Volkswagen CC R-Line dostępny w Polsce

W polskich salonach można już zamawiać pakiet stylistyczny R-Line do modelu CC. Co wchodzi w jego skład i ile to wszystko kosztuje?

W skład pakietu R-Line do modelu CC wchodzą:
- Listwy progowe z logo R-Line,
- zmodyfikowany przedni zderzak,
- nowe nakładki na progi,
- osłona chłodnicy z logo pakietu,
- reflektory przeciwmgielne z funkcją doświetlania zakrętów,
- 17-calowe felgi ze stopu metali lekkich (w opcji znajdują się też obręcze 18-, a nawet 19-calowe) wraz z oponami o rozmiarze 235/45, umożliwiające kontynuowanie jazdy po przebiciu,
- wielofunkcyjna, obszyta skórą i naznaczona logo R-Line kierownica.

Ile trzeba zapłacić za pakiet, który przemieni stylistycznie zachowawcze ”czterodrzwiowe coupe” w stylową limuzynę o sportowym zacięciu? Podstawowa cena pakietu R-Line (z 17-calowymi felgami) wynosi 5 150 zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Volkswagen Tiguan R-Line

Volkswagen Polo R-Line

Szukasz używanego Volkswagena Passata? Tu znajdziesz 1300 ogłoszeń.

Więcej o:
Komentarze (8)
Volkswagen CC R-Line dostępny w Polsce
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • przemekthor

    Oceniono 7 razy 5

    W opcji powinno być CC w starej budzie - o wiele ładniejszej i lepiej dopracowanej niż ten aktualny prosiak.

  • liczbynieklamia

    Oceniono 4 razy 4

    Czy ktoś jest w stanie mi wytłumaczyć, jaki sens ma kierownica inna niż okrągła w samochodzie przeznaczonym do normalnej jazdy, z normalną pozycją kierowcy i z układem kierowniczym o normalnym zakresie obrotu kierownicy? Z moich doświadczeń wynika, że to rozwiązanie ma wyłącznie wady, zwłaszcza przy manewrowaniu przy niskich prędkościach, a także w sytuacjach wymagających gwałtownej reakcji.

  • Gość: Miki

    Oceniono 8 razy 4

    5 150zł? A nie taniej przykleić łyżwę na tylnej szybie i powiesić płytę CD na lusterku?

  • Gość: gostek_gostek

    Oceniono 4 razy 2

    Co za smak, co za gust, co za wyrafinowanie. Włoscy styliści powinni strzelić sobie w łeb. Z takim wyrafinowaniem nie ma nawet co konkurować. Tak zwany miękki niemiecki tjuning dotarł już do bram fabryki w Wolfsburgu. Reszta motoryzacyjnego świata powinna spakować manatki;)

  • Gość: frank

    Oceniono 1 raz 1

    Muszę przyznać że wygląda super nie za duże zmiany a zarazem bardzo widoczne, do tego cena o dużo niższa aniżeli zrobić by to samemu u tunera, VW dobrze to wymyśliło wprowadzając ten pakiet do większości swoich modeli

  • joymachine

    0

    w cc podoba mi się lekkość i smukłość, to coś wygląda jak wersja cc na amerykę: gruba, tłusta i karykaturalna.

  • Gość: none

    Oceniono 5 razy -1

    @jacek:
    Fakt, zderzak fatalny. Swoją drogę felga też niespecjalna. Jedynie kierownica prezentuje się fajnie. Ciekawe, czy można zamówić samą kierownicę przy konfiguracji samochodu (jak np. w BMW).

  • Gość: jacek

    Oceniono 5 razy -1

    Ten przedni zderzak ze światłami przeciwmgielnymi wygląda fatalnie... oj, VW nie postarał się. Sto razy bardziej wolałbym bazę jedynie ze zmienioną felgą.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX