Fiat 500L | Polskie ceny

Mimo nazwy, 500L nie jest ani dłuższą wersją pięćsetki, ani małym gadżeciarskim autkiem. To sporych rozmiarów samochód i dowód na to, że Fiat cały czas potrafi robić miejski i funkcjonalne auta. Pytanie tylko, ile to kosztuje?

No i tutaj zaczyna się zabawa. Fiat 500L w wersji podstawowej Fresh to wydatek 49 990 zł. (cena promocyjna). Auto z silnikiem 1.4 16V o mocy 95 KM nie ma jednak klimatyzacji i radia. Jeśli dołożymy kilka potrzebnych rzeczy z listy opcji (dla wersji Pop klimatyzacja 4 000 zł, radio 2 900 zł), lub wybierzemy wersję bogatszą w standardzie cena rośnie do ponad 60 tys. zł. Chyba, że skorzystamy z dedykowanych pakietów.

Do wersji Pop koszt klimatyzacji w pakiecie to 990 zł. Można też dodać ją do wersji Pop Star (z aluminiowymi felgami), w której promocyjnie jest także pakiet Sound z radiem za uwaga - 0 zł. Jeśli połapiemy się w promocjach i pakietach i dobrze skonfigurujemy nasze 500L, możemy dostać auto Pop star z klimatyzacją, radiem, felgi aluminiowe w wersji silnikowej 1,4 16v za nieco mniej niż 60 tys. zł.

Jeśli zdecydujemy się na silni Diesla ceny zaczynają się od 72 000 zł (w promocji 69 990 zł). Silnik 1.3 MultiJet II o mocy 85 KM w najbogatszej wersji to z kolei wydatek 79 000 zł. a najdroższa wersja Fiata 500L to  Pocieszeniem może być fakt, że Fiat od razu w cenniku zawarł promocje i specjalne pakiety.


Będzie wspólny roadster Mazdy i Fiata

Co do funkcjonalności 500L nikogo przekonywać nie trzeba. Nadwozie o długości 4,1 5  m i szerokości 1,78 m może pomieścić 6 lub 7 osób. Wysoka na 1,66 m kabina daje poczucie przestrzeni, a bagażnik o pojemności 400 litrów może zawstydzić konkurencję. Trudno się dziwić skoro rozstaw osi to 261 cm. Auto zbudowano na zupełnie nowej płycie podłogowej Fiata dla segmentu B. Jest przystosowana do napędu 4x4, więc niebawem możemy się spodziewać Fiata 500L w wersji off-roadowej (500X?).

Wnętrze jest przyjazne kierowcy, plastiki twarde, ale niezłej jakości. Fotele, podobne do tych z „pięćsetki” są wygodne. Tylna kanapa może być składana i przesuwana, dzięki czemu przestrzeń bagażowa jest płaska. Wnętrze może być indywidualizowane, Dostępne są różne kolory tapicerki, systemy audio (za dopłatą), a także ekspres do kawy Lavazza. Fiat 500L jest pierwszym samochodem produkcyjnym na świecie, w którym można rozkoszować się prawdziwym espresso z kapsułek Lavazza „A Modo Mio” . Zintegrowany ekspres umieszczony jest w specjalnej oprawie zaprojektowanej w tym celu przez Fiata. I kto powiedział, że się nie da?

>>> Mały i tani - za ile można kupić używanego Fiata 500? <<<

Choć Fiat chce 500L przyrównywać stylem do zwykłej „pięćsetki”, autu bliżej do Mini Coutrymana (od 84 200 zł). Na rynku rywalizować będzie jednak m.in. z tańszą a wymiarowo najbardziej zbliżoną Kią Vengą (od 42 490 zł), mocniejszym Oplem Meriwą (57 250 zł), ciut mniejszym Fordem B-Maxem (58 900 zł) i VW Golfem Plus (64 790 zł) oraz mocniejszą i mniejszą Toyotą Verso S (61 600 zł). Fiat 500L produkowany jest w zakład zie Kragujewac w Republice Serbskiej.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Fiat Panda w wersji przełajowej | Galeria

Nowy sedan Fiata na oficjalnych zdjęciach

Fiat Panda dla żądnych wrażeń

Więcej o:
Komentarze (29)
Fiat 500L | Polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: morena

    Oceniono 29 razy 27

    Niektórzy widać nie potrafią zrozumieć, że ludzie masowo kupują 500-tki nie dlatego, że są to tanie, dobrze wyposażone i pojemne auta, a tzw. "lajfstajlowe". ;) I nic innego się nie liczy.

  • Gość: buc

    Oceniono 17 razy 13

    Przeciez to auto jest przeznaczone na rynek zachodni i tam będzie się cieszylo powodzeniem tak jak Fiat 500. Dla Polakow jest Panda.

  • Gość: afigur

    Oceniono 15 razy 11

    a gdzie redaktor chce zmieścić 6 lub 7 osób?

  • Gość: Seerengie

    Oceniono 7 razy 7

    to jest 500L, wersja 7 osobowa to będzie 500XL a 500X to następca sedici

  • Gość: tomek

    Oceniono 11 razy 5

    cena przesadzona jak z nowa panda

  • Gość: ziom

    Oceniono 13 razy 5

    60 tys na auto większe niż klasa kompakt to chyba nie tak drogo.... klasa premium w kompaktach to sie zaczyna od 99 tysiecy za bmw 1 i mercedesa klasy a.... a te filmiki specjalnie podzielone zeby w kazdym reklama była... moze jeszcze w polowie zrobcie blok reklamowy....

  • 4slash

    Oceniono 4 razy 4

    Cennik tego Fiata to jakaś kpina.
    Wersja Pop od Fresh jest droższa o 5000, a nie nie oferuje nic oprócz możliwości doposażenia np. w klimę, radio itp. ma wiecej możliwości kolorystycznych - z czyms takim sie nie spotkałem. Fresh nie można w nic doposażyć - to golas produkowany w trzech kolorach.
    Wyobraźcie sobie pracownika salonu Fiata jak mówi "jezeli chce Pan auto z klimatyzacja to musi Pan wybrac wersje droższą o 5000, która nic wiecej nie oferuje i klimę za 4000 w sumie bedzie 9000, jak dołozymy radio za 2900 musi Pan jeszcze do niego dobrać skorzaną kierownice za 600 i w sumie dochodzi nam 12500".
    Za przezwoita wersję ze słabym silnikiem trzeba zaplacić 60000 za diesla 70000 to za drogo o 10000.

  • Gość: olo

    Oceniono 3 razy 3

    brak radia więc brak abonamentu rtv zatem oszczędności

  • slaw1948

    0

    To takie Sedici,bliżniak Suzuki SX4..Ciasno na tej półce..

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX