Salon Paryż 2012 | Odświeżona Toyota Verso

Toyota konsekwentnie odświeża swoją gamę modelową w myśl nowego języka stylistycznego. Po Avensisie i nowym Aurisie nadszedł czas na rodzinne Verso. Samochód oficjalnie zadebiutuje na targach w Paryżu, ale Japończycy opublikowali już sporą galerię zdjęć modelu

Nowa Toyota Auris na oficjalnych zdjęciach

Nowa "twarz" Toyoty może się podobać. Jest wyrazista, charakterystyczna, "drapieżna" i jednocześnie elegancka. Japończycy zręcznie przenieśli ją do modelu Verso. I choć może się wydawać, że to kolejna generacja rodzinnego MPV, to jednak mamy tu do czynienia jedynie z liftingiem.

Co się zmieniło? Przede wszystkim wspomniany pas przedni. Nowe światła, grill i zderzak wyglądają naprawdę dobrze. Tylna część nadwozia nie zmieniła się tak radykalnie, ale nowe światła i "napompowany" zderzak trudno przeoczyć. Toyota chwali się, że przy okazji liftingu, zmodyfikowała łącznie 430 elementy Verso.

Wnętrze rewolucji nie przeszło. Toyota poprawiła jedynie osadzenie kolorowego wyświetlacza i niektórych przycisków. Warto podkreślić, że wspomniany ekran znajdzie się na liście wyposażenia standardowego nawet w najtańszej odmianie rodzinnego MPV.

Lifting nie objął silników. Do dyspozycji klientów nadal pozostają dwa diesle D-4D/D-CAT o pojemnościach 2.0 l (126 KM) i 2.2 l (150 KM, 177 KM) oraz dwa benzyniaki Valvematic: 1.6 (132 KM) i 1.8 (147 KM). Standardowo jednostki będą sprzężone z sześciobiegowymi skrzyniami ręcznymi. W opcji dla mocniejszego diesla będzie dostępny sześciostopniowy automat, a dla benzynowych bezstopniowy Multidrive.

ZOBACZ TAKŻE:

Auto z 2007 roku za 10 tys. zł

Śmierdząca przyszłość według Toyoty | Wideo

Tak wygląda nowa Toyota Corolla

Więcej o:
Komentarze (35)
Salon Paryż 2012 | Odświeżona Toyota Verso
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: norcny

    Oceniono 21 razy 17

    Nie rozumiem dlaczego zawsze pod typowo rodzinnymi japońskimi samochodami, jest tyle idiotycznych i często chamskich komentarzy. Ludzie patrzą na zdjęcia samochodu który nie jest jeszcze sprzedawany i oceniają "jakość wnętrza", to już taki standard czepialstwa który od zawsze zakrawa na idiotyzm.
    Samochód wygląda ładnie i poprawnie, zapewne jest funkcjonalny ponieważ po to go stworzyli, dobra opcja dla dojrzałych osobników. Nie musi robić wrażenia na gimnazjalistach albo "dorosłych chłopcach" zajaranych najdroższymi samochodami z dużymi silnikami, na które nigdy ich nie będzie stać. Dorośnijcie w końcu do normalnej wymiany zdań.

  • Gość: jjagislaw

    Oceniono 16 razy 8

    W sumie to facelifting jeszcze mega konieczny nie był, ale zawsze na plus.
    Choć fanem Toyoty nie jestem, muszę przyznać, że jak na minivana bardzo ładnie się prezentuje. W tym segmencie samochody potrafią nieproporcjonalnie wyglądać, a tu wszystko jest na swoim miejscu.
    Patrząc na zdjęcie, wnętrze wydaje się też być całkiem przestronne, no i wersja z przeszklonym dachem (pewnie za dopłatą?) zdecydowanie na plus.
    Ciekawie jak z ogólną przestronnością. Nie napisano nic o pojemności bagażnika itd. Ale auto małe raczej nie jest. Gama silników nie jest przeogromna, ale najbardziej optymalne (potencjalnie najbardziej słuszny wybór) są dostępne. Jeśli do gamy dołączą jednostki od BMW, przestanie być skromnie. Zdecydowanie trzeba docenić nową Toyotę i daję swój głos za.

  • czujny_obywatel

    Oceniono 24 razy 8

    Bardzo ładny samochód z doskonałymi silnikami. Silnik benzynowy, wolnossący 1.6 o mocy 132 koni czy silnik wolnossący 1.8 o mocy 147 koni - po prostu miodzio. Silniki absolutnie bezawaryjne, bardzo dynamiczne, pozbawione beznadziejnych turbin i kompresorów, na 1000% bezawaryjne. To są silniki (i samochody) dla ludzi, a nie dla frajerów. Dla frajerów jest VW ze swoimi silnikami TSI, które rozpadają się zaraz po wyjeździe z fabryki.

    Poczytajcie sobie, jak płaczą ludzie, którzy kupili samochód z silnikiem 1.4 czy 1.8 tsi. Jak zostali zrobieni w bambuko i jak przeklinają dzień, w którym nabyli samochodopodobny wynalazek z koncernu VW:

    forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=62629
    forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=44276
    Miłej lektury. Pozdrawiam. Nie dajcie się VW zrobić w konia z tym ich złomiastym tsi.

  • q-ku

    Oceniono 10 razy 6

    skąd się bierze taka maniera umieszczania podstawowych wskaźników z boku zamiast przed kierowcą na wprost? Chodzi o naturalną selekcję ludzi o nieco mniejszym refleksie?

  • Gość: rpwl

    Oceniono 10 razy 6

    Szkoda, ze:
    1. Spieprzyli calkiem ladny przod.
    2. Nie przeniesli zagarow na wlasciwe miejsce, tzn. przed kierowce.

    Dobrze, ze:
    1. To dalej niezniszczalna, niezawodna Toyota.
    2. Zachowali wolnossace benzyny - wcale nie sa takie beznadziejne jesli chodzi o dynamike. Po prostu czasem trzeba zredukowac o 2 biegi, albo nawet 3 i po klopocie. Za to kreca sie naprawde wysoko
    3. Dalej nie ma hybrydy.

  • bandierarossa

    Oceniono 12 razy 6

    Tam poniżej narzekania ubogich kmiotków, co ich nie stać na japońskie auto a jeżdzą opierdzianym szrotem po turku

  • vogon.jeltz

    Oceniono 7 razy 5

    Z zewnątrz jak z zewnątrz, ale czy wszystkie kokpity w nowych autach muszą być tak brzydkie, nieforemne, udziwnione, krzywe? Kto to projektuje, do kur.wy niespodziewanej nędzy?!

  • liumin

    Oceniono 13 razy 5

    Kto wymyslil przód w tej tojocie i dlaczego to wygląda gorzej niż KIA?
    Z nową Hondą Civic to samo, a poprzednie generacje były całkiem ładne....

  • stemp10

    Oceniono 12 razy 2

    Design Toyoty jak zwykle kartoflany

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX