Nowy Lexus LS - Elektroniczna limuzyna

Lexus zmodernizował swój okręt flagowy. LS nadal oferowany będzie w dwóch wersjach - LS 460 i LS 600h

Lexus GS | Pierwsza jazda

Model LS to największa limuzyna Japończyków. Co się zmieniło? Rewolucji nie ma, raczej postawiono na ewolucję. Trochę stylizacja karoserii oraz wyposażenie i wygląd wnętrza. Lexus podaje dokładniejsze liczby. Zmieniono ponad 3 tysiące elementów. Również w zawieszeniu i elektronice.

Nowy LS ma bardziej sztywną konstrukcji karoserii, adaptacyjne zawieszenie i układ kierowniczy zostały przerobione i działają, jak to Lexus nawał, precyzyjniej. Dla obydwu wersji silnikowych Japończycy przewidzieli wersję F Sport. Wyróżnia się nieco odmienną stylistyką (zderzaki, progi i felgi), sportowym zawieszeniem, mocniejszym układem hamulcowym i zamocowanymi łopatkami na kolumnie kierownicy.

Zewnętrznie poznacie nowego Lexusa po wlocie powietrza, światłach LED. Wewnątrz karoserii kryje się nieco więcej nowości: automatyczne włączanie długich świateł, asystent jazdy w pasie ruchu, kamera noktowizyjna, klimatyzację  z zabudowanymi 13 sensorami i dynamiczne oświetlenie deski rozdzielczej.

W sprzedaży nowy Lexus pojawi się najprawdopodobniej na początku 2013 roku.

ZOBACZ TAKŻE:

Lexus LS - kupisz już poniżej 50 tysięcy złotych! Zobacz!

Lexus LFA podbija Nürburgring

Toyota Yaris Hybrid - Pierwsza jazda

Więcej o:
Komentarze (13)
Nowy Lexus LS - Elektroniczna limuzyna
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: jjagislaw

    Oceniono 13 razy 11

    Piekne auto.
    Do tego"najmniej awaryjne auto swoich czasow''jak ostatnio w dziale o autach uzywanych AUTO SWIATA nazwano serie LS.
    A wiadomo ze ta gazeta aut nie niemieckich nie darzy jakas zbytnia sympatia.

  • mimiorny

    Oceniono 22 razy 6

    rywal BMW?.w jakiej dziedzinie?bmw będzie już miało 5ty silnik i będzie złożone z 3 modeli kiedy to leksus może sie wreszcie popsuje.

  • gostek_gostek

    Oceniono 11 razy 5

    Był pamiętny artykuł w pewnej poczytnej niemieckiej gazecie, za czasów panowania jeszcze W126 i E32... (audi wtedy jeszcze nie mówiło o sobie premium). Ostro skrytykowano wtedy Lexusa LS400, że to nie jest prawdziwa limuzyna, że to maszynowa robota, że nie ma tu prawdziwego luksusu... że brak tu klimatu.
    No i proszę... Lexus okazał się prymusem jakościowym i to on pokazuje jak należy luksusowe auto wykończyć i jak je zbudować. Dzisiejsze Europejskie premium to niedoróbki, wieczne postoje w warsztatach, wieczne usterki, rdza (niestety)... Kibicuję marce i mam nadzieję, że nie pójdzie drogą Europejskich kołchozów.

  • jack2010

    Oceniono 6 razy -2

    Oto nowy rywal BMW serii 7. Mamy pierwsze zdjęcia !
    Lexus nigdy nie stawiał sobie za cel BMW a Mercedesa. Nawet pierwsze generacje LS'a przypominały nieco S klasę. Japończycy wówczas wyszli z założenia, że lipiej doskonale kopiować, niż nieudlnie tworzyć coś od początku (vide VW Phateon).

  • sselrats

    Oceniono 9 razy -3

    Ludzie chyba czesciej wybieraja pomiedzy Lexusem LS i Mercedesem klasy S niz BMW 7**. Konkuruja tez inne fajne auta jak Audi A8 i Jaguar XJ. Dla biedakow Hyundai Genesis.

  • fakej

    Oceniono 5 razy -5

    To wszystko powinno być sterowane jednym guzikiem (w najgorszym przypadku, bo ogólnie to myślami albo lepiej podświadomością)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX