Fiat Panda 4x4 od 59 990 zł

Polski oddział Fiata podał ceny uterenowionej wersji nowej Pandy. Aby stać się posiadaczem modelu z dopiskiem 4x4, trzeba przygotować co najmniej 59 990 zł

Fiat Panda kontra Kia Picanto i VW Up! | Test porównawczy

>> Używane Pandy za mniej niż 20 tys. zł <<

Za taką sumę dostaniemy uterenowioną Pandę napędzaną 75-konnym dieslem o pojemności 1,3 litra. Drogo? Warto zatem wspomnieć, że wersja 4x4 to najlepiej standardowo wyposażona odmiana modelu. Na liście znajduje się m.in.: klimatyzacja z filtrem przeciwpyłowym, radioodtwarzacz CD+MP3 (6 głośników), systemy ELD (elektroniczna blokada dyferencjału) i ESP (system stabilizacji toru jazdy z ASR i systemem wspomagającym ruszanie na wzniesieniu), system ABS z EBD (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania z systemem wspomagania hamowania BAS), przednie poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z trybem City, elektryczne podnoszenie szyb przednich, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, ESS (system sygnalizacji awaryjnego hamowania), 15-calowe obręcze z lekkich stopów z oponami 175/65 R15 M+S, komputer pokładowy z menu w języku polskim, system tankowania Smart Fuel, światła do jazdy dziennej, system Start&Stop oraz centralny zamek z pilotem.

Bezstresową jazdę po nieutwardzonych drogach umożliwi zwiększony do 16 cm prześwit, dodatkowe listwy ochronne nadkoli, drzwi i zderzaków oraz system napędu na obie osie oczywiście. W nowej Pandzie 4x4 wykorzystano układ Torque On Demand, obejmujący dwa mechanizmy różnicowe oraz elektroniczne sprzęgło międzyosiowe. Jest to system stałego napędu na cztery koła ze sterownikiem elektronicznym, który w sposób płynny i proporcjonalny rozdziela moc napędu na oś przednią i tylną w zależności od bieżących warunków trakcyjnych podłoża. System ten działa całkowicie automatycznie.

ZOBACZ TAKŻE:

Fiat Panda tylko do końca roku

Fiat Panda Van - miś z kratką

Tańsza Panda - od 31 990 złotych

Więcej o:
Komentarze (30)
Fiat Panda 4x4 od 59 990 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: RPWL

    Oceniono 42 razy 28

    Zamieszkaj w górach to docenisz nieduży uterenowiony samochód, który bez problemu przejeżdża po gruntowej drodze, a w zimie daje radę po słabo odśnieżonej drodze :-)

    To nie jest samochód miejski, to jest samochód wiejski.

  • Gość: Gość Darek

    Oceniono 26 razy 18

    A nie lepiej wydać np 50000 na Dacie Duster 4/4. Ewentualnie można też wybrać np Suzuki Jimny lub nieco używaną Grand Vitarę. Można też poszukać czegoś innego. Sukcesem poprzedniej pandy 4/4 była niewielka masa i wysoki prześwit ale obecna mimo że ma podobne właściwości to jest obecnie trochę za droga.

  • j.an

    Oceniono 29 razy 15

    Niech sobie za tą cenę Włosi kupują,musiałbym na mózg upaść aby takie coś dać 60tys.zł

  • Gość: pyra

    Oceniono 17 razy 13

    Phi, niech sobie to włosi kupują skoro nie chcą tego u na sprodukować.

  • Gość: arar

    Oceniono 20 razy 12

    Jeżdżę poprzednią wersją PANDY 4x4 z roku 2005 - naprawdę warto (samochód całkowicie bezawaryjny, świetnie radzi sobie w głębokim śniegu oraz na krótkich odcinkach średnio trudnego terenu - nie mylić i porównywać przez "pseudofachowców" z prawdziwymi autami terenowymi)!! -

  • Gość: kaz

    Oceniono 12 razy 8

    nie za te pieniądze , oj nie

  • Gość: sławek00

    Oceniono 20 razy 6

    Widać Fiat nadal żyje w świecie bez Dustera. ;) Za 58 tysięcy mam Dustera z napędem 4x4 i 90-konnym dieslem, który jest pełnowartościowym SUV-em, a nie autkiem miejskim przerobionym na niby-terenówkę.

  • Gość: Ziutek

    Oceniono 14 razy 6

    Wszystko super, ale... Dacia Duster... :)

  • goostuff

    Oceniono 18 razy 6

    największym problemem Pandy 4x4 jest Duster.
    poza tym świetne autko...

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX