Komentarze (88)
Citroen C-Elysee | Polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: h

    Oceniono 1 raz 1

    wyposażenie Seduction większości wystarczy. Poza tym jak dobrze znam Citroen, to tam jeszcze można coś konkretnego wytargować. Bye bye Rapid :-D

  • Gość: kilo

    Oceniono 13 razy 1

    No i jestem zaskoczony. Zabojady jednak (czasem) potrafia. Skoda i Dacia moga czuc oddech na plecach. Cena dobra, a przynajmniej jakby ktos sie zapytal, to nie bedzie wstydu, ze ma sie samochod z otwieraczem do kapsli albo kogutem na masce.

  • Gość: Luk

    0

    Swietne zdjecia 19 i 20.

  • Gość: jacek

    0

    Wersję 1.2 VTi 72 Attraction można śmiało pominąć, bo ma biedne wyposażenie seryjne. Dla mnie wersja bazowa to ta za 45 900. Cena trzeba przyznać dość atrakcyjna choć przydałby się trochę mocniejszy silnik, szczególnie że nie mamy do czynienia z jakimś malutkim autkiem miejskim tylko wyraźnie większym (i cięższym) sedanem.

  • Gość: olo

    Oceniono 2 razy 0

    Citroen bez hydropneumatycznego zawieszenia nie jest prawdziwym Citroenem.
    A jak chcą podbić polski rynek to niech pokombinują nad fabrycznym LPG i wersją kombi.

  • Gość: toreon

    0

    To auto jest też znacznie ładniejsze od rapida. Wprawdzie w tym segmencie nie ma to aż tak wielkiego znaczenia ale też nie ma dużego pola do popisu dla stylistów. Bo cóż można jeszcze ciekawego wymyślić w trójbryłowym kompakcie? Zakładam, że w podstawowych wersjach wyposażenie nie rozpieszcza ale dokładnie to samo można powiedzieć o skodzie. Ciekawy może też być peugeot 301.

  • nylon1

    Oceniono 4 razy 0

    Grupa PSA dostała parę euro dopłaty rządowej i szaleje z cenami...
    Ciekawe jak będą piszczeć za kilka m-cy jak pieniądze się rozejdą na dopłacanie do tego samochodu.

  • Gość: jak45

    0

    mam nadzieję że jakieś zegary z dużymi cyferkami będą do wyboru
    jak dla mnie to był zawsze atut citroena

  • Gość: waapi

    Oceniono 2 razy 0

    "Wersja Seduction jest wyposażona dodatkowo w: reflektory przeciwmgłowe, ogrzewane i sterowane elektrycznie lusterka boczne, klimatyzację manualną, radio CD MP3 z dwoma głośnikami i zintegrowanym wyświetlaczem"

    bez jaj ... to dopiero wypas ...nawet stereo będzie :-))))
    na wioskach podstawowa wersja sie pojawi ... w kolorze white blue or red :-)
    cytryna będzie kase robić na gadzetach

  • Gość: szkoda

    Oceniono 2 razy 0

    Brawo cytrynka!!!!!!!

  • Gość: man

    0

    To auto jest ładne!

  • Gość: wsswwsws

    0

    Poza tym ze segment B w wersji sedan jest zenujacym faux pas to auto rzeczywiscie moze trafic w zapotrzebowanie rynkow wschodzacych i mocno przycisnietych kryzysem.

  • Gość: maniek

    0

    no nie tylko skoda ,ale i korea może sie już bać

  • Gość: h

    Oceniono 2 razy 0

    no to bye bye Rapid :-)

  • Gość: adiQ

    Oceniono 10 razy 0

    39900 ale bez klimy... Kto normalny kupi nowe auto bez choćby manualnej klimy...

    Głupia UE wymusza obowiązkowe ESP dla bezpieczeństwa, które, w ruchu miejskim można sobie spokojnie darować. Nie zauważają, przy tym, że to klima powinna być obowiązkowa bo jej brak zmniejsza koncentrację kierowcy i przyspiesza zmęczenie....

    A co do auta to faktycznie zapowiada się nieźle, ma fajne wnętrze. Szkoda, że próbuje udawać limuzynę ale są ludzie, którzy lubią sedany ala pseudo limuzyny. Ogólnie uważam, że sedan to pasuje do limuzyn a tańsze auta to powinny być tylko hatchbacki albo kombi...

  • Gość: pandzik

    Oceniono 3 razy -1

    z klimą i dalej mizernym silnikiem cena to 45 tys, a za takie pieniądze mamy auta wieksze i z mocniejszymi silnikami - np. Cruze.

  • Gość: Monty

    Oceniono 1 raz -1

    Kia rio sedan, Skoda rapid, teraz Citroen c-elysee, za chwilę Peugeot 301...jest w czym wybierać (niewielkie sedany). Chętnie zobaczyłbym na naszym rynku Hyundaia i25.

  • filesharing

    Oceniono 3 razy -1

    To jest naprawdę świetna cena. Cytryna na płycie podłogowej C3, Skoda Rapid na płycie Fabii. Czesi zrobili o prawie 10 tys. droższy produkt w podstawowej wersji. Wyposażenie u Citroena też nie w kij dmuchał. To powinien byc hit. Nie mówię tu o produktach Dacia by Renault, które zagnieździły się mocno w tym segmencie.
    Usenet

  • Gość: lind-mecha-sam

    Oceniono 9 razy -1

    Cieszę się z nowej cytrynki, ja żyję z napraw francuskich samochodów więc tani model to jeszcze niższa jakość
    nic tylko zacierać ręce i kasować jeleni z pod znaku made in france!!! Viva la France!!!:)

  • Gość: wuwu

    Oceniono 7 razy -1

    ja rozumiem, że polscy internauci nie lubią skody, ale ten francuz jest potwornie brzydki! Niska cena nie może wszystkiego tłumaczyć. Może to ten blady kolor, ale mimo podobieństw skoda wygląda lepiej. Inna sprawa że nowy rapid jest po prostu za drogi i cytronen pokazał ile powonno takie auto kosztować.

  • pluuto

    Oceniono 8 razy -2

    Do hejterów Skody, którzy wróżą sukces temu Citroenowi a upadek Skody. Porównujecie ceny a dodajcie trochę do Citroena, m.in. klimatyzację, więcej poduch to wam wyjdzie cena Skody Rapid.
    Gadajcie co chcecie, ale Citroenowi to nic nie pomoże, zawsze był i jeszcze długo będzie na marginesie aut w Polsce a Skoda w czołówce. Czas pokaże!

  • Gość: toreon

    Oceniono 3 razy -3

    Cennik na tle skody wygląda znakomicie. Ale zapominamy, że nasi rodacy mają do skody stosunek szczególny, choć trudny do wytłumaczenia w logiczny sposób. Pojawią się zapewne liczne głosy typu "Skoda to przecież Skoda a Citroen to przecież Francuz" I już mamy argument aby dołożyć parę tysięcy na zieloną kurę.

  • Gość: grapek

    Oceniono 3 razy -3

    Design
    The Elysée was designed in China and is derived from the Citroën ZX, with many parts (including the dashboard) taken from the Citroën Xsara and Citroën Saxo.
    The car has a VTS sport version with only red colour.
    [edit]2008 facelift as C Elysée

    Citroën C Elysée at Beijing 2008
    The facelifted C Elysée was introduced on April 8, 2008, at the Beijing International Motor Show. The front and rear ends are heavily reworked, bringing the model in line with Citroën's current corporate design. At the end of February 2009 an Elysée hatchback joined the range, replacing the previous Citroën Fukang.
    [edit]Engines

  • Gość: Dino

    Oceniono 5 razy -3

    WTF... Przecież tu aż wieje taniochą i okrutnym plastikiem, a na zdjęciach jest pokazana najwyższa wersja wyposażenia. Nawet patykiem bym tego nie dotknął.

  • bazinga1

    Oceniono 6 razy -4

    zdajecie sobie sprawę że de facto jest to rebrandowana Dacia Logan?? porównajcie zdjęcia :)

  • Gość: Piotrek

    Oceniono 4 razy -4

    E tam, Citroen byl zawsze tani. Kiedys dawali duze rabaty w salonach, teraz od razu. A i t ak rynku Citroenami nie zalali. Padajaca marka probuje sie ratowac a ludzie i tak lupia Skode.

  • Gość: Jeanalesi

    Oceniono 10 razy -4

    Fajne zagłówki z tylu, ostatni raz wodzialem takie w tico. Ceny zbliżone do cen Rapida, choć Rapid to liftback, więc praktyczniejszy+kurtyny w standardzie.

  • Gość: z1

    Oceniono 16 razy -6

    72 konie w ogóle ruszą to coś z miejsca? Swoją drogą nie wróżuję mu dobrej sprzedaży w Polsce. Gusta Polaków zmieniły się i nawet ładne dobre małe sedany (jak np. Linea) kiepsko się u nas sprzedają.

  • Gość: fakej

    Oceniono 16 razy -14

    Renaul Megane RS 2.0 16V 265KM - 96 650PLN i wszystko w temacie.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX