Fiat Panda 4x4 i Trekking | Galeria

W związku z europejską premierą Pandy 4x4 Fiat udostępnił obszerną galerię tego modelu. Jednocześnie debiutuje też Panda Trekking. Czym się różnią?

Fiat Panda 4x4 ma długą tradycję. Po raz pierwszy napęd obu osi zawitał w tym modelu w 1983 roku. Druga generacja nie była wyjątkiem, a teraz i trzecia doczekała się uterenowionej odmiany ze zwiększonym prześwitem i napędem 4x4.

Fiat Panda 4x4

Fiat Panda - test | Pierwsza jazda

Nadwozie zabezpieczono przed otarciami lakieru stosując plastikowe listwy ochronne nadkoli, drzwi i zderzaków. Z przodu auto udaje, że ma solidną osłonę silnika. Panda 4x4 ma podniesione nadwozie, seryjnie wyposażona jest w specjalnie opony 175/65 R15 84T M+S dedykowane wyłącznie dla tego modelu, a napęd obu osi realizowany jest przez system torque-on-demand, w którym elektroniczny sterownik rozdziela moment obrotowy na przednie i tylne koła.

Wyposażenie standardowe nowego Fiata Panda 4x4 obejmuje m.in. system elektronicznej stabilizacji toru jazdy ESC wraz z mechanizmem różnicowym o elektronicznie ograniczanym tarciu wewnętrznym ELD, klimatyzację manualną, radioodtwarzacz CD/MP3, 15-calowe polerowane felgi ze stopu lekkiego, ogumienie 175/65 R15 M+S, elektrycznie sterowane lusterka zewnętrzne, zdalnie sterowany zamek centralny oraz zagłówki siedzeń tylnych. W skład równie bogatego wyposażenia opcjonalnego wchodzi m.in. innowacyjny system "City Brake Control", przesuwna kanapa tylna oraz system nawigacji Blue&Me TomTom2 Live.

>>> Fiat Panda - używane <<<

Nowy Fiat Panda 4x4 oferowany jest w dwóch wersjach silnikowych  z systemem Start&Stop: napędzanej nową, 85-konną benzynową jednostką TwinAir Turbo o pojemności 0,9 litra oraz 75-konnym turbodieslem 1.3 MultiJet II. Obie jednostki współpracują z 6-stopniową skrzynią biegów.

Zobacz galerię Fiata Panda 4x4.

Fiat Panda Trekking

Panda Trekking wygląda tak samo, jak Panda 4x4, ma te same nowe kolory nadwozia: pomarańczowy Sicilia Orange i metalizowaną zieleń Toscana Green, ale będzie wyraźnie tańsza. Powód to brak napędu 4x4. Zamiast tego w trudniejszych warunkach drogowych pomóc ma system kontroli trakcji Traction+. Jak się sprawdza? Raport z pierwszych jazd obiema Pandami przedstawimy już wkrótce.

Zobacz galerię Fiata Panda Trekking.


ZOBACZ TAKŻE:

Fiat 500L | Polskie ceny

Fiat Doblo XL

Fiat - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (16)
Fiat Panda 4x4 i Trekking | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: przemekthor

    Oceniono 12 razy 6

    A gdzie widzicie terenówkę - przecież to jest maleńki crossover. Terenówka to jeep grand cherokee, toyota LC albo LR discovery.

  • Gość: no way

    Oceniono 12 razy 4

    z silnikiem 1.4 95KM to mialo by sens
    ale z silnikiem jak z motopompy to no way

  • Gość: jemioll

    Oceniono 5 razy 1

    na grzyby i ryby dobry bedzie dla emeryta

  • kosmiczny_swir

    Oceniono 2 razy 0

    Pierwsza generacja Pandy w wersji 4x4 miala nawt sens. Jesli ktos mieszkal w gorach (a tych na polnocy Wloch jest duzo), gdzie snieg tez potrafi sypnac, a czesto jest slisko i trzeba wjedzac pod gore po kretych, stromych i ciasnych drogach, to lekkie male auto z napedem 4x4 mialo sens. Lekkosc tego auta byla jego zasadnicza zaleta, bo przy podjazdach pod gore ciezkie auto paliloby jak smok, a na zjazdach nie wyrabialy hamulce.

  • Gość: Koleś

    0

    Niby terenówka a 50% zdjęć na asfalcie.

    Co do jej możliwości to można zobaczyć na YouTube profesjonalne testy pandy 4x4 poprzedniej generacji - serio daje radę

  • Gość: W

    0

    ESD - chyba o ograniczonym poślizgu wewnętrznym jak LSD - Limited Slip Differential.
    PS.
    Elektronicznie - czyli pewnie używa hamulców żeby trochę poprawić charakterystykę normalnego otwartego dyferencjału.

  • Gość: Legion

    Oceniono 7 razy -3

    NIe rozumiem po co powstaja takie samochody, ale widac komus sie podobaja.

  • loginlogin69

    Oceniono 8 razy -4

    wloski badziewiak, na ani jednym z 86 zdjeci nie pokazano ze moze wjechac tam gdzie zwykla osobowka bez napedu 4x4 nie wjedzie - granda!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX