Komentarze (142)
Golf VII | Wczoraj przecieki, dzisiaj ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
Pokaż wcześniejsze komentarze
  • Gość: jjagislaw

    Oceniono 13 razy 5

    Teraz już rozumiem dlaczego szef koncernu był taki wściekły na targach gdy zobaczył nowego Hyundaia...

  • Gość: jjagislaw

    Oceniono 13 razy 5

    Czas biegnie,swiat i motoryzacja sie zmienia
    Ale...nie i Volkswagena.
    Wciaz rewolucje stylistyczne zapowiadaja
    A to samo padlo 20lat sprzedaja!

    Tylko niezawodnosc aut VW wciaz zanika
    Ale i tak tlum omamionych niemiecka propaganda to lyka
    Potem klna i narzekaja
    Bo niemcy w Aso auta tygodniami trzymaja
    I NA GLUPICH zarabiaja!

    Tylko najmadrzejsi Vw olewaja-glupszych znajduja-i sie pozbywaja
    Japonie lu...Koree doceniaja!

  • Gość: jax

    Oceniono 15 razy 5

    Super samochód!!!
    Ludzie zrozumcie wreszcie, GOLF to GOLF. To jest klasyka. Ludzie kupują Golfa (no bo prawdą jest że na świecie golf od kilkudziesięciu lat sprzedaje się rewelacyjnie) bo lubią ten design. Każdy nowy model nie może być stylistycznie rewolucyjny w porównaniu do poprzednika. Miłośnicy Golfa tego nie chcą, a VW nie potrzebuje robić takich rzeczy. Inne marki nie potrafią zdobyć rynek w tej klasie tak jak to zrobił VW, dlatego też wprowadzają coraz to nowsze designersko pomysły. Wystarczy popatrzeć na Hondę Civic. 15 lat temu to był naprawdę fajny samochód. Przedostatnią generację jeszcze jestem w stanie przełknąć, ale na obecny model nie można się po prostu patrzeć. A Golfa kupiłbym od razu, ale potrzebne mi jest niestety duże kombi :-(
    A o silnikach TSI radzę się podszkolić. Wielu motoryzacyjnych ekspertów uważa je za bardzo dobre silniki, w szczególności 2.0 TSI

  • Gość: biskup

    Oceniono 7 razy 5

    papież też człowiek
    :)

  • Gość: asd(r)

    Oceniono 5 razy 5

    Patrząc na sylwetkę boczną tył mi przypomina Golfa IV.
    Ogólnie nie wygląda najgorzej ale rewolucji nie ma.

  • Gość: jjagislaw

    Oceniono 10 razy 4

    No to szanowna redakcja się nie postarała.
    Piszą o nowym Golfie, a pokazują zdjęcia starego modelu!
    Lipa!

  • Gość: turbo

    Oceniono 8 razy 4

    Lżejszy silnik co mniej pali - hmm gdzieś to już słyszałem w 2007 roku, gdzieś to już było (TSI)... Czy może być jeszcze gorzej ? ;)

  • Gość: pppppppppppppppppppppp

    Oceniono 8 razy 4

    Na drugi chromowany pasek na grillu najwyraźniej zabrakło już kasy. Strach pomyśleć jakie oszczędności czekają nas we wnętrzu. ;)

  • ray45

    Oceniono 12 razy 4

    Przygladajac sie motoryzacyjnym postom , stwierdzam jedno, Polska posiada "ogromne" talenty w postaci osob ktore tutaj sie wypowiadaja ....niezli z nich designerzy , mechanicy , etc etc ....tylko czekam kiedy wyjedzie typowo polski samochod . A powinien z tego "oceanu " mysli technicznej

  • czujny_obywatel

    Oceniono 20 razy 4

    Oczywiście wszystkie silniki benzynowe to tandetne i mocno awaryjne silniki TSI. Badziew jakich mało. Silniki niezwykle delikatne, które trzeba zasilać droga benzyna 98 oktanową, silniki których żywotność jest zaprojektowana na około 100 tys kilometrów przebiegu. Po tym przebiegu będą się sypać, aż miło. Poczytajcie sobie na forum Octavia Club czy forum Golfa jakie gigantyczne problemy z silnikami TSI (zwłaszcza 1.4, 1.8 i 2.0) maja ich użytkownicy i to nierzadko już po przebiegu KILKUNASTU TYSIĘCY KILOMETRÓW. Łańcuchy rozrządu, napinacze itp. sypia się aż miło. Silniki żłopią olej jak stary alkoholik w ciągu, średnio kilka litrów pomiędzy przeglądami. Ponadto do tego volkswagenowskiego złomu TSI nie można założyć normalnego gazu za 2000 czy 2500 złotych. Da się tylko bardzo specjalistyczną instalacje, która kosztuje 10 000 złotych !!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Nie powinno się kupować tego niemieckiego szajsu. Już pierwszy z brzegu francuz będzie o niebo lepszy i bardziej bezawaryjny. Francuzy, koreańczyki, japońce - teraz będzie ich czas.

  • Gość: pixima

    Oceniono 7 razy 3

    Mamy czas sie przyzwyczaic - za 10 lat bedzie tego u nas sporo. Pytanie tylko czy beda jescze jezdzic z tymi silniczkami i ta iloscia elektroniki czy beda stac w rowach

  • gabaryt

    Oceniono 5 razy 3

    matko bosko, poprawcie to nieszczęsne "na papieże"!

  • mcozio

    Oceniono 6 razy 2

    ciekawe, ze moj start VW golf 3 kombi z 96r 1,9D SDI palił 4,5 bez wiekszych cudów..a wazył niemalo..a do tego silnik nie do zajechania

  • rla555

    Oceniono 2 razy 2

    W wyglądzie przełomu nie ma. Może to sposób na sprzedaż.

  • 4slash

    Oceniono 16 razy 2

    Mamy w firmie auta z grupy VAG w duzej ilości (inne marki również) z silnikami 1,2 TSI, 1,4 TSI, 1,8 oraz diesle 1,9 TDI i 2,0 TDI. Wiele z nich ma przebiegi ponad 200 tysięcy km, nie było wiele usterek. zdarzały sie w Octavii 2,0 TDI z 2004 roku, ale auto i tak przejechało 250 tys i zostało sprzedane. Z 1,8 nie było zadnych problemów pomimo przebiegów powyżej 250 tys, . 1,2 i 1,4 maija dopiero przejechane po ok. 100 tys i na razie nie wykazuja wad, o których mówią "wtajemniczeni".
    Turbo wymaga dobrego paliwa, umiejętnego stylu jazdy (rozgrzana silnika, odczekania ok. 1 min po szybkiej jeździe przed zgaszeniem, dobrego oleju regularnie wymienianego) odwzajemnią sie niskim zużyciem paliwa, przyjemnością z jazdy i dobrymi osiągami. Nasza flotowa Fabia 1,2 TSI 85 KM osiąga licznikowo 200 km/h, a z przyspieszeniem zrobi wstyd nie jednemu autu 1,6 przy srednim zużyciu paliwa 6,1 l na dystansie 25 000 km (80% trasa, 20% miasto)..

  • Gość: miki

    Oceniono 18 razy 2

    Wyglądem to nawet Kia bije nowego Golfa, technologicznie całkiem spoko, tylko jak często będzie trzeba z tym jeździć do serwisu? Raz w miesiącu a może wystarczy raz na kwartał? Obecna generacja przyzwyczaiła już swych użytkowników do częstych wizyt w serwisie...

    PS: Teraz pozostaje czekać tylko na wpisy ile to VW nie sprzedaje i że jak sprzedaje tyle sztuk to znaczy że jego produkty są najlepsze, tym znawcom polecam stołować się w Mc Donalds, oni też dużo hamburgerów sprzedają...

  • Gość: jjagislaw

    Oceniono 18 razy 2

    CZYM SIE ROZNI NORMALNY KIEROWCA OD KIEROWCY FOLVAGENA???
    Tym ze dla wszystkich Hektor to mityczny krolewicz a dla folcwageniarzy hektar pola za stodola!!!!:)

  • 1mississauga

    Oceniono 9 razy 1

    Cena podstawowa 60 tys OK .Nastepny stopien ,ile bedzie kosztowala wersja .Z normalnym silnikiem ,minimum 2.0L. minimum 7 poduszek powietrznych ,pelna elektryka (klimatyzacja automatyczna , elektryczne sterowanie siedzeniami i szybami) ,sunroof ,GPS w tym wielofunkcyjne radio z odtwarzaczem minimum 6 CD ,nie wspomne o wejsciach USB i innych udogodnieniach .Jak wiadomo podstawowa wersja jest uboga ,nasuwa sie pytanie,czy tej skrajnosci nie tylko VW moze ominoc w Europie.

  • Gość: elo

    Oceniono 3 razy 1

    Sami hejterzy, a jak przychodzi co do czego, to do salonów kolejki.
    Cena jest przecież tylko teoretyczna, w praktyce po kilku miesiącach pojawią się wersje specjalne czy pakiety wyposażenia wartego wg cennika kilka tysięcy, za 990 czy coś takiego.
    Na razie brakuje silnika między tymi 85 i 140.

  • Gość: rabin rozen

    Oceniono 5 razy 1

    Golf jak Golf. Czego się spodziewaliście?
    Mniej więcej z grubsza wiadomo od bardzo dawna jaki ma mieć wygląd zewnętrzny.
    Pewne było, że będzie na platformie MQB. Wiadomo też jakimi silnikami dysponuje VAG i nikt nie wpadłby na szalony pomysł, aby nowy silnik testować w modelu, który jest dla koncernu dojną krową.

  • guest077

    Oceniono 3 razy 1

    Zabawne jest to, że z wyglądu GOLF VII wygląda jak ostatnie Polo (www.autohaus-elter.de/joomla/images/stories/vw/polo2009-1.jpg)

  • Gość: rafal

    0

    Miales na mysli Tomasza Bachorskiego. Przyłączam sie do oklasków. Kawal dobrej designerskiej roboty i milo ze rodak :-)

  • Gość: piotr

    0

    Brawo dla Polaka pana Tomasza ktory jest odpowiedzialny za wnetrze Golfa7.

  • Gość: meganep

    0

    Po co bałwanie piszeszz duzych litr !!

  • taroon

    0

    Z przodu VW Polo, z tyłu Seat Exeo (światła) :) Dobrze, że jako tako wygląda w środku (oczywiście w max. wersji bo goła, to pewnie będzie klasyczny Golf).

  • Gość: śfiatowiec

    Oceniono 1 raz -1

    O co chodzi z progresywnym wspomaganiem? Ja to miałem w Punto 2003r (funkcja "city"), w Colt 2005 i Focus II 2006, w standardzie...

  • gordon_3

    Oceniono 15 razy -1

    No dobra ale gdzie jest to zdjęcie nowego golfa, chyba mi nie powiecie że to ten. Niemcy to jednak są stylistyczne zera.

  • Gość: kanlake

    Oceniono 3 razy -1

    Panie Juliuszu, czemu Pan nie śpi?!:)

  • boston4

    Oceniono 6 razy -2

    NOWY GOLF W STOSUNKU DO KONKURENCJI JEST O OKOLO 15-17 CM ZA KROTKI I O OKOLO 8-12 CM ZA WASKI; POSIADA O 90-110 L ZA MALY BAGAZNIK - GDYBY TO OSIAGNETO, BYLOBY OK, NOWE MEGANE, FOCUS, KIA, PEUGEOTY, FIATY SA WYGONDNIEJSZE, WIEKSZE WEWNATRZ, SZKODA DLA VW - ICH PROBLEM

  • decisive

    Oceniono 13 razy -5

    Golf jest bezkonkurencyjny i bedzie oznaczał dla koncernu miliardy euro ktore zwroca sie wraz z nowym modelem! Juz nie moge sie doczekac wersji GTI oraz R :-)

  • decisive

    Oceniono 14 razy -6

    I jeszcze do szczekajacych kundelkow:

    Jezeli jestescie marnymi czlowieczkami ktorzy nie potrafia kontrolowac zycia to nie znajdujcie sobie obiektu swoich frustracji krytykujac milosnikow VW :-)

  • Gość: fragles102

    Oceniono 29 razy -13

    Widać ilu tu życiowych desperatów tutaj przesiaduje hehe. Golf to bez wątpienia najlepszy samochód klasy średniej, najlepszy hathback, najlepszy hothatch i najlepszy sprzedający się samochód, więc wasze narzekania na niemiecką motoryzację możecie sobie wsadzić w tyłek hehe. Piękny konserwatywny design, przy którym te gejowe peugeoty, renaulty czy mazdy wyglądają jak cień samochodu hehe. Cóż, słowo się rzekło - WRÓCIŁ NIEMIECKI KRÓL! Klękać ciemniaki hehe!

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX