Honda CR-V - Z nowym dieslem

O modelu CR-V jakoś ostatnio ucichło. Jednak Honda liczy, że wraz z nowym modelem ta sytuacja mocno się zmieni

Honda Civic | Pierwsza jazda

Nowy wygląd, oszczędniejsze silniki i lepszy napęd na cztery koła - to mają być atuty nowego CR-V. Ale po kolei. Wraz ze zmianą designu Honda będzie nieco krótsza (+ 0,5 mm, 4,57 metra długości) i niższa (- 3 cm, 1,65 metra wysokości). Wnętrze ma oferować jednak więcej miejsca. Patrząc jednak na opadającą linie dachu nie jesteśmy tego do końca pewni.

Za to sprytnie i prosto prezentuje się rozkładanie tylnej kanapy. Wystarczy pociągnąć za jeden hebel w bagażniku albo z boku na kanapie i już bagażnik z 589 litrów powiększa się do 1669 litrów. Wymiary bagażnika powiększyły się o 65 i 137 litrów.

Technicznie CR-V zbyt mocno się nie zmieni. Zmodernizowano nieco silniki tak żeby były oszczędniejsze i wydzielały mniej substancji szkodliwych. Według obietnic Hondy 2.2 litrowy diesel o mocy 150 KM (350 Nm) ma średnio zużywać 5,6 litra oleju napędowego na 100 km.

Z innych zmian - szybciej pracujący napęd na cztery koła, system utrzymywania w pasie ruchu, system ostrzegający przed kolizją i przycisk ECON, który umożliwia włączenie np. klimatyzacji czy pracy automatycznej skrzyni biegów na tryb ekonomiczny. Jeszcze jedną nowością będzie nowy silnik diesla - 1,6 litra, 120 KM, 300 Nm, który będzie dostępny zarówno z przednim jak i z napędem na cztery koła. W ofercie znajdzie się jednak dopiero w 2013 roku. Sprzedaż Hondy rozpocznie się pod koniec tego roku.

 

ZOBACZ TAKŻE:

Używane ”Żelazko” - Civic piątej generacji - za ile można go kupić?

Mitsubishi Outlander - Pierwsza jazda

Najlepsze samochody na lato i lata

Więcej o:
Komentarze (17)
Honda CR-V - Z nowym dieslem
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • stanstill

    Oceniono 12 razy 6

    Wyglad CRV z generacji na generacje jest coraz gorszy. Szkoda bo to fajne i wygodne auto. Jezeli design jest dla kogos sprawa drugorzedna to warto kupic.

  • viggen

    Oceniono 4 razy 4

    no właśnie... myślę o kupieniu 2009-2010, chociaż na początku design z łukowatymi oknami (ala coupe czy jacht?) mnie denerwował. ale co honda, to honda ;-)
    ale w sumie i tak jest niezła - przytyła, ale nie tak, jak np. x-trail w obecnej formie.

  • eurotaxt

    0

    Pierwsza dobra wiadomość z obozu Hondy od kilku lat. Nareszcie silnik diesla o pojemności poniżej 2 litrów. Co z tego że 2,2 litra był bardzo udanym silnikiem skoro z powodu akcyzy czy upezpieczeń w wielu krajach nie opłacało się go kupować (m.in. w Polsce) a brak diesla w kompakcie to dziś w europie śmierć dla danego modelu (wystarczy porównać sprzedaż Civika do np. Golfa czy Focusa)

  • Gość: fff

    Oceniono 2 razy 0

    Civic najładniejszy kompakt. CR-V to zaś dziwoląg. Jak widać, chyba mają 2 designerów różnych.

  • ttoorroo05

    0

    No dobra autko ladne,ale jaka cena.W USA zaczyna sie od 23 tys$ (automatyk,naped przod,2,4 litra,185 KM.)

  • menino

    Oceniono 8 razy 0

    ee tam, jakoś nie trafia do mnie od kilku lat nowy designe. Ostatnio jechałem najnowszą civik 1.4 VTEC i byłem w szoku, że taki muł. Nie wspominając już o aranżacji deski i przyciskowi START. Lipa po całości

  • pyra314

    Oceniono 1 raz -1

    Fajny ambulans ... .

  • Gość: gosc

    Oceniono 6 razy -2

    dla prostakow same diesle

  • Gość: 84

    Oceniono 2 razy -2

    troche za malo tych modernizacji szczegilnie brak pomyslu na wykonczenie srdokowej konsoli i calej bryly furyy ogolnie koledzy zKorei prewnie bd bardzo zadowoleni takimi ruchami przyblizaja sie do Elity z Tokio

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX