Honda Civic sedan - test | Za kierownicą
Głównie za sprawą rozwiązania dumnie ochrzczonego Universal Bridge . Chodzi o składany, aluminiowy trap, schowany w podłodze bagażnika. W razie potrzeby, można go łatwo rozłożyć i wprowadzić do środka na przykład mały motocykl, czy chociażby... odśnieżarkę (zobaczcie zdjęcia).
>> Miejska Honda z drugiej ręki <<
Honda chwali się, że w wersji z dodatkowym plusem zaimplementowano jeszcze jedną nowinkę. Multi-Space System pozwala w łatwy sposób dostosować wnętrze do chwilowych potrzeb. Auto może być typową osobówką, małym dostawczakiem, albo... dwuosobowym łóżkiem.
Niezależnie od wersji, Hondy N Box + napędzane są silnikiem benzynowym o pojemności 660 cm3. Ceny wariantu wolnossącego zaczynają się od 1,35 mln jenów (ok. 58 tys. zł). "Pudełko" w wersji Turbo (i z napędem na cztery koła) to już wydatek przynajmniej 1,87 mln jenów (ok. 80 tys. zł). Jacyś chętni?
ZOBACZ TAKŻE: