Citroen C-Elysee | Polskie ceny

Citroen dotrzymał obietnicy. Cena nowego sedana C-Elysee w podstawowej wersji wynosi niecałe 40 tys. zł

Przedstawiciele Citroena podczas europejskiej prezentacji zdradzili nam, że ceny w Polsce zaczynać się będą cyfrą trzy. Jak widać dotrzymali obietnicy, na metce podstawowego modelu znajdziemy cenę 39 900 zł.

C-Elysee pojawi się w polskich salonach na początku przyszłego roku. Tak jak w przypadku pozostałych modeli Citroena, C-Elysee będzie oferowany w trzech wersjach wyposażenia - Attraction, Seduction i Exclusive.

Citroen C-Elysee - test | Pierwsza jazdaCitroen C-Elysee - test | Pierwsza jazda

Wyposażenie

Główne elementy wyposażenia standardowego wersji Attraction obejmują między innymi: ABS i ESP, - poduszki powietrzne przednie dla kierowcy i pasażera, boczne poduszki powietrzne, elektryczne wspomaganie kierownicy, komputer pokładowy, zamek centralny z pilotem, sterowane elektrycznie szyby przednie, fotel kierowcy regulowany na wysokość i pełnowymiarowe koło zapasowe (15”).

Wersja Seduction jest wyposażona dodatkowo w: reflektory przeciwmgłowe, ogrzewane i sterowane elektrycznie lusterka boczne, klimatyzację manualną, radio CD MP3 z dwoma głośnikami i zintegrowanym wyświetlaczem, klamki zewnętrzne i lusterka boczne lakierowane w kolorze nadwozia, - kanapę tylną dzieloną 2/3 - 1/3.

Wersja Exclusive jest wyposażona dodatkowo w: obręcze kół ze stopów lekkich 15" Tuorla, radio CD MP3 z 4 głośnikami, oddzielnym ekranem i sterowaniem z kolumny kierownicy, Connecting Box - zestaw głośnomówiący Bluetooth z gniazdem USB i jack, podłokietnik środkowy przedni, regulator prędkości z ogranicznikiem (tylko 1.6 HDi 90), cyfrowy wyświetlacz klimatyzacji manualnej, sterowane elektrycznie szyby tylne, kierownica i gałka dźwigni zmiany biegów pokryte skórą, chromowane wstawki na zderzaku przednim, chromowane listwy przy szybach bocznych.

Silniki

Gama silnikowa obejmie dwa silniki benzynowe (1.2 VTi 72 i 1.6 VTi 115) i jeden wysokoprężny (1.6 HDi 90).

Top 10 | Najciekawsze deski rozdzielczeTop 10 | Najciekawsze deski rozdzielcze

1.2 VTi 72 Attraction - 39 900 zł
1.2 VTi 72 Seduction - 45 900 zł
1.2 VTi 72 Exclusive - 49 100 zł
1.6 VTi 115 Seduction - 51 400 zł
1.6 VTi 115 Exclusive - 54 600 zł
1.6 VTi 115 Exclusive Aut. - 59 600 zł
1.6 HDi 90 Attraction - 49 900 zł
1.6 HDi 90 Seduction - 54 900 zł
1.6 HDi 90 Exclusive - 58 400 zł


ZOBACZ TAKŻE:

Citroen C1 - test | Za kierownicą

Nadjeżdża flagowa limuzyna Citroena?

Citroen C3 - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (88)
Citroen C-Elysee | Polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: fakej

    Oceniono 16 razy -14

    Renaul Megane RS 2.0 16V 265KM - 96 650PLN i wszystko w temacie.

  • Gość: z1

    Oceniono 16 razy -6

    72 konie w ogóle ruszą to coś z miejsca? Swoją drogą nie wróżuję mu dobrej sprzedaży w Polsce. Gusta Polaków zmieniły się i nawet ładne dobre małe sedany (jak np. Linea) kiepsko się u nas sprzedają.

  • bazinga1

    Oceniono 6 razy -4

    zdajecie sobie sprawę że de facto jest to rebrandowana Dacia Logan?? porównajcie zdjęcia :)

  • Gość: Piotrek

    Oceniono 4 razy -4

    E tam, Citroen byl zawsze tani. Kiedys dawali duze rabaty w salonach, teraz od razu. A i t ak rynku Citroenami nie zalali. Padajaca marka probuje sie ratowac a ludzie i tak lupia Skode.

  • Gość: Jeanalesi

    Oceniono 10 razy -4

    Fajne zagłówki z tylu, ostatni raz wodzialem takie w tico. Ceny zbliżone do cen Rapida, choć Rapid to liftback, więc praktyczniejszy+kurtyny w standardzie.

  • Gość: toreon

    Oceniono 3 razy -3

    Cennik na tle skody wygląda znakomicie. Ale zapominamy, że nasi rodacy mają do skody stosunek szczególny, choć trudny do wytłumaczenia w logiczny sposób. Pojawią się zapewne liczne głosy typu "Skoda to przecież Skoda a Citroen to przecież Francuz" I już mamy argument aby dołożyć parę tysięcy na zieloną kurę.

  • Gość: grapek

    Oceniono 3 razy -3

    Design
    The Elysée was designed in China and is derived from the Citroën ZX, with many parts (including the dashboard) taken from the Citroën Xsara and Citroën Saxo.
    The car has a VTS sport version with only red colour.
    [edit]2008 facelift as C Elysée

    Citroën C Elysée at Beijing 2008
    The facelifted C Elysée was introduced on April 8, 2008, at the Beijing International Motor Show. The front and rear ends are heavily reworked, bringing the model in line with Citroën's current corporate design. At the end of February 2009 an Elysée hatchback joined the range, replacing the previous Citroën Fukang.
    [edit]Engines

  • Gość: Dino

    Oceniono 5 razy -3

    WTF... Przecież tu aż wieje taniochą i okrutnym plastikiem, a na zdjęciach jest pokazana najwyższa wersja wyposażenia. Nawet patykiem bym tego nie dotknął.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX