Salon Moskwa 2012 | Zapowiedź

Rosyjski rynek motoryzacyjny jest specyficzny. W dużych ilościach sprzedają się tam drogie auta premium, reszta skazana jest na "budżetową" motoryzację. Co zobaczymy w Moskwie?

Duży kraj, duże miasto, duże targi. W kilku halach wystawi się światowa czołówka. Dzień premier rozpocznie się w hali nr 8 w której zwiedzający znajdą luksusowe marki: Rolls-Royce'a, Mercedesa, BMW, Bentleya, Maserati, Audi, czy Porsche. W kolejnej hali zobaczymy premiery japońskiej "szlachty" (Infiniti i Lexusa) oraz Jeepy, Cadillaki, Jaguary, Chryslery, czy Volvo.

>>> Volvo V70 - klasyczny  kombiak z drugiej ręki <<<

Gliwice produkują kolejne auto

Wśród producentów marek bardziej pospolitych zabraknie chyba jedynie Citroena. W ofercie są często dobrze znane u nas modele, ale są i wyjątki. Chevrolet planuje pokazać nieznane w Europie modele w postaci małego sedana Cobalt, pickupa Colorado i zbudowanego na tej samej bazie SUV-a Trailblazer.

Salon w Moskwie ma w nazwie targów słowo "Intrnational" i w tym kontekście zyskuje na znaczeniu. Swoją Światową premierę będzie tu mieć zupełnie nowa Mazda 6. Jej produkcja już się rozpoczęła, ale producent nie pochwalił się jeszcze obszerną galerią zdjęć. W rosyjskiej stolicy Opel po raz pierwszy pokaże Astrę sedan, której produkcja w Gliwicach już się rozpoczęła.

Na samym końcu swoje nowości pokażą Chińczycy. W Moskwie będzie można obejrzeć samochody produkowane pod markami FAW, Foton (samochody ciężarowe), Geely, Lifan, czy pochodzące z Tajwanu samochody Luxgen.

Nie zabraknie miejscowych producentów. Swoje stoiska będą mieć VAZ, GAZ, UAZ oraz ukraiński ZAZ.


ZOBACZ TAKŻE:

Nowa Mazda 6 na pierwszych zdjęciach

Gliwice produkują kolejne auto

Więcej o:
Komentarze (3)
Salon Moskwa 2012 | Zapowiedź
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • jorn

    Oceniono 5 razy 5

    Rosyjski rynek nie jest specyficzny. Jest on po prostu inny od rynków europejskich i północnoamerykanskich. Jest za to dość typowy dla dużych krajów Trzeciego Świata bogatych w surowce. Kraje te charakteryzują się niskim poziomem życia większości mieszkańców i niewyobrażalnym wręcz bogactwem elity. Ze względu na rozmiar kraju, ta elita (często tylko w znaczeniu finansowym, bo się nie zachowuje, jak na elitę przystało) jest dość liczna w liczbach bezwzględnych. Stąd dość wysoka sprzedaż dóbr luksusowych i budżetowych, a dość znikoma tego, co zwykle w wysokorozwiniętych krajach kupuje klasa średnia.

  • jjagislaw

    Oceniono 4 razy -2

    Kolejny kraj przekona się o wyższości VAGa, Daimlera i BMW. Ludzie powinni wiedzieć w jakim towarzystwie się obracać , jakimi samochodami jeździć i o jakich rozmawiać. Zacznijcie się lepiej interesować niemiecką motoryzacją , gwarantuje wam , że odnajdziecie się wśród ludzi z każdego szczebla a szczególnie z najwyższego , bo tam każdy ceni niemiecką klasę premium i nie uznaje reszty tandety. Popatrzcie jakie samochody przewożą najważniejszych oraz najbogatszych ludzi. REPREZENTATYWNOŚĆ to jest coś , czego nigdy nie zrozumiecie do póki nie kupicie choćby używanego Audi A6 lub BMW E39.

    Pozdrawiam.
    Jan Jagisław

    (TO JEDYNE KONTO Z JAKIEGO AKTUALNIE TUTAJ PISZE , WSZELKIE INNE "GOŚĆ: JJAGISLAW" , "GOŚĆ: JAN JAGISŁAW" , TO TYLKO ZAKOMPLEKSIONE PODSZYWACZE Z DEPRESJĄ , PROSZĘ MODERATORÓW O KASOWANIE ICH WPISÓW.)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX