Suzuki Grand Vitara - japoński lifting

Czekacie na kolejną generację Vitary? Cierpliwości, w Japonii pokazano obecną po kolejnym faceliftingu, co oznacza że jeszcze trochę pożyje
Suzuki Vitara 3d 2.4 - test | Za kierownicąSuzuki Vitara 3d 2.4 - test

Suzuki Grand Vitara obecnej generacji zadebiutował na rynku w 2005 roku. Po trzech latach samochód poddano kosmetycznym zmianom i dodano do oferty nowe silniki. Po siedmiu latach produkcji należałoby spodziewać się nowej konstrukcji, ale najwyraźniej Suzuki chce przedłużyć żywot obecnej. W Japonii model Escudo (taką nazwę Grand Vitara nosi w swojej ojczyźnie) został poddany kolejnej modernizacji.

>>> Grand Vitara już od 10 tys. zł <<<

Zmianom uległ przede wszystkim przedni zderzak, którego kształt udaje osłonę "na kangury", czyli popularne jeszcze niedawno w SUV-ach przednie osłony ozdobne z metalowych rur. Nowy jest też grill z poziomymi żebrami przypominający nieco wloty powietrza stosowane przez Toyotę. Reszta to zupełna kosmetyka, czyli nowy lakier, nowe wzory obręczy kół i materiały tapicerki wewnątrz auta. Ani od strony mechanicznej, ani też wygląd deski rozdzielczej nie uległy zmianie.

Czy Grand Vitara w najnowszej odsłonie trafi do Europy, czy też jest to tylko forma dopieszczenia rodzimych klientów przed debiutem kolejnej generacji kompaktowego SUV-a - tego Suzuki niestety nie zdradza.


ZOBACZ TAKŻE:

Jeszcze tańsza terenówka: Suzuki Jimny - ogłoszenia

Suzuki Grand Vitara (1997-2005) - opinie Moto.pl

Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS - test | Im gorzej, tym lepiej

Więcej o:
Komentarze (14)
Suzuki Grand Vitara - japoński lifting
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: ss-man

    Oceniono 13 razy 9

    Bardzo dobre auto- wytrzymale i bezawaryjne. Za te pieniadze- nic innego bym juz nie kupil. Moze inne maja wiecej bajeru ale to jest swietne. Jezdzilem nim w takim terenie ze inne suvy wymiekaly. Wiec konstrukcja jak najbardziej terenowa- ucywilizowana. Daje rade tam gdzie x3 wysiada - czyli byle jaki podjazd w nachyleniu skosnym.

  • ulti24

    Oceniono 7 razy 5

    Po co ulepszać jak coś jest dobre! heh Mocny samochód z super napędem!
    Ale nie trafia w serca młodych i tych którzy docenianą czegoś więcej w motoryzacji niż tylko 4 kółka i kierownice..

  • Gość: A.

    Oceniono 6 razy 4

    Mam 3d z silnikiem 2,4 , polecam :)

    W terenie co prawda nie taka sprytna jak Jimny, ale za to alfaltu o niebo lepiej się trzyma i nie rzuca w koleinach ...więc można nią pojechać trochę dalej niż do najbliższego lasu :)
    Nie ma aluminiowych pierdół i wodotrysków na zderzakach jak Suvy, ma za to blokadę dyfra i reduktor.
    W bagażniku mieszczą mi się zakupy, torebka i parasolka, jak jadę w góry - duży plecak.
    Więcej mi nie trzeba :))
    Ah, mogłaby nie palilc w miescie 12/100 ale cóż - musza byc też jakieś minusy.
    Boję się że następna generacja będzie już klasycznym "suvem" niestety ....
    A morda Vi po lifcie - całkiem fajna.

  • maurer123

    Oceniono 2 razy 2

    Morda fajna tylko szkoda że zniknęła z tyłu zapasówka-dodawała uroku.

  • liczbynieklamia

    Oceniono 6 razy 2

    To jeden z niewielu SUV-ów, które mają sens, bo nie są wyłącznie osobówkami z podwyższoną kabiną, dzięki czemu więcej palą i gorzej się prowadzą, ale nie mają ani trochę lepszych zdolności terenowych niż zwykły sedan czy kombi z napędem 4x4.
    Grand Vitara poradzi sobie w terenie (lekkim - tu nie ma opon M/T ani wyciągarki), a jednocześnie da się tym jechać po asfalcie - można więc wsiąść w Vitarę, w miarę wygodnie pojechać na drugi koniec Europy, a tam bez obaw zjechać z asfaltu i wjechać do lasu, na łąkę czy pole. Ta sztuka nie uda się ani prawdziwą terenówką, która umorduje kierowcę na autostradzie, ani typowym SUV-em, który utknie w terenie przy pierwszej okazji.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX