W 109 egzemplarzach Defendera, wyprodukowanych w Wielkiej Brytanii w latach 2011-2012, może dojść do awarii pasów bezpieczeństwa. W wadliwych terenówkach w wyniku pęknięcia śrub mocujących mogą się odczepić wsporniki pasów przednich i tylnych siedzeń. To poważna usterka zagrażająca bezpieczeństwu, dlatego wszyscy właściciele zagrożonych egzemplarzy są proszeni o możliwie jak najszybsze zgłoszenie się do serwisu.
Szczegółowych informacji nt. kampanii naprawczej udziela JLR Polska Sp. z o.o. (Dział Obsługi Posprzedażnej; adres: ul. Szyszkowa 35/37, 02-285 Warszawa; tel.: +22 35 43 430; e-mail: jlr@jaguarlandrover.pl). Dokument z listą objętych akcją serwisową egzemplarzy jest dostępny na stronie UOKiK.
ZOBACZ TAKŻE:
Pełnoletni, a ciągle w cenie. Używany Defender może być dobrą inwestycją