Opel Astra OPC - polskie ceny

Polskie ceny najmocniejszego Opla wyjeżdżającego z gliwickiej fabryki zostały ujawnione. Ile trzeba zapłacić za Astrę OPC i jak wypada ona na tle konkurencji?

Kompaktowe hot hatche od A do Z

Oficjalne ceny Astry OPC są znane już od kilku miesięcy, ale dotyczyły rynku niemieckiego. Teraz ujawnił je również polski oddział Opla. 127 950 zł - tyle trzeba zapłacić za najmocniejsze auto produkowane w gliwickiej fabryce. Astra OPC to nie tylko ponadprzeciętne osiągi, ale również bogate wyposażenie standardowe, w którego skład wchodzą m.in. adaptacyjne reflektory AFL+, nawigacja, dwustrefowa klimatyzacja, czujniki parkowania z tyłu i 19-calowe felgi.

Astrę z 2002 roku możesz kupić za niecałe 10 tys. zł

Astra OPC zbudowana jest na bazie trzydrzwiowej wersji kompaktowego Opla. Pod maską drzemie turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności 2 litrów, oferujący kierowcy moc 280 KM oraz 400 Nm maksymalnego momentu obrotowego. W skutecznym przeniesieniu potencjału na drogę czuwa mechaniczna szpera oraz adaptacyjne zawieszenie, z możliwością wyboru jednego z trzech trybów jazdy: Normal, Sport oraz OPC. Do setki auto rozpędza się w 6 sekund, a wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się dopiero przy (elektronicznie ograniczonej) wartości 250 km/h.

Jak Astra OPC wygląda na tle konkurencji? W Polsce za Volkswagena Golfa R (napęd na cztery koła, skrzynia DSG, 270 KM) trzeba zapłacić 134 590 zł. Tańsza jest za to 260-konna Mazda 3 MPS - 123 900 zł. Najtańszy jest Seat Leon Cupra R, za którego trzeba zapłacić 104 074 zł.

ZOBACZ TAKŻE:

Opel Astra GTC | Nowa galeria

Opel Astra sedan wyszpiegowana

Opel Astra - ogłoszenia

Więcej o:
Komentarze (33)
Opel Astra OPC - polskie ceny
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: gość

    Oceniono 18 razy 14

    znowu gęganie:) żaden z was go nawet nie powącha nie mówiąc o jeźdżeniu.. kupicie se taki jak bedzie miał 12 lat bo wtedy mało traci na wartości, złomiarze:)
    ładne auto, piękna bryła i tyle...a te wasze preferencje z żurnali g. kogos obchodzą..

  • cracovia.figiel

    Oceniono 4 razy 2

    Powyżej stówy, to już nie na moją kieszeń.

  • remo29

    Oceniono 10 razy 2

    130 tys. zł i "polska cena" brzmią jakoś komicznie ;))
    --
    parada karzełków

  • eurotaxt

    0

    Fajne auto, podobno też nieźle się prowadzi (jako pierwsza w historii OPC) jestem bardzo ciekaw porównania osiągów na torze np. ze Scirocco R i Focusem ST (oba minimalnie słabsze, ale świetne w prowadzeniu). Cena przeciętna, podobna jak w Scirocco R, wyższa od ST.

  • Gość: eon

    Oceniono 6 razy 0

    I tańszy jest również Scirocco który mimo 265KM ma podobne osiagi jak Opel natomiast Golf jest jednak znacznie szybszy, a co do Scirocco to jednak wygląda najlepiej z prezentowanych samochodów w artukule

  • ququrydz01

    Oceniono 12 razy 0

    Zamiast Opla Astry OPC wybieram Forda Focusa ST2 250 KM 2.0 EcoBoost Manualna-6 - samochód uniwersalny, gwarantujący wspaniałe wrażenia z jazdy, a jednocześnie w
    pełni funkcjonalny i nadający się do codziennej eksploatacji. Bez
    trudnych kompromisów i niemal bez wyrzeczeń. ;)

  • Gość: stanczyk

    Oceniono 5 razy -3

    mocna i niebrzydka fura ! .. chociaż od Reno RS dostanie baty ! :) ...

  • Gość: itako

    Oceniono 9 razy -3

    6s do 100km/h a Audi s3 z 2006r ma 5,7s - czyli osiągami nie powala, 19 calowe kola to raczej wada, 18 calowe sa optymalne - pomieszcza porzadny 17calowy uklad hamlucowy.

  • Gość: zzz

    Oceniono 10 razy -6

    O VW Scirocco jak rozumiem redaktorzyna nie słyszała?

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX