Salon Paryż 2012 | Prawie nowa Fiesta

Ford na salonie w Paryżu zaprezentuje odświeżoną Fiestę. Nowy przód, nowe silniki i pakiety multimedialne mają pomóc w walce z konkurencją

Za co kochamy amerykańską motoryzację?

Z modelu na model Ford upodabnia wszystkie przody swoich aut do tego samego wyglądu. Duży wlot powietrza w formie trapezu to nowa twarz Forda. Teraz otrzymała ją również mała Fiesta. Poza tym nowy model otrzymał również dzienne światła LED. Z tyłu za to zmian prawie nie widać.

Z innych nowości Ford zafundował Fieście system multimedialny, sterowanie głosem niektórych funkcji (telefon, nawigacja), aktywny system o nazwie City-Stop, który ma chronić przy małych prędkościach przed najeżdżaniem na poprzedzający samochód i kluczyk o nazwie MyKey -  można w nim zaprogramować wiele indywidualnych funkcji (ustawienie głośności radia czy prędkości maksymalnej). Z innych nowości: do momentu kiedy kierowca czy któryś z pasażerów nie ma zapiętych pasów system audio pozostaje wyciszony i żadnego z elektronicznych systemów nie można dezaktywować.

Najważniejsza nowość pod maską to nowy, trzycylindrowy silnik benzynowy z turbodoładowanie o pojemności jednego litra. Z lepszych newsów: pojawi się model Fiesta ST napędzany 1,6 litrowym, 4 cylindrowym silnikiem o mocy 182 KM.

ZOBACZ TAKŻE:

Ford Fiesta z niezawodnym dieslem już od 19 900 zł

Najlepiej sprzedającym się autem na świecie jest Ford. Albo...

Ford Fiesta ECOnetic: 3,3 l/100 km

Więcej o:
Komentarze (28)
Salon Paryż 2012 | Prawie nowa Fiesta
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gość

    Oceniono 16 razy 12

    Już nie mogę patrzeć na lansowanie tego młodzieżowego, dynamicznego, imprezowego stylu życia. Niemal każdy producent kieruje swój produkt do młodych dynamicznych osób, a chyba wiadomo gdzie jest największe bezrobocie, no właśnie wśród młodych. Chyba że młodzież to osoby w wieku 30-40 lat. Marketingowy bełkot, i lansowanie yuppie. Co ten obrazek powyżej ma wspólnego z samochodem? Może można w nim jeździć na deskorolce....wygląda jak kwiatek do kożucha. Ręce opadają.

  • Gość: elo

    Oceniono 8 razy 8

    Zepsuli jeden z najładniejszych samochodów. A wystarczyło zmienić zderzak i dodać LEDy.

  • szklanka_herbaty

    Oceniono 4 razy 4

    To takie trochę nieślubne dziecko Aston Martina i pospolitego Fiata Punto ? :P Bo z Forda zustału tutaj niewiele ;)

  • Gość: jimmyboy

    Oceniono 4 razy 4

    Ford przejmuje koncepcje grupy VAG i zaczyna stosowac zunifikowane ksztalty dla calej gamy aut. Przod bardzo charakterystyczny dla zblizajacego sie nowego Mondeo.

  • stanstill

    Oceniono 7 razy 3

    Fordowi chyba pomysly sie skonczyly.

  • Gość: mck

    Oceniono 6 razy 2

    Moim zdaniem ten przód jest teraz przekombinowany - przed liftingiem samochód wyglądał bardziej zgrabnie. Nowy przód z wielkim wlotem w tak małym samochodzie nie pasuje i sprawia wrażenie dorysowanego na siłę.
    Ciekawe czy przy okazji liftingu zlikwidowano wady wersji przedliftingowej: skrzynie biegów tylko 5-biegowe, cieknące spryskiwacze (jak w każdym fordzie zresztą), tragiczny dostęp do żarówek w przednich reflektorach.

  • sail-or73

    0

    fiesta - podstawowa bolączka to nie wygląd bo ten był świetny z przed FL i teraz też wygląda nieżle , ale skrzynia biegów - brak 6 tego biegu w podstawowych i za słabych silnikach ,pewnie 6tkę dostanie tylko ten 1,6 doładowany , jeżeli ma ktoś info na temat nowych skrzyń to proszę zalinkujcie !

  • supermarjan

    0

    Od 1994 do 2007 roku Aston Martin był częścią Premier Automotive Group, własnością Ford Motor Company. 12 marca 2007 został sprzedany spółce w skład której wchodzi: David Richards (właściciel firmy Prodrive), John Sinders oraz kuwejckie spółki Investment Dar i Adeem Investment. Ford zachował 15% udziałów.

  • goostuff

    0

    @Gość: bo po tym jak Jeep przegrał z Hummerem (dokładnie ta sama historia - skopiowali atrapę chłodnicy) stworzył się precedens i pewnie nie mieliby szans wygrać z Fordem.


    ..

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX