Nowy Range Rover | Polskie ceny

Znamy polskie ceny króla Land Roverów - najnowszego Range Rovera. Jest droższy od poprzednika o symboliczne 3 tys. zł. Oznacza to, że w podstawie kosztuje niemal pół miliona zł

Taniej ciężko znaleźć coś sensownego. Oto terenówki za 10 tys. zł

477 500 zł - tyle trzeba zapłacić za najnowszą generację słynnego Range Rovera. W tej cenie otrzymamy luksusową terenówkę (nie SUV-a, a terenówkę) z silnikiem Diesla o pojemności trzech litrów i mocy 259 KM. Jak na tak ogromne auto, może się to wydawać dość niewiele, ale to tylko pozory. Trzylitrowe TDV6 HSE z powodzeniem zastępuje montowane w poprzedniej generacji modelu 4.4-litrowe TDV8. Jest przy tym znacznie lżejsze i bardziej oszczędne (średnie zużycie paliwa według producenta wynosi 7,5 l/100 km).

Skoro najtańszą odmianę najnowszego Range Rovera mamy już za sobą, przejdźmy od razu na sam szczyt cennika, czyli do wersji Autobiography z silnikiem benzynowym o pojemności pięciu litrów, ośmiu cylindrach ułożonych w kształt litery V i mocy 510 KM. Za wyposażonego we wszystko, co dusza zapragnie, Range Rovera trzeba zapłacić 676 500 zł. Gigantyczna cena godna gigantycznego samochodu.

Więcej o tym modelu przeczytacie tutaj: Nowy Range Rover.

ZOBACZ TAKŻE:

Range Rover to naprawdę drogie auto. Ale od czego jest rynek wtórny? Używańca z 1997 roku można kupić nawet za 12 tys. zł

Oto fabryczny tuner Land Rovera i jego dzieła

Defender zapatrzony w... Skodę

Więcej o:
Komentarze (37)
Nowy Range Rover | Polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: młody

    Oceniono 38 razy 38

    nooo,....fajny...klasa, posh british
    A teraz poszukam biletu komunikacji miejskiej, bo muszę jechać do pracy autobusem buuuuuu

  • Gość: zcxczx

    Oceniono 25 razy 25

    Nadal klasa sama w sobie... niestety osoby, dla których ideałem w tej klasie są Audi Q7 czy Cadillac Escalade tego nigdy nie zrozumieją. :)

  • Gość: m

    Oceniono 14 razy 14

    genialny

  • Gość: nero

    Oceniono 10 razy 8

    Range Rover to unikalne połączenie luksusowej limuzyny z zakapiorskim 4x4. Te wszystkie szpanerskie SUV-y są w porównaniu z RR jakieś takie... żałosne.

  • Gość: q

    Oceniono 9 razy 5

    Nie wiem co może być konkurencją dla tego ranga. Mały jacht? S klasa long?
    Technicznie z pewnością Land Cruiser Amazon. Tyle tylko, że Toyotą nie zaparkujemy np. pod kasynem w Monaco (bo zaraz nam odholują na "normalny" parking) a takim RR już tak.

  • Gość: serious

    Oceniono 6 razy 4

    0,5mln za V6 ?
    no troche powagi

  • Gość: ŚwiatOszustów

    Oceniono 14 razy 4

    7,5 l/100 km z 259KM i kilkoma tonami, hahaha, producent kłamie potwornie.

  • Gość: martynka

    Oceniono 2 razy 2

    tylko kupić i nie jeździć, postawić w ogródku i pokazywać gościom, tyle warte jest to auto! Niech żyje Król i lepiej niech nic nie robi

  • ignatz

    Oceniono 8 razy 2

    Druga generacja była najładniejsza - taka... nienachalna.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX