Porsche Cayenne od Lumma Design

O gustach się nie dyskutuje, zgadzamy się z tym w pełni. Jednak kiedy patrzymy na najnowsze dzieło niemieckiego tunera mamy nieodparte wrażenie, że to jedne z brzydszych Porsche jakie kiedykolwiek ujrzały światło dzienne

10 najdroższych aut tuningowych

Dla szukających oryginalnego wcielenia Cayenne, niemiecku tuner przygotował SUV-a w trzech nowych smakach. I nie chodzi wyłącznie o kolory.

>> Używane Porsche Cayenne już od... <<

Pomarańczowe Porsche bazuje na wersji hybrydowej, której moc podniesiono do 450 KM. Oprócz tego, auto otrzymało pełen pakiet zewnętrznych i wewnętrznych stylistycznych sznytów. Jest oczywiście rozbudowany pakiet aerodynamiczny z nowymi zderzakami, dyfuzorem zintegrowanym z centralnie umieszczonymi końcówkami wydechu i dodatkowymi elementami z włókna węglowego. Do tego poszerzone nadkola i szczelnie wypełniające je koła z 20-calowymi, kutymi obręczami.

Dla zwolenników silników wysokoprężnych tuner przygotował Cayenne w kolorze czerwonym. Sześciocylindrowy silnik otrzymał zastrzyk mocy, za sprawą którego kierowca ma do dyspozycji 280 koni mechanicznych. Dzięki wielkim wlotom powietrza na masce, pokaźnemu spojlerowi nad tylną szybą i 22-calowym, czarnym obręczom kół, auto prezentuje się bardziej drapieżnie, niż hybryda.


Kalendarz Miss Tuning 2012 | Galeria

Ostatnia propozycja to Cayenne w kolorze czarnym, bazujące na wersji Turbo. Czarne musi być szybkie. Tak przynajmniej uważają panowie z Lumma Design, którzy wycisnęli z silnika okrągłe 600 koni mechanicznych. Do tego 22-calowe obręcze kół, dyfuzor w tylnym zderzaku kształtem przywodzący na myśl najnowsze modele Lamborghini i aż sześć końcówek wydechu. Już z daleka widać, że z tym SUV-em lepiej nie ścigać się ze świateł.

Niemiecki tuner odpowiednio dopieścił również wnętrza samochodów. Najlepszej jakości skóra, alkantara oraz detale z włókna węglowego, drewna oraz aluminium nie pozostawiają wątpliwości, że mamy do czynienia z autem z najwyższej półki. Przynajmniej jeśli chodzi o cenę, bo kwestię samego wyglądu SUV-ów można chyba uznać za dyskusyjną.

ZOBACZ TAKŻE:

Porsche Cayenne GTS | Za kierownicą

Porsche Cayenne GTS na żywo | Wideo

Nowy diesel w Porsche Cayenne

Więcej o:
Komentarze (15)
Porsche Cayenne od Lumma Design
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • xyz876

    Oceniono 8 razy 8

    odpustowe, będzie się dobrze sprzedawać w Rosji, na Ukrainie i Białorusi. na wschodzie lubią takie <tjuningi>.

  • Gość: Miki

    Oceniono 6 razy 4

    Porsche Cayenne już w standardzie jest nie za ładne, ale taki design jak na foto powyżej powinien być karalny...

  • winyl

    Oceniono 11 razy 3

    Wszystkie SUVy, to jakby to ujać, przerabiając pewne powiedzenie, auta dla idiotów. Ani to terenowe auto,ani drogowe tylko takie na pokaz, ale też nie limuzyna. Żaden SUV dla mnie dobrze się nie prowadzi nawet Cayene S. Masakra jeśli codzi o trakcję na asfalcie. Auta dla idiotów-lanserów.

  • mieetek

    Oceniono 2 razy 2

    Zapominają o Panamerze.

  • komix1

    Oceniono 1 raz 1

    Oj tam ,oj tam, ja bym z chęcią przygarną takiego Porschaka, nawet wyglądającego jak Focus RS :)

  • Gość: krz

    Oceniono 1 raz 1

    Czerwone na zdjęciach wygląda jak focus rs ;]
    Niestety na żywo już tak pewnie się prezentować nie będzie.

  • marrcel

    Oceniono 1 raz 1

    Dziwne skrzyżowanie Porsche, Mitsubishi i Subaru.
    Zdecydowanie na "nie".

  • Gość: txuekyf

    0

    EhP0Yg <a href="http://hccazmvqzqju.com/">hccazmvqzqju</a>, \[url=http://apkfbyvhbwei.com/]apkfbyvhbwei[/url], [link=http://wnqrsmfgxfme.com/]wnqrsmfgxfme[/link], http://sklnrojihzdd.com/

  • wesus

    Oceniono 5 razy -1

    Porsche powinno pozostać przy swoich dziewięćsetkach zamiast próbować sił w innych segmentach rynku motoryzacyjnego bo wychodzą im potworki

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX