii (tzw polskie dziadostwo) nie jest żadnym novum (m.in plan Sorosa-Sachsa-Balcerowicza ..)

    Fiat 500 to autko na które nie stać rodaków (mimo, że robione na miejscu ...) - jeżeli to nie jest chora sytuacja to.. ?!?

    A ostatnio jakieś akcję sabotażowe ("zadowolonych pracowników" )na lini produkcyjnej ?!? ...

    ...

    500-tka jest udanym autem, ale jeżeli polecą z odmianami podobnie jak w MINI to bedzie bolszy balagan (500L wygląda naprawdę nieciekawie --> za duzo hipsterstwa, za mało designu [mówie o kształtach(proporcjonalności) bryły, a nie o modnych "akcentach stylistycznych" ...

  • Gość: xzzx

    Oceniono 7 razy 7

    Fiat fajną niszę sobie znalazł, to trzeba przyznać. Wątpię jednak żeby kolejna generacja (którą znając Fiata zaprezentują zapewne ze sporym poślizgiem) odniesie podobny sukces, bo inne koncerny szybko podchwyciły pomysł.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX