Honda CR-V od 94 900 zł

W Europie nowe wcielenie nowej Hondy CR-V zadebiutowało podczas targów w Paryżu. Auto wjeżdża właśnie do polskich salonów. Wiemy już, ile będziemy musieli za nie zapłacić

Fabryczni tunerzy | Honda Type R

Czwarta generacja popularnego crossovera przy niemal niezmienionej długości (457 cm), mierzy 165 cm wysokości, czyli jest o trzy centymetry niższa od poprzedniczki. Honda zapewnia jednak, że nie wpływa to negatywnie na ilość miejsca w kabinie. Na pewno więcej zmieści się w bagażniku, który teraz ma pojemność 589/1669 l.

Nowa za droga? Używane CR-V już od...

Klienci będą mogli zdecydować się na jeden z trzech dostępnych silników. Pierwszy to jednostka benzynowa 2.0 i-VTEC osiągająca 155 KM. Drugi to również dobrze znany Diesel - 2.2 i-DTEC o mocy 150 KM. Trzecia jednostka natomiast jest nowością w gamie. To wysokoprężne, 120-konne 1.6. Mały Diesel dostępny będzie jednak dopiero od przyszłego roku.

Najtańszą odmianę nowej Hondy CR-V wyceniono na 94 900 zł. Za taką kwotę dostaniemy auto wyposażone w dwulitrowy silnik benzynowy, sześciostopniową skrzynię ręczną oraz napęd na przednie koła. Zwolennicy jednostek wysokoprężnych będą musieli przygotować 129 500 zł. Mowa tu o większym dieslu, dostępnym od momentu debiutu w polskich salonach. Ceny ze wspomnianym 1.6 nie zostały jeszcze ujawnione. Warto wspomnieć, że dopłacając do diesla, klienci otrzymają auto o wyższym poziomie wyposażenia (Comfort) i z napędem na obie osie. Szczegółowy cennik znajdziecie poniżej.

W podstawowej wersji (S), na liście wyposażenia standardowego znajdują się, m.in.: 17-calowe obręcze kół, poduszki powietrzne przednie i boczne, kurtyny powietrzne dla pierwszego i drugiego rzędu siedzeń, systemy ABS, stabilizacji toru jazdy (VSA) , stabilizacji toru jazdy przyczepy (TSA), wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA) i monitorowania ciśnienia w oponach (DWS), immobilizer, wskaźnik optymalnego momentu zmiany biegu, system Auto Stop, tempomat, elektrycznie regulowane szyby przednie i tylne, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne, podłokietnik z przodu i z tyłu, fotel przedni z regulacją wysokości, reflektory halogenowe, LED-owe światła do jazdy dziennej, cztery głośniki oraz złącze USB/AUX kompatybilne z iPodem. Klimatyzacja (automatyczna, dwustrefowa) dostępna jest dopiero od wyższego poziomu wyposażenia (Comfort).

ZOBACZ TAKŻE:

Amerykańska Honda CR-V - czym się różni? | Galeria

Honda Civic - test | Pierwsza jazda

Honda CR-V - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (63)
Honda CR-V od 94 900 zł
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: nm mn

    Oceniono 129 razy 127

    jak ja nienawidzę tej waszej strony. Żeby przeklikać wszystkie 60 zdjęć, muszę 60 razy przeładować stronę i zawsze przewinąć w dół. Rzygać się chce.

  • Gość: baba788

    Oceniono 30 razy 22

    Honda w Polsce, ten wlasnie model to sekretna misja rzadu Japonii.
    Slyszalem, ze Japonczycy specjalnie wykupili wyspy w poblizu Chin aby wywolac kryzys z Chinami i w ten sposob doprowadzic do zamkniecia swoich fabryk tamze aby otworzyc je w Polsce- bo o tym marzyli od 10 lat, Polacy imponuja im fantazja, zamilowanien do ciezkiej pracy po godzinach bez wynagrodzenia, piekielnej dokladnosci, super uczciwosci i starannosci - byl o tym film dokumentalny na glownej stacji tokijskiej i ogladalo go 50 milionow Japonczykow calkowicie wniebowzietych! Bedziemy mocarstwem samochodowym Europy a polscy dziennikarze maja umowy z magazynami motoryzacyjnymi Japonii w kieszeni

  • Gość: Jerry

    Oceniono 11 razy 9

    No jakas inna ta CRV w Polsce niz w USA.Amerykanska ma przede wszystkim silnik 2,4 L. - 187KM.Automat pieciobiegowy,no i cena inna (2WD.- 22,600 $) (4WD-24,500 $)

  • Gość: Kuba

    Oceniono 15 razy 7

    do tego ciężkiego klocka pakują silniczek 1.6 120 KM? poszliby w drugą stronę i zaproponowali cos w okolicy 180KM, myślę, że to byłoby lepsze rozwiązanie...a cen to juz nawet nie komentuje, myślę, że się przeliczyli o dobre 15-20 tysięcy...

  • Gość: ads

    Oceniono 9 razy 5

    Prawdziwy cennik rozpoczyna się od 111k. Wersja 2WD to wykastrowane nieporozumienie.

  • Gość: 4

    Oceniono 8 razy 4

    TAK OTO JAPONIA KRAJ WIELKOSCI POLSKI JEST...NAJWIEKSZYM PRODUCENTEM AUT NA SWIECIE!!!!
    DO TEGO NAJMNIEJ AWARYJNYCH!!!
    SZACUN!

  • Gość: aaaaaa

    Oceniono 4 razy 2

    Shut up and take my money now!!

  • Gość: talla

    0

    1.6 diesel 120KM wystarcza całkowicie. Radarów oraz ITD coraz więcej to wystarczy nawet 100KM do codziennej jazdy

  • siwywaldi

    Oceniono 4 razy 0

    Sami tu "znawcy" Hondy CRV.... A mnie się coś wydaje, że 99% z nich, to na to auto może sobie popatrzeć przez szybkę.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX