Skoda Rapid w całej okazałości | Galeria

Koniec wpatrywania się w kiepskiej jakości zdjęcia zza krzaka i podglądanie aut w kamuflażu. Skoda udostępniła właśnie obszerną galerię oficjalnych zdjęć nowego modelu Rapid

Skoda przyszłości wyjeżdża na ulice

Auto mierzy 448 cm długości, 170 cm szerokości i 146 cm wysokości. Pod względem technicznym, jest bliźniaczą konstrukcją Seata Toledo, pokazanego podczas ostatniego salonu w Genewie. Rozstaw osi równy 260 cm zapowiada całkiem przestronną kabinę. Równie obiecująco prezentuje się bagażnik, którego pojemność wynosi aż 550 litrów.

>>> Topowa Skoda już od 30 tys. zł <<<

Wiemy, że do wyboru będzie sześć silników. Diesel o pojemności 1,6 litra będzie występować w dwóch wariantach: 90- i 105-konnym. Skoda przygotowała dla Rapida również dwie wersje turbodoładowanego benzyniaka 1.2. Słabszy rozwija moc 86, a mocniejszy 105 koni mechanicznych. W gamie znajdują się jeszcze dwa inne silniki benzynowe: trzycylindrowe, 75-konne 1.2 oraz czterocylindrowe, turbodoładowane 1.4 TSI o mocy 122 KM. W zależności od tego jaki silnik trafi pod maskę, klienci będą mogli zdecydować się na pięciostopniową lub sześciostopniową skrzynią ręczną albo siedmiobiegową przekładnię DSG.

Ceny wciąż trzymane są w tajemnicy. Oficjalnie Skoda Rapid zadebiutuje podczas targów Paryżu.

ZOBACZ TAKŻE:

Ile kosztuje jeden z najlepiej sprzedających się samochodów w Polsce?

Topowy model Skody teraz z nowym silnikiem

Skoda Superb Combi Outdoor - udawaczka

Więcej o:
Komentarze (93)
Skoda Rapid w całej okazałości | Galeria
Zaloguj się lub komentuj jako gość
  • Gość: pat

    Oceniono 23 razy 19

    Wygląda na pewno lepiej niż bliźniacze Toledo, ale należy odróżnić pokazaną na zdjęciach wersję w pełnym wyposażeniu i 17" felgami od tego co będzie w 99% jeździć na naszych drogach, czyli jakiś wersjach "junior" na 15" stalówkach z kołpakami, z nielakierowanymi lusterkami, czarnymi listwami i dziurą zamiast radia ;).

  • mikoli1

    Oceniono 32 razy 16

    Ale wy wszyscy jesteście pie...ięci :-) "Szkodacia", a to dobre :-) Buty możecie Czechom i Rumunom czyścić :-) Odezwali się koneserzy motoryzacji z Koziej Wólki. Spójrzcie lepiej na to, co sami macie do zaoferowania, żałosne Polaczki.

  • Gość: gość

    Oceniono 20 razy 14

    Widać rękę niemieckiego temperamentu

  • michi3

    Oceniono 28 razy 12

    Zależy kto co lubi. Ja preferuję proste, niepozorne i klasyczne linie i dla mnie skoda rapid jest bardzo ładna.

    Jedyne sprostowanie - rapid na rynku europejskim ma być liftbackiem co jest jeszcze lepszą nowiną bo liftbacki wyglądają ładnie a są o niebo praktyczniejsze od sedanów.

    Także skoda rapid liftback z mega bagażnikiem i prostą linią to auto dla mnie !!!

  • last.man.standing

    Oceniono 25 razy 11

    Przy okazji można jedynie przypomnieć, że jeśli któryś z polskich polityków ma czelność wmawiania Polakom, że w kwestiach gospodarczych kierunek zmian po 89 był nieunikniony i musieliśmy zlikwidować ponad 50% przemysłu - to warto zobaczyć na Czechy.

    Wszystko u nich gra. Od fabryk, kolei, dróg, systemu podatkowego itd....

    Dziękuję za uwagę.

  • damndogu

    Oceniono 17 razy 11

    myślałem, że rapid był sportowym coupe. a to jest kupe

  • pozytywny77

    Oceniono 8 razy 8

    Myślalem ze bedzie trzydzwiowa jak to Skoda Rapid Oldchool

  • szatek100

    Oceniono 25 razy 7

    Drodzy rodacy,

    NIepotrzebnie gardłujecie na nową Skodę rapid, gdyż:

    Po pierwsze - choć to będzie jedno z najtańszych samochodów koncernu VAG, większości z Was, mieszkańców "Zielonej Wyspy", i tak nie będzie na nią stać.

    Po drugie - design Rapida jest oczywiście świetny i stanowi duży krok naprzód w stosunku do tego, co Skoda oferuje obecnie. Autko jest proporcjonalne, stonowane i eleganckie - widać zapożyczenia z designu VW a nawet Audi. Odróżnia się in plus szczególnie względem okrutnie pretensjonalnych wyrobów Hyundai/Kia.

    Pozwólcie, że coś Wam, znawcy tematu, wyjaśnię. Otóż Volkswageny są "brzydkie" nie dlatego, że projektują je drętwi ludzi (choć dla mnie to dyskusyjne - Polo, Jetta czy Scirocco wyglądają b. dobrze) lecz dlatego, żeby zaspokoić gusta jak najszerszej widowni. Wszedłem sobie kiedyś na amerykańskie forum samochodowe, gdzie jakich Europejczyk dumnie wkleił zdjęcia jednej z tych przez Was opiewanych włoskich perełek designu - bodaj Lancii Delta. Ku jego zdziwieniu zamiast mlaskania z zachwytu było morze krytyki. Jankesi nie mogli uwierzyć, że ktoś produkuje taką paskudę. W niektórych częściach świata nie lubią po prostu reflektorów w kształcie trójkąta, fikuśnych przetłoczeń, wydziwianych kokpitów i nadwozi hatchback- samochód ma wyglądać prosto, solidnie. Producenci jakoś muszą sobie radzić z tymi różnicami preferencji na różnych rynkach - General Motors projektował zupełnie inne samochody z innymi silnikami, zawieszeniami i skrzyniami biegów dla każdego kontynentu - Amerykanie mieli toporne Chevrolety z ociężałymi V6-kami, Europejczycy statyczne Ople na wzór VW a Australijczycy muskularne Holdeny, gdzie najsłabsze silniki miały 200 KM. Skończyło się na tym, że bez wielomiliardowej pomocy rządu firma by upadła. Volskwagen czy Toyota zamiast pięciu, projektują jeden model i osiągają dzięki temu ogromne oszczędności. Nie bez kozery 2 lata temu GM było warte na giełdzie 5 mld $, podczas, gdy produkująca podobną ilość samochodów Toyota - ponad 200 mld $. GM próbuje naśladować mistrzów za pomocą nowej serii Daewoo-Chevroletów, ale droga do sukcesu daleka. Tymczasem nowa Skoda idealnie wpisze się w gusta klientów. Najpierw była "Nowa Europa", potem Zachód, teraz rośnie sprzedaż w Chinach a na koniec pewnie podbiją USA- Rapid idealnie wpasuje się w potrzeby targanego kryzysem i drogą benzyną amerykańskiego społeczeństwa.

    Tyle ode mnie. Pozdrawiam "znawców".

  • Gość: Art

    Oceniono 11 razy 7

    Kolejne super auto według niemieckich gazet. Bo przecie że niemiecki lub to co Niemcy zawiadują to najlepsze (VW i Audi). Żałosne są te przedruki z niemieckich gazetek motoryzacyjnych. W Polsce większość naczyta się bełkotu marketingowego i idzie po następne "super auto " by skoda albo audi i vw. Istna porażka.

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX