Mazda MX-5 po faceliftingu | Galeria

Latem zadebiutowała na rodzimym rynku, niebawem trafi do salonów w Europie. Z tej okazji, Mazda udostępniła nową galerię z odświeżoną wersją modelu MX-5

Top 10 | Kabriolety do 20 tys. zł

Kilka słów przypomnienia, czym wersja po faceliftingu różni się od obecnie sprzedawanego modelu.

Po pierwsze, kabriolet otrzymał delikatnie przeprojektowany przód. Większy grill, nowy kształt ramek świateł przeciwmgłowych oraz wyraźniej zaznaczony spojler mają podkreślać sportowego ducha MX-5. Z zewnątrz, auto będzie też można poznać dzięki nowemu kolorowi nadwozia (szary Dolphin Gray Mica) oraz obręczom kół o nowym wzorze.

W środku też małe zmiany. Na desce rozdzielczej i kierownicy można zauważyć ozdobne elementy wykończone czarnym lakierem na wysoki połysk, a na fotelach nowy, brązowy kolor skórzanej tapicerki.

Producent obiecuje, że nową wersję kabrioletu będzie można poznać również po tym, jak jeździ. Inżynierowie "pogrzebali" przy komputerze sterującym pracą silnika i teraz auto znacznie lepiej reaguje na każdy ruch pedału gazu. Dzięki zmianom w charakterystyce działania układu hamulcowego roadster także lepiej... hamuje.

Nie zmieni się natomiast lista dostępnych silników. Klienci nadal wybierać będą między dwiema jednostkami benzynowymi. Pierwsza ma pojemność 1,8 litra i rozwija moc 126 koni mechanicznych. Szukający większych wrażeń wybiorą 150-konne 2.0.

ZOBACZ TAKŻE:

Nowy rekord Guinnessa Mazdy MX-5

Mazda MX-5 z dobrą mocą

Więcej o:
Komentarze (18)
Mazda MX-5 po faceliftingu | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: jack

    Oceniono 13 razy 13

    Moim zdaniem bardzo dobrze się dzieje, że Mazda nie bierze udziału w idiotycznym wyścigu zbrojeń. :)

  • Gość: Podpisz się

    Oceniono 2 razy 2

    Fajnie bedzie wygladala w bez wspornika i przedniej tablicy rejestracyjnej - tak jak sie jezdzi w cywilizowanych krajach.

  • Gość: Jacek

    Oceniono 2 razy 2

    A i jeszcze dodam, ze nie ma najmniejszego sensu podnosic mocy bo i tak najczestsza predkoscia przelotowa to 100 km/h. A jak ktos koniecznie chce zrywac asfalt to sobie moze wstawic zestaw Begi i moze miec i 350 KM. Wtedy w cenie S2000 bedzie mial auto objezdzajace S2000 bez zadnego problemu.

    MX-5, najlepiej sprzedajace sie kabrio w historii i to caly komentarz dla malkontentow.

  • Gość: bozenaro

    Oceniono 1 raz 1

    Fantastyczne autko - pożegnałam w nim lato na szwedzkich drogach. Pozdrawiam serdecznie wszystkich posiadaczy "5"-tki ! Bożena

  • Gość: tttttt

    Oceniono 8 razy -4

    Szkoda że moc taka mizerna. Wiem, że masa auta niska, że przyjemność z jazdy jest, itp., ale przydałby się model z jakimś Turbo na pokładzie, np: z silnikiem 28i z BMW :)

  • ni3zn4jomynik0g0

    Oceniono 14 razy -10

    auto ciekawe ale osiągi ma fatalne - porównywalne z polo tdi, powinno mieć min 200hp(no może 180hp też wystarczy) żeby było się czym ekscytować, co to za frajda jeździć małym i sztywnym autem jeśli nie ma się odpowiedniego zapasu mocy?

  • Gość: z

    Oceniono 14 razy -12

    Bryndza. Od 13 lat w tej klasie niepokonanym, legendarnym autem jest S2000. Nowa Subota GT BRZ to pic na wodę. Jak ktoś chce miec małego japonskiego roadstera to trzeba paść na łeb by wybrać MX5 zamiast Hondy

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX