Milionowy Fiat 500

Z polskich zakładów Fiata w Tychach wyjechał milionowy egzemplarz nowej 500-ki. By osiągnąć tę magiczną liczbę, producent potrzebował pięciu lat

Gorąca reklama Abartha 500 | Wideo

Współczesne wcielenie Fiata 500 zadebiutowało w 2007 roku. Retro-maluch spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem, a w salonach Fiata rozdzwoniły się telefony od klientów, pragnących zamówić egzemplarz dla siebie. Początkowo oferowany wyłącznie na Starym Kontynencie, dziś sprzedawany jest w ponad 100 krajach na całym świecie i niezmiennie cieszy się wielką popularnością. Do niedawna modny Fiat produkowany był wyłącznie w polskich zakładach w Tychach. Od 2011 roku 500-ki zjeżdżają także z linii produkcyjnej w meksykańskim mieście Toluca.

Siłą modelu jest jego różnorodność. Fiata 500 można zamówić w wersji silnikiem benzynowym albo dieslem, z normalnym dachem albo składanym. Jest również ognista odmiana Abarth i ekologiczna TwinAir. Klienci mają też ogromne możliwości personalizacji swojego egzemplarza. Można przebierać w kolorach nadwozia, ozdobnych kalkomaniach, wzorach aluminiowych obręczy kół i możliwych wariantach wykończenia wnętrza. W ciągu pięciu lat Fiat wypuścił też mnóstwo specjalnych, limitowanych edycji modelu. Dla każdego, coś miłego.

Jubileuszowy egzemplarz Fiata 500, wyprodukowanych w tyskich zakładach, to auto w wersji Lounge z trójwarstwowym, perłowym lakierem Bianco Perla, napędzane silnikiem benzynowym o pojemności 1,2 litra i mocy 69 KM.

ZOBACZ TAKŻE:

Fiat 500C 1.3 Multijet - test | Za kierownicą

Fiat 500, który chciał być Ferrari

Ogłoszenia | Fiat 500

Więcej o:
Komentarze (8)
Milionowy Fiat 500
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: xzzx

    Oceniono 7 razy 7

    Fiat fajną niszę sobie znalazł, to trzeba przyznać. Wątpię jednak żeby kolejna generacja (którą znając Fiata zaprezentują zapewne ze sporym poślizgiem) odniesie podobny sukces, bo inne koncerny szybko podchwyciły pomysł.

  • sselrats

    Oceniono 4 razy 2

    A ja widzialem oscypki i bylo na nich napisane Made in Poland. Nie wiem jak z piecsetka...

  • Gość: stanczyk

    Oceniono 12 razy 2

    @blue911 - generalnie prawda ...
    Naród nędzarzy / najemników / wyrobników .. brak klasy średniej ...tylko wierchuszka-cwaniactwo ma się dobrze --> charakterystyka kraju 3-go świata ...
    Oprócz tego, że "takie są uwarunkowania globalne" to podległa rola polandii (tzw polskie dziadostwo) nie jest żadnym novum (m.in plan Sorosa-Sachsa-Balcerowicza ..)

    Fiat 500 to autko na które nie stać rodaków (mimo, że robione na miejscu ...) - jeżeli to nie jest chora sytuacja to.. ?!?

    A ostatnio jakieś akcję sabotażowe ("zadowolonych pracowników" )na lini produkcyjnej ?!? ...

    ...

    500-tka jest udanym autem, ale jeżeli polecą z odmianami podobnie jak w MINI to bedzie bolszy balagan (500L wygląda naprawdę nieciekawie --> za duzo hipsterstwa, za mało designu [mówie o kształtach(proporcjonalności) bryły, a nie o modnych "akcentach stylistycznych" ...

  • Gość: asd(R)

    0

    Panie Bartoszu zdjęcie 11 i 23 to nie Fiat 500 a Abarth Punto.

  • Gość: KOLO

    0

    A jak z awaryjnością tego modelu?

  • blue911

    Oceniono 20 razy -2

    JAKIE AUTO Z POLSKI ?????????????? Przestancie fantazjowac i mydlic oczy ludziom. Ten sukces to jest obraz naszego upadku,a nie chluby. Jestesmy w tej fabryce zwyklymi robolami - nie mamy absolutnie zadnego prawa decyzji ani w projekcie,ani w tworzeniu technologii, ani marketingu ,ani w niczym innym! Po co te klamstwa???? Ogladam te Fiaciki w USA i na zadnym nie jest napisane "made in Poland". To samo z silnikami Diesl'a VW - pisza na etykiecie :made in Germany", bo fakt,ze sa robione faktycznie w Polsce odstraszylby klientow !

  • Gość: VAG NA GNOJU

    Oceniono 7 razy -3

    a tu wciasz germance godoja zw Fiat bankruta strzela to kto te miliony robi?Chincyki???Huhu pitola jak potluceni huhu.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX