Volvo V40 R-Design wycenione

Z eleganckiego kompaktu premium tworzy rasowo wyglądającego drogowego rozrabiakę - mowa o pakiecie R-Design, który właśnie poszerzył ofertę Volvo V40. Znamy już jego polskie ceny

Te auta są warte swojej ceny. Pięknie "ubrane" i piekielnie szybkie

Volvo oferuje pakiet R-Design do V40 T3, T4, T5, D2, D3 i D4. Innymi słowy - do wszystkich wersji silnikowych. Najtańsza odmiana V40 R-Design z benzynowym silnikiem T3 o mocy 150 KM to wydatek 106 900 zł. To o 19 tys. zł więcej od bazowej odmiany modelu wyposażonego w tę samą jednostkę.

Najdroższym szwedzkim kompaktem z nowym pakietem będzie V40 R-Design T5 z 2.5-litrowym benzyniakiem o mocy 254 KM. Cena: 134 900 zł. Najtańsza odmiana kompaktowego Volvo z tym silnikiem (wersja Kinetic) to wydatek 121 900 zł, czyli o 13 tys. zł mniej niż w przypadku V40 R-Design T5. W cenniku Volvo znajduje się jednak wersja wyposażenia Summum, która w połączeniu z 254-konnym benzyniakiem daje cenę równą 139 700 zł, czyli więcej od "V-czterdziestki" z nowym pakietem.

Nowe Volvo V40 R-Design wyróżnia kilka smaczków stylistycznych, wśród których znajdziemy m.in. sportowy dyfuzor, podwójną końcówkę układu wydechowego, pięcioramienne felgi, skórzano-tekstylną tapicerkę R-Design i nowy kolor lakieru Rebel Blue. Dodatkowo w skład wyposażenia R-Design wchodzą LED-owe światła do jazdy dziennej oraz sportowy spojler.

W salonach Volvo można już składać zamówienia na V40 R-Design. Pierwsze samochody wyposażone w nowy pakiet trafią do klientów w grudniu.

ZOBACZ TAKŻE:

Volvo niedawno zakończyło produkcję tego modelu. Może warto rozejrzeć się za używanym egzemplarzem?

Volvo V40 - poduszka powietrzna dla pieszego | Wideo

Euro NCAP - nowe crashtesty, nowy lider segmentu

Więcej o:
Komentarze (36)
Volvo V40 R-Design wycenione
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • kamuta

    Oceniono 10 razy 10

    Widzę sami malkontenci. Trzeba go zobaczyć i się nim przejechać by się wypowiadać.
    V40 to najważniejszy samochód dla Volvo i od niego zależy czy się firma utrzyma przy życiu.
    Mi się on bardziej podoba on nowego Merca A klasse.

  • Gość: maga

    Oceniono 5 razy 3

    dajcie to tego T5 haldexa to pogadamy o sensowności zakupu, za oczywiście 125 tys max.

  • Gość: gregzorba

    Oceniono 1 raz 1

    odbieram 15.02.2013 V 40 D 2 ze szklanym dachem ...zycze zeby otrzymal 1 miejsce

  • Gość: czakoj

    Oceniono 1 raz 1

    Jak na auto tej klasy i szwedzkiej jakości to spodziewałem się wyższej ceny.

  • seth-gecko

    0

    cena w prównaniu do tradycyjnej wersji jest dość wysoka ale patrząc na porównywalne modele od Niemieckiej konkurencji to nie jest aż tak źle

  • Gość: lhparvaq

    0

    UU4I2I <a href="http://kchuwmzepaby.com/">kchuwmzepaby</a>, \[url=http://svqwxyzvqbxx.com/]svqwxyzvqbxx[/url], [link=http://kvyciqgcycgc.com/]kvyciqgcycgc[/link], http://ptqkpmmaieom.com/

  • Gość: bnduzfqkuvp

    0

    MsRr4x <a href="http://lnmbxjyvwiep.com/">lnmbxjyvwiep</a>, \[url=http://uofblvhuzbzh.com/]uofblvhuzbzh[/url], [link=http://qmgcgvhfhkvx.com/]qmgcgvhfhkvx[/link], http://vvncwfecievv.com/

  • Gość: qwerty

    Oceniono 2 razy 0

    dziady bankrutują ale ceny nadal windują, tak się przyzwyczaili do dobrobytu

  • Gość: Mirek

    0

    Jakby nie było, interesują y design. Do tego doskonale silniki o mocy 254 KM. Nie jestem jednak przekonany czy Kowalski sie mimo wszystko nań skusi. Mercedes, Audi, BMW, nie wspominając już Opli, Fordow, czy Azjatów oferują olbrzymią konkurencje, jedni prestiżowo jakosciową, drudzy cenową.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX