Cadillac XTS na różne okazje

Cadillac wprowadzi do oferty trzy nowe wersje modelu XTS: Livery oraz dwie mocno zmodyfikowane wersje nadwoziowe: limuzynę i karawan
Cadillac chce mieć swoją S-klasęCadillac chce mieć swoją S-klasę

Cadillac XTS to następca modelu DTS i DeVille. Jego zadaniem nie jest konkurować z niemieckimi czy japońskimi modelami flagowymi, bo i on takim nie jest. To znaczy chwilowo, po zaprzestaniu produkcji STS-a owszem, ale tylko do momentu prezentacji następcy modelu STS.

Dla kogo jest więc XTS? Dla ludzi oczekujących ogromnej przestrzeni wewnątrz, dla ludzi poszukujących komfortu i typowo amerykańskiego stylu. Ale też dla klientów, którym Lincoln Town Car już się znudził.

Town Car to najczęściej wykorzystywana baza do tworzenia przedłużonych limuzyn. Ale produkowany w niemal niezmienionej formie od 15 lat, okres świetności ma już za sobą. GM postanowił to wykorzystać i przedstawił limuzynę zbudowaną na modelu XTS. Co prawda krótka maska zaburza nieco jego proporcje, ale w tych autach nie to jest najważniejsze. Liczy się przede wszystkim... dobra zabawa wewnątrz auta (czasem także częściowo poza nim).

>>> Cadillac Deville - sprawdź ceny <<<

Zupełnie nieimprezowy charakter ma kolejna mocno przebudowana wersja: karawan. Tym razem proporcje nie są zaburzone, a auto jak przystało na Cadillaca wygląda nowocześnie i elegancko.

Na pierwszy rzut oka trzeci model to zwyczajny XTS. Jego nadwozie nie uległo żadnym modyfikacjom, ale nazwa Livery (z ang.: liberia) oznacza coś specjalnego. I rzeczywiście, pakiet zawiera m.in. pneumatyczne zawieszenie z regulacją tylnej części nadwozia, hamulce Brembo, 19-calowe polerowane obręcze, dostęp bezkluczykowy, reflektory HID, czy kamerę cofania. W opcji znajduje się pakiet Luxury Level 1 oferujący dodatkowo podgrzewane i wentylowane fotele, wykończenie drewnem, system audio wysokiej klasy i nawigację satelitarną. XTS Livery ma więc wszystko, aby godnie stać na czele palety Cadillaca aż do prezentacji następcy modelu STS.


ZOBACZ TAKŻE:

Za co kochamy amerykańską motoryzację?

Fabryczni tunerzy | Cadillac V

Więcej o:
Komentarze (6)
Cadillac XTS na różne okazje
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gość darek

    0

    A czy ten karawan będzie w standardzie NIE MIAŁ airbagów, pasów i hamulców.

  • Gość: bolo

    0

    wooow ale artykuł..tyle się dowiedziałem...jakieś pie&*^&%$enie o proporcjach

  • liczbynieklamia

    Oceniono 2 razy 0

    Artykuł roi się od błędów. Na czele palety Cadillaca stał DTS, a nie mniejszy STS. DTS jest następcą DeVille (DTS oznacza DeVille Touring Sedan). XTS zastępuje po części DTS-a, po części STS-a - wymiarowo wpasowuje się pomiędzy oba te modele - wycofane już z oferty. XTS nie będzie konkurentem dla Lincolna Town Cara, bo ten jest wycofany z oferty i zastąpiony modelem MKS.

  • Gość: stanczyk

    0

    http://www.diseno-art.com/images/cadillac_16.jpg - caddy 16 - to powinni ybudowa, a ni pryednionapedowe .. dobrye ,ze chociaz przyzwoicie to wyglada ..

  • Gość: ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    Oceniono 3 razy -1

    A europejskich klientów to obchodzi, bo... ??

  • Gość: jjakisynlaw

    Oceniono 8 razy -8

    Z całym szacunkiem dla designerskiego teamu tej marki ale ta limuzyna wygląda jak ryba wyrzucona na brzeg. Takie rzeczy nie do pomyślenia jeśli chodzi o Volkswagen Aktiengesellschaft. Wystarczy zobaczyć nowego Golfa - rewolucja. Podobnie jak najnowsze BMW. Wiecie które.

    Pozdrowieni.
    Jak Jakisław

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX